(M.Ś.) FORD nie WYCOFAL SIE Z WRC ;)

Archiwum

Moderator: SebaSTI

Postprzez fluff » środa, 3 lis 2004, 12:58

Zgadzam sie z przedmowca. Duval najlepiej do cytryny. Ciekawe co z Hirvonenem, niewiele pokazal, ale mlody jeszcze. Widzialbym na asfalty w subaru Sarrazina. Plotki o Soli tez brzmia przyjemnie. A peugeot? Markko?? Jak sie auto dalej sypac bedzie to bez sensu.
Power Is Nothing Without Control!
Duval ognia!!!
Avatar użytkownika
fluff
A5
 
Posty: 534
Dołączył(a): niedziela, 3 sie 2003, 21:47
Lokalizacja: trojmiasto


Postprzez marcin » środa, 3 lis 2004, 14:02

Ja bym to wszystko widział tak:

Subaru: Solberg i Andersson
Peugeot: Gronholm i Martin
Ford: C.Mcrae i Meeke
Citroen: Loeb i Duval
Skoda: Schwarz i Gardemeister
Mitsubishi: Panizzi, Sola i Galli na zmiane.
marcin
A5
 
Posty: 982
Dołączył(a): sobota, 5 paź 2002, 12:46
Lokalizacja: Świdnica

Postprzez mtr » środa, 3 lis 2004, 17:35

Jak juz sobie tak marzymy i gdybamy, to ja tak :D :

Subaru: Solberg i Hirvonen/Sarrazin (wymiennie)
Peugeot: Gronholm i (no wlasnie kto?)
Ford: C.Mcrae (chyba nierealne marzenie :roll: ), Martin (chyba go nie wypuszczą), Andersson
Citroen: Loeb i Duval
Skoda: Kopecky i Gardemeister (a może tutaj McRae :D, w kazdymbadz razie wydaje mi sie, ze powinni zainwestowac w jakiegos doswiadczonego/topowego drajwera)
Mitsubishi: Panizzi, Sola i Galli na zmiane.
http://www.akzamkowy.org
tlen: rally-3qpl@tlen.pl
gg: 4517826
Avatar użytkownika
mtr
N3
 
Posty: 204
Dołączył(a): poniedziałek, 10 lis 2003, 16:42
Lokalizacja: z Górniczej Osady

Postprzez mototom » środa, 3 lis 2004, 17:40

Ja bym sie tak tym Kopeckim specjalnie nie zachwycał. Na trzeciego kierowcę to on się jak najbardziej nadaje, ale napewno nie jako kierowca, który ma zdobywać punkty. Skoda powinna zostawić Gardemeistera, a pozostali kierowcy "dostępni na rynku" swoim poziomem od Schwarza nie odbiegają bo nie sądzę, że Colin podpisze z nimi kontrakt. Tak więc z kim by nie podpisali kontraktu to i tak wielu punktów nie zdobędą.
Avatar użytkownika
mototom
A6
 
Posty: 1996
Dołączył(a): środa, 4 gru 2002, 22:48
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Banan » środa, 3 lis 2004, 19:06

Subaru - Solberg/Sarrazin
Ford - McRae/Tuohino
Citroen - Loeb/Duval
Peugeot - Gronholm/Martin
Skoda - Schwarz/Kresta
Mitsubishi - Panizzi/Sola
http://www.bielawadrift.pl Bielawa Drift TEAM "...jedna pasja, jeden team"
Avatar użytkownika
Banan
A8
 
Posty: 5632
Dołączył(a): wtorek, 9 gru 2003, 23:15
Lokalizacja: Bielawa

Postprzez rally_fan1 » środa, 3 lis 2004, 19:31

dobrze,że Ford zdecydował się zostać...

gdyby to ode mnie zależało:

Citroen: Loeb i Pykalisto

Ford: Martin i Duval

Subaru: P.Solberg i Tuohino(+ w 3 samochodzie Sarrazin w paru rajdach po "luźnym",żeby go przetestować na takich nawierzchniach)

Peugeot: Gronholm i C. McRae(+wybrane eliminacje w 3 samochodzie Meeke i inni np.Carlsson)

Skoda: Gardemeister i Kresta(+parę rajdów w 3 samochodzie Kopecky i inni)

Mitsubishi: Sola i Galli z Paasonenem na zmianę

chyba,że Colin rzeczywiście chciałby tylko wybrane eliminacje a nie cały sezon,to "dzieliłby" wtedy na zmianę drugi samochód w Peugeocie z Rovanperra
kiedy piszę "3 samochód" mam na myśli pełną fabryczną specyfikację - taką jak używa dwóch "głównych" kierowców w danym momencie
rally_fan1
N3
 
Posty: 375
Dołączył(a): poniedziałek, 21 paź 2002, 12:50

Postprzez Ohlins » środa, 3 lis 2004, 21:05

mtr napisał(a):Martin[/b] (chyba go nie wypuszczą), [/b]
.

nie wypuszcza to raczej napewno Duvala
Avatar użytkownika
Ohlins
A6
 
Posty: 1969
Dołączył(a): środa, 10 gru 2003, 09:54
Lokalizacja: Bochnia

Postprzez solota » środa, 3 lis 2004, 21:15

w przyszłym roku bedziemy mieli 6 teamów fabrycznych, czyli 12 foteli fabrycznych. Wystawiam publicznie moje typy, ale co do Hirvonena to bym sie jeszcze wstrzymał, ponieważ Mikko w Australii może jeszcze wiele pokazać:

Subaru: Solberg - Hirvonen/Andersson
Mitsubishi: Panizzi - SoHlberg/.Galli
Skoda: Schwarz na 120% bo ma podpisany kontrakt, C.McRae wymiennie z Meeke
Ford: Sola - Latvala/Wilks moga tu być niespodzianki :wink:
Peugeot: Gronholm - Martin, trzeci Carlsson i Robert
Citroen: Loeb - Duval bez trzeciego
JANUSZ KULIG 1969-2004

FOREVER IN MEMORY
Avatar użytkownika
solota
N3
 
Posty: 404
Dołączył(a): poniedziałek, 22 mar 2004, 23:20
Lokalizacja: Kwidzyn

Postprzez *fly* » środa, 3 lis 2004, 21:16

nie byl bym tego taki pewny! dali mu wolna reke! jezeli ktos da mu lepsze warunki niz ford to bedzie mogl sobie przejsc bez problemu a ford go sila nie zatrzyma!!
Avatar użytkownika
*fly*
A5
 
Posty: 624
Dołączył(a): piątek, 17 paź 2003, 11:00
Lokalizacja: Żary-Kraków

Postprzez Ohlins » środa, 3 lis 2004, 21:40

*fly* napisał(a):nie byl bym tego taki pewny! dali mu wolna reke! jezeli ktos da mu lepsze warunki niz ford to bedzie mogl sobie przejsc bez problemu a ford go sila nie zatrzyma!!

dali mu wolna reke bo ford mylał że nie bedzie jeździł w RSMŚ05, i mógł sobie teraz szukac miejsca, a jakby miał kontrakt to nik by go ne przyjął bo ford mógłby zostać.
Avatar użytkownika
Ohlins
A6
 
Posty: 1969
Dołączył(a): środa, 10 gru 2003, 09:54
Lokalizacja: Bochnia

Postprzez *fly* » środa, 3 lis 2004, 22:13

z tego co mi sie wydaje to ford nie bedac pewnym swojej przyszlosci dal mu wolna reke! co znaczy ze Duval mogl szukac sobie nowego pracoodawcy! jezeli by takiego znalazl a wowczas ford oglosil ze jednak zostaje to Duval bedac juz zwiazanym z nowym pracodawca nie mogl by dla ford jezdzic bo podpisal by kontrakt! a gdyby jednak dla ford jezdzil musial by zerwac nowo podpisany kontrakt i by musial sie za to niezle wyplacic! w tej chwili nie ma jeszcze kontraktu i jeskli takiego nie podpisze z nim kim innym ( a skoro ma wolna reke to ma do tego prawo) to pewnie z fordem zostanie! przynajmniej tak mi sie wydaje! tak wiec bezrobotny w przyszlym sezonie nie bedzie!
Avatar użytkownika
*fly*
A5
 
Posty: 624
Dołączył(a): piątek, 17 paź 2003, 11:00
Lokalizacja: Żary-Kraków

Postprzez szirer205xs » czwartek, 4 lis 2004, 00:33

Ja mysle ze Duval i Martin zostana w frodzie. No bo po co martin mial by sie przenosic?? Przeciez Focus wcale nie jest gorszy od peugeota, a poza tym w fordzi e ma raczej zagwarantowane 1 miejsce w zespole, a w pugu raczej 1 drajwerem dalej by pozostal Gronholm. Ciekawe kto wsiadzie do drugiej xsary...... Jesli skoda by sciagnela kolina chocby n apare rajdow, to mysle ze razem z Gardemaisterem troche punktow by napykali, a poza tym bylo by wreszcie wiadomo na co tak naprawde stac Fabie..... W subaru pewnie Hirvonen zostanie bo mysle ze gdyby nie mieli do niego jakichs powaznych planow to by chlopak nie jezdzil calego sezonu, tylko stalo by sie z nim to co z loixem w pugu.............
jaskiniatrolla.eu
Avatar użytkownika
szirer205xs
A5
 
Posty: 727
Dołączył(a): poniedziałek, 10 lis 2003, 12:28
Lokalizacja: Skoczów

Postprzez fluff » czwartek, 4 lis 2004, 01:37

Nie jestem taki pewien czy Colin moglby pokazac na co naprawde stac fabie. Od roku nie jezdzi autem klasy wrc wiec moze troche zajac zanim na nowo odnajdzie sie za kierownica takiego bolidu.
Power Is Nothing Without Control!
Duval ognia!!!
Avatar użytkownika
fluff
A5
 
Posty: 534
Dołączył(a): niedziela, 3 sie 2003, 21:47
Lokalizacja: trojmiasto

Postprzez Wilu » czwartek, 4 lis 2004, 13:16

fluff napisał(a):Nie jestem taki pewien czy Colin moglby pokazac na co naprawde stac fabie. Od roku nie jezdzi autem klasy wrc wiec moze troche zajac zanim na nowo odnajdzie sie za kierownica takiego bolidu.


dokładnie, jeszcze pod koniec swojej kariery w barwach citrynowych Colin ustępował Carlosowi. widać, że ten kierowca sukcesy największe ma już za sobą, nie mniej od ( niestety mimo całej sympatii ) Gardemeistera mimo wszystko powinien być szybszy. natomiast Kris to moim zdaniem na 2 kierowcę się nie nadaje. jeszcze nie teraz.

Skoda powinna wymieniać zawodników w zależości od rajdów, proprytetem powinny być punkty dla zespołu. oczywistym jest, że nikt w Skodzie nie zdobędzie mistrza.
przykład: Armin świetnie sobie radzi w Monte więc tam powinien startować jako kierowca nominowany, jako drugi powinien jechać Kresta ( zupełnie nie rozumiem dlaczego pomijany przez włodarzy tego teamu).
W Szwecji Gardemeister i Passonen, itp.

Colin znowu powinien mieć szanse w powiedzmy 8 eliminacjach. Powinni też testować Kopeckyego i Krisa ale jako 3 załoga fabryczna np w europejskich rundach przy pomocy swoich sponsorów.

Kresta bezwzględnie asfalty i wolna ręka na inne eliminacje.

było by zamieszanie, ale cóż z tego.
Avatar użytkownika
Wilu
N4
 
Posty: 2488
Dołączył(a): sobota, 4 sty 2003, 23:40
Lokalizacja: Bochnia

Postprzez rak818 » czwartek, 4 lis 2004, 18:18

Wilu ma dużo racji w swojej koncepcji tasowania, a nie wstawiania uparcie dwóch kierowców na wszystkie eliminacje. Daje to możliwość przywiezienia większej ilości punktów dla teamu, oczywiście kosztem klasyfikacji indywidualnej, ale w niej zawodnicy Skody w 2005 o pudło raczej nie powalczą 8)
Trasa A2 Świecko-Terespol - Najdłuższy w Europie tor wyścigowy ciężarówek
Avatar użytkownika
rak818
A5
 
Posty: 569
Dołączył(a): czwartek, 3 cze 2004, 10:40
Lokalizacja: Wrocław

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Archiwum

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

cron