(PPZM) Barbórka Cieszynska 2004

Archiwum

Moderator: SebaSTI

Postprzez Mroowa » niedziela, 21 lis 2004, 15:38

Wilu napisał(a):
tomi_kl napisał(a):co do wykluczeń to dobre posunięcie. Panowie Bębenek, Sołowow i Gabryś olali nie tylko przepisy ale i kibiców, którzy przyjechali ich oglądać.


Oni kibiców nie olali chcieli pojechac a żenie pojechali to nie ich wina. Tylko sami wiecie kogo, a tak to przepisy a po co są przepisy ? żeby je łamać .

Zaraz co niektórzy sprawdźcie bo zapewne Sołek i Bęben jechali całe MP bez zwężki na itp. tak olewają chamy kibiców na całej lini. Parodia skończymy ten temat bo zaczyna się nuda pojechali na kolcach i bardzo dobrze co mieli wypakować jak Junior i duża liczba innych uczestników 8) :?: :?:
Ostatnio edytowano niedziela, 21 lis 2004, 16:34 przez Mroowa, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Mroowa
S2000
 
Posty: 3503
Dołączył(a): środa, 14 sty 2004, 19:38
Lokalizacja: Bielawa GG:6570337


Postprzez Jucek » niedziela, 21 lis 2004, 16:09

Oni kibiców nie olali chcieli pojechac a żenie pojechali to nie ich wina. Tylko sami wiecie kogo, a tak to przepisy a po co są przepisy ? żeby je łamać


bawcie sie ale beze mnie,wiecej tu nie napisze,to forum juz umarlo, załamuje mnie poziom niektórych forumowiczów, nie bede sie znizał.
GG 3389645
Jucek
N3
 
Posty: 396
Dołączył(a): niedziela, 24 sie 2003, 19:59
Lokalizacja: Legnica

Postprzez golden » niedziela, 21 lis 2004, 16:10

gryzly - bardzo egoistyczne podejscie - na tej zasadzie powiem, ze na barborce warszawskiej nie musi jechac kuzaj beben solek i 10 innych miskow i niech je wyklucza bo "ja przyjechalem ogladac 2 kumpli co jada na 00 i szachownicy oraz 2 kumpli w sejach z rallycrossu" :))))))

a wyobraz sobie, ze 3000 innych osob wlasnie na solka przyjechalo :D czy to ciezko tak rozumiec - zaraz ktos mi zarzucic, ze mam sie zamknac bo nie bylem :) ale chyba wydaje mi sie, ze idea zapraszania kierowcow to jest po to aby jechali a nie ich wywalac - no wkoncy sedzia poczul sie wazny :D przeciez wykluczyl solka :D hehe ktos napisal ze KONIEC Z PRZYMYKANIEM OKA :)))) ale moze zaczac od innych spraw - a nie od wypieprzania najlepszych kierowcow i pogarszania widowiska :))) dla marznacych ludzi
nie bede was przekonywal, bo was nie przekonam ale regulaminy sie zmienia jak jada goscie i z czolowki rsmp zawodnicy - a to, ze dla ciebie gryzly barborka cieszynska czy z solkiem czy bez jest taka sama to okej - ale dla kogos moze nie i po prostu nie przyjedzie za rok - a chyba sie rajd organizuje dla przyjazny dla kibicow i zawodnikow a nie dla REGULAMINOW i kumpli

wiesz co - a moze by tak na barborce w-skiej rozbierac wszystkie auta :) i badac zwezki do turbin i wykluczac co poniektorych - anooooo wkoncu regulamin hehehe :D

oczywiscie na kolacach nie bylo mozna jechac - wiec mowie - 5 minut kary i moga dalej jechac... a jak nie chca to juz ich sprawa i do nich wtedy pretensje

jucek - moze swrt nie potrafi sie wyrazic jasniej moze emocje biora gore ale jak niektorzy mowia tak "pewnie i bezwzglednie" to i np swrt mogl sie uniesc i napisac cos na przekor wiec nie ma co sie obrazac

aha i po raz 1 w zyciu zgadzam sie z SWRT - chyba szampana otworze :)
Avatar użytkownika
golden
A6
 
Posty: 1230
Dołączył(a): poniedziałek, 26 sie 2002, 11:44
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez GrYzLy » niedziela, 21 lis 2004, 16:28

golden... mi chodzi o to ze z takim podejscie... ze to sa Vce mistrzowie... i ze moga... to nigdy rajdy sie nie odrodza i z tego dolu w jakim sa sie nie wydostana... a straszenie...ze jesli nie pojedziemy na kolcach to za rok nie przyjedziemy uwazam za smieszne...
"Mam nadzieję, że ten francuski wynalazek wytrzyma." L.Kuzaj
Avatar użytkownika
GrYzLy
N3
 
Posty: 357
Dołączył(a): czwartek, 19 sie 2004, 17:56
Lokalizacja: Kraków

Postprzez golden » niedziela, 21 lis 2004, 16:33

gryzly :) niech "panowie dyrektorzy" zaczna badac stan tech pojazdow i czy sa zgodne z regulaminem oraz szukac mr Nielegalka a pozniej czepiac sie bebnow
Avatar użytkownika
golden
A6
 
Posty: 1230
Dołączył(a): poniedziałek, 26 sie 2002, 11:44
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez matik » niedziela, 21 lis 2004, 17:54

przepis to przepis niby i trzeba go przestrzegac, ale skoro organizuje sie radj o tej porze roku i tak sie sklada ze na podbeskidziu to moze warto by pomyslec o tym ze snieg moze koncem listopada juz byc, jezeli chodzi o pierwszy odcinek to mieszkam niedaleko i pojechalem sie przejechac kolo godziny 23 w piatek, miejscami sam lod, miejscami zamarzniete bloto z lodem co przy poprzedzajacych opadach deszczu juz po zapoznaniu w niektorych miejscach asfaltu juz nie bylo, wszystko to zamarzlo, rano bylo w -, dodam ze gdyby rajd jechal dzisiaj, albo podoga przyszla by dzisiejsza wczoraj to rano jechali by norlamnie po sniegu, czy rozjezdzonym sniegu,
jedna sprawa ze kolce niszcza drogi, ale ciecia zakratow tez niszcza drogi i pobocza, nieraz komus trawnik, nieraz plot, wypadki zdarzaja sie czesto na takich rajdach, takie mam na mysli urwania kola czy taranowanie plotu, jakies rowy itp, radj to dyscyplina wymagajaca, ale i wymagajaca pelnego profesjonalizmu, nie mowcie tutaj ze Solek, Bebenki i Gabrys chcieli nielegalnie objechac konkurencje, zadnej presji punktowej nikt tu nie mial przeciez, przyjechali zrobic widowisko, dla tych tutaj czolowych kierowcow to przeciez wiarze sie z niemalymi kosztami.
Skoro u nas w kraju zmienia sie rady nadzorcze w jedno posiedzenie:) to mozna by jednak w sutuacji takiej jak byla w sobote rano w trosce o bezpieczenstwo nie tylko zawodnikow ale i kibicow i obslugi przeciez zrobic jakis kompromis, bo za przeproszeniem wiekszosc tutaj komentarzy to : moim zdaniem, ja sadze ze to sluszne a drugi ze niesluszne i ze dobrze Gabrysiowi, i ze to przekret juz ktos tu wolal> LUDZIE!!! bo wiecej szkoda gadac
Goscie typu Sololow jezdza po europie i swiecie, ich przygoda z rajdami to nie start w barborce i kilku KJS'ah i beda lamac sobie kark na takich trasach, wezcie niech ktos zalatwi onbord z pierwszego osu, ale znow nie kogos z numerem poza 50 bo wtedy to lodu juz nie bylo!!! i ludzie nie moga uwierzyc ze koles seiczento tak wysoko, macie wy rozum?
I ja wcale bym sie nie zdziwil ze ktos tutaj od strony rajdu pil alkochol, wiem jak tu sprawa wyglada, moze nie bylo imprezy szweckiego stolu i litrow wodki ale browar z rana to dla wieszkosci rdzennych mieszkancow cieszynskiego slaska to podstawa, a jednak sadze pomimo ze bluznie teraz na okoliczny autoklub ze prestiz rajdu robia to zawodnicy, trasy i termin ktory posrednio wplywa na obsade, debuty po sezonie, pokazanie sie przed sezonem, nowe auto, czesto ma to tutaj miejsce! To nie jest kewstia wkladu pracy organizatorow, popatrzcie na strone rajdu mowi to troche..., na oficjalna bo speedzone to nie strona organizatora, tak mi sie przynajmniej wydaje. A pozatym dyskfalifikacja to tez przedada, mogli dac kary czasowe, na 2 petli juz i tak by nie jechali na kolcach bo nie bylo juz az tak slisko,
Z kolei wielkie brawa dla Zbyszka Staniszwskiego, z tego co mi udalo sie zobaczyc na 1 oscie to jechal o niebo lepiej od reszty bez wyjatku!, z 500 m przed meta pierwszego osu jest takie S ciasne, prawy w lewy idzie przed tym z 50 metrow prostej z szybkiego zakretu prawego, Stanik juz z tamtad bokiem pelnych wychodzil, i sadze ze gdyby Gielata swoja w tym miejscu naprawde mizerna jazda go nie przyblokowal na tym fragmencie to mysle ze Stanik mial by lepszy czas, odhamowc troche musial zeby Gielata odjechal i widacj bylo jak sie sklada, jak panuje nad wozem, z koli na 3 petli w tym miejscu jak poszedl to bez komentarza, widzialem tam jakas ekipe z dobrym aparatem tak wiec myse ze w sieci zdjecia beda:), 200m od tego miejsca tuz przed meta prawy wybijajacy zakret to ludzie mowil ze jedny tak poszedl ze kolo samego pnia ladowal, bo tam faktycznie jest pien scietego drzewa po drugiej stronie drogi. BRAWO!

A z tym alkocholem to ja moge ustalic tylko tyle ze przy starcie 1 osu jest bar, i wiem ze napewno ktos z organizacji w barze byl bo bar jest mojego kolegi rodzicow i on sam mi mowil czemu nie jada Slolek, Beben i Gabrys, i zapytam sie go co panowie z organizacji pili, wiadomo ze nie wszyscy tam byli ale na cos to bedzi rzutowalo.
Troche sie rozpisalem ale no wybaczcie:)
pozdrawiam
matik
N1
 
Posty: 69
Dołączył(a): środa, 17 lis 2004, 19:25

Postprzez cmpr » niedziela, 21 lis 2004, 18:08

To nie jest kewstia wkladu pracy organizatorow, popatrzcie na strone rajdu mowi to troche..., na oficjalna bo speedzone to nie strona organizatora, tak mi sie przynajmniej wydaje.


Potwierdzam. Serwis speedzone.pl jest prywatnym serwisem Pucharu PZM i nie jest w zaden sposob zwiazany z zadnym z organizatorow, ani tym bardziej z samym PZM. Co nie znaczy ze nie pomagamy w realizacji poszczegolnych rund RSP PZM.

Pozdrawiam.

ps. na :arrow: speedzone.pl jest kilka ciekawych fotek z akcji na Cieszynce - m.in dach Juniora, dzwon Kuchara i kilka innych ciekawych ujęć. Jako że zdjęcia spływały na bierząco od kibiców (dzięki Wisiu & Gustaw) i były robione telefonem są w trochę mniejszej rozdzielczości.
Avatar użytkownika
cmpr
N2
 
Posty: 177
Dołączył(a): środa, 3 lis 2004, 10:51
Lokalizacja: Polska

Postprzez Gustaw » niedziela, 21 lis 2004, 18:11

Jucek napisał(a):ja dojechałem na OS Ochaby i zostałem na 3 przejazdy. ok 3km za startem była fajna szykana, kilka samochodow na wyjsciu wpadlo do rowu ale pojechali dalej. Jaja byly ok 200m za ta szykana, taki prawy zacisk, po wewnetrznej plot a na zewnetrznej pole.Na pierwszym przejezdzie jazde skonczyli tam Marciniak i Rajpold, w pole pojechalo jeszcze ok 20 załóg.Na drugim przejezdzie poszedlem w głąb OSu, widzialem dacha młodego Frycza.Dla mnie głupota, koles zapieprzał jak nawiedzony a jechał jako 00, mało tego, pozniej komentował przejazdy innych i nabijał sie z niektorych kierowcow :? Miejscowka byla kiepska wiec wrocilem na ten zacisk.Juz z daleka widzialem rajdowki orające pole, co ciekawe byly to te same załogi, ktore na pierwszym przejezdzie robiły dokladnie to samo.Na trzecim przejezdzie bylo tak kikla ratowan, wiekszosc załóg odpuszczała.


a to bardzo ciekawe bo ja na pierwszym jak i na drugim przejezdzie bylem w tych samych miejsach co ty, kilka fotek z tych akcji wylotow w pole jest tutaj http://www.speedzone.pl/fot_gal10.html (tylko tyle udalo sie wycisnac z marnej pozyczonej cyfry)
bardzo mnie zdziwil Marcin Frycz bo wpadl w ten zakret mega bokiem, i chyba dal pelna kontre z pelnym gazem, ale zdecydowanie za pozno zaczal odkrecac wiec go odbilo w prawo, wjechal przodem na skarpe i wywrocilo go na dach

co do Rajpolda to na tym prawym zakrecie przycial za mocno i walnal w jakis stalowy slupek ktory skladal sie na konstrukcje plotu ktory chwile wczesniej Marciniak poprzestawial

smieszna byla akcja jak p106 zalogi 49 wylecial w to pole, zatrzymal sie, wysiada i stoi, a wszyscy z ryjem "co ty robisz!!! spierdalaj z tad i jezd dalej!" no to on wsiadl, odpalil i pojechal dalej :D :D
Colin, simply the best
Gustaw
A5
 
Posty: 957
Dołączył(a): wtorek, 27 maja 2003, 22:03

Postprzez paczka » niedziela, 21 lis 2004, 18:57

cos lipa z fotkami z barbórki, wrzucac fotki i filmy do jasnej ciasnej :lol:
Avatar użytkownika
paczka
N1
 
Posty: 97
Dołączył(a): piątek, 15 lis 2002, 17:12
Lokalizacja: Kraków

Postprzez GrYzLy » niedziela, 21 lis 2004, 19:02

"Mam nadzieję, że ten francuski wynalazek wytrzyma." L.Kuzaj
Avatar użytkownika
GrYzLy
N3
 
Posty: 357
Dołączył(a): czwartek, 19 sie 2004, 17:56
Lokalizacja: Kraków

Postprzez tomi_kl » niedziela, 21 lis 2004, 19:23

:roll: ciekawe czy to prawda :roll: :arrow:

1 byla cicha umowa pomiedzy zawodnikami a dzilaczami co do uzywania kolcow 2 o umowie zostali poinformowani przed startem wszyscy z n4 3 poniewaz umowa byla gentelmenska to nie bylo gwarancji 4 w miedzy czasie ( czyli w nocy ) jeden z teamow postanowil rozwiazac problem inaczej czyli solili odcinki ( okolo 20 ton ) poza pierwszym bo nie dali rady - o tym fakcie wiedzial jeden team a reszta nie - rowniez rano 5 nie bylo po wyjezdzie serwisu strefy znaczenia opon co wskazywalo ze umowa bedzie respektowana 6 decyzje o wykluczeniu zawodnikow podjelo dwoch wstawionych dzialaczy nie informujac o sw
obi [ 21 listopada 2004 17:33 ]


--------------------------------------------------------------------------------

o swej decyzji a gorskiego trzeciego czlonka zss 7 sprawa z dzialaczami jest smutna i nie ma co jej rozstrzasac tym bardziej ze dotyczy jednego , no moze ddwoch dzialaczy - a rajdy dla nas kibicow sa wazniejsze
obi [ 21 listopada 2004 17:35 ]
tomi_kl
A6
 
Posty: 1134
Dołączył(a): sobota, 2 lis 2002, 12:43

Postprzez Kopernik » niedziela, 21 lis 2004, 19:52

Kurna, jak widzę takie p..nie, że słusznie wyrzucili Bębenków, Sołowowa i Gabrysia to mi się niedobrze robi. Jak ktoś zauważył, Barbórka to jest tylko PZM.Panowie, przecież oni w tym rajdzie o nic nie walczyli. Satrtowali w charakterze gości. To nie są zawodnicy, którzy muszą cokolwiek w takich rajdach udowadniać. Co innego gdyby Barbórka była rajdem MP. W tym wypadku decyzja sędziów byłaby w pełni uzasadniona. Wydaje mi się, że ktoś poczuł się zbyt ważny. Przecież wystarczyło zwykłe upomnienie...

Na miejscu wykluczonych zawodników nie przyjechałbym już do Cieszyna. Ta decyzja działa tylko na niekorzyść organizatora
Kopernik
N2
 
Posty: 126
Dołączył(a): czwartek, 21 sie 2003, 19:39
Lokalizacja: Kraków

Postprzez 106xsi » niedziela, 21 lis 2004, 20:17

Jaa... :shock: Ktoś to widział?
Obrazek
Avatar użytkownika
106xsi
N3
 
Posty: 365
Dołączył(a): środa, 28 kwi 2004, 17:11
Lokalizacja: Kraków

Postprzez mx.art design » niedziela, 21 lis 2004, 20:43

Ja to widziałem na własne oczy, w tym miejscu były niezłe jaZZy OS-7 Kuchar skrócił sobie trase bo się niezmieścił, silnik zgasł chyba 70 % załogom niektórzy jak widać urywali koła a niektórzy nie mogli się z tego bagna wogóle wykoapać a nikt z kibiców zabardzo nie chciał pomagać pechowcą [gdzie była obsługa i zabezpieczenie trasy,chyba wszyscy spali]
..::Fotografia i projekty || www.mx.art.uk.pl
Avatar użytkownika
mx.art design
N2
 
Posty: 106
Dołączył(a): czwartek, 18 lis 2004, 16:51
Lokalizacja: Tychy

Postprzez qbus » niedziela, 21 lis 2004, 20:58

My tam byliśmy na 1 pętli a przed rajdem przejechaliśmy w pełnej eufori ten fragment.
Na 1 pętli Kuchar skrócił sobie droge przez pola celowo. Przynajmniej tak to wyglądało nie starał się skręcać czy hamować.
Po tym lewym był jeszcze fajniejszy prawy na którym prawie każde auto zapinało boka.
Rewelacyjne miejsce.
"Janusz żyje wśród nas. My kibice nigdy o Nim nie zapomnimy."
www.racingshop.pl
Avatar użytkownika
qbus
S1600
 
Posty: 2756
Dołączył(a): poniedziałek, 9 cze 2003, 14:49
Lokalizacja: Myślenice

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Archiwum

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron