(M.Ś.) Rajd Szwecji

Archiwum

Moderator: SebaSTI

RALLIART MA PRZECHLAPANE

Postprzez extreme.pl » sobota, 22 lut 2003, 23:06

Na razie tylko na worldrallynews, ale coś czuję że za parę chwil się dowiemy, gdzie jeszcze...
www.extreme.pl pozdrawiam, dyr
Avatar użytkownika
extreme.pl
 
Posty: 16
Dołączył(a): niedziela, 1 gru 2002, 22:06
Lokalizacja: Polska


Postprzez Kubus » sobota, 22 lut 2003, 23:13

jesli to prawda ze Janbusz grzebał przy kole zamachowym to jego dyskwalifikacja jest w 1000% słuszna.
www.facebook.pl/rajdomaniacy/
Avatar użytkownika
Kubus
A5
 
Posty: 830
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 17:16
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Wilu » sobota, 22 lut 2003, 23:14

http://www.autoklub.pl/news/shownews.ph ... p=&kom=nie

piszą tam że w biuletynie swoim fia oficjalnie wykluczyła załogę.
Avatar użytkownika
Wilu
N4
 
Posty: 2488
Dołączył(a): sobota, 4 sty 2003, 23:40
Lokalizacja: Bochnia

Postprzez thompson40 » sobota, 22 lut 2003, 23:36

no trudno :(
Avatar użytkownika
thompson40
N3
 
Posty: 457
Dołączył(a): poniedziałek, 2 wrz 2002, 11:46
Lokalizacja: józefów

Postprzez **FanKuzaja** » sobota, 22 lut 2003, 23:52

Nie rozumiem dlaczego FIA Stwierdziła dyskfalifikacje.

Cytuję. Koło zamachowe spełniało bowiem normy wielkości i wagi, a jedyny zarzut dotyczył jego barwy.

To jest jakaś paranoja. Zastanawia mnie czy koło zamachowane było o barwie takiej srebrnej czy złotej bo jeśli było w takim o to kolorze to nie mogą go zdyskfalifikować ponieważ RallyArt w takim kolorze są produkowane Koła Zamachowe. WRRRRRRRRR :twisted: :twisted: :twisted:
Avatar użytkownika
**FanKuzaja**
A6
 
Posty: 1891
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 15:54
Lokalizacja: Kraków

Postprzez AZD » sobota, 22 lut 2003, 23:55

Jest oficjalny komunikat na stronie FIA. Kto zna angielski może sobie przeczytać. Uważam że to chamstwo, bo w ten sposób rozumując jak "szanowna komisja", można każdego załatwić np. za nieoryginalny lakier na karoserii, lub podobną bzdurę nie mającą związku z osiągami samochodu, a która byla konieczna po poprzednim rajdzie. Jedyną radą dla Janusza jest -jechać na max. 2-gie miejsce i ciułać punkty.
PRZCIEŻ ON JEST OBCY/NOWY/ i nikt z możnych za nim nie stoi .
Ciekawy jestem jakie będzie tłumaczenie p.Bartosia, który jest przecież we władzach FIA
Avatar użytkownika
AZD
 
Posty: 16
Dołączył(a): czwartek, 24 paź 2002, 19:03
Lokalizacja: Dzierżoniów

Postprzez lukas » niedziela, 23 lut 2003, 00:00

aaaa moglo byc tak pięknie :!: :!: :( :cry: miejmy nadzieje ze Janusz im jeszcze pokaze :!:
Avatar użytkownika
lukas
N2
 
Posty: 137
Dołączył(a): czwartek, 23 sty 2003, 11:02
Lokalizacja: Zabrze

RALLIART MA PRZECHLAPANE

Postprzez extreme.pl » niedziela, 23 lut 2003, 00:33

Chyba może się odwołać do FIA?

Prawnika !
www.extreme.pl pozdrawiam, dyr
Avatar użytkownika
extreme.pl
 
Posty: 16
Dołączył(a): niedziela, 1 gru 2002, 22:06
Lokalizacja: Polska

Postprzez koval » niedziela, 23 lut 2003, 03:22

ALE KANAŁ !!!
Mam nadzieje ze skoro Janusz ma fakture na to kolo to cos sie da odkrecic jeszcze... w przeciwnym razie :twisted: niech sie FIA w d... pocaluje z takimi komisjami technicznymi i ich zasadami, stare pryki...skad my to znamy, wielki swiat w morde ehh :!:

...::: pozdro :::....
http://www.pwr.wroc.pl Obrazek
Avatar użytkownika
koval
N2
 
Posty: 158
Dołączył(a): niedziela, 17 lis 2002, 03:45
Lokalizacja: Wroclaw

Postprzez WAPNO » niedziela, 23 lut 2003, 09:08

Ja wam powiem: Będzie afera! RallyArt nie da sobą tak pomiatać. To jest za duża firma żeby FIA mogło se tak o z nimi postępować.
WAPNO
A6
 
Posty: 1012
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 13:46
Lokalizacja: Jelenia Góra

Postprzez TommiCrazy » niedziela, 23 lut 2003, 10:00

Jesli to chodzi o firme która obsługuje dział mitsubishi to piszczie Ralliart a nie rallyart, co do tej sprawy to te cześci musza mieć homologacje skoro wyszły takie od ralliartu, niewiadomo oco tu kurde chodzi.
Obrazek
Mitsubishi Starion Turbo EX2000
Avatar użytkownika
TommiCrazy
A6
 
Posty: 1057
Dołączył(a): środa, 16 paź 2002, 20:40
Lokalizacja: Skawina-cheltenham UK

Postprzez TommiCrazy » niedziela, 23 lut 2003, 10:04

Oto co pisze na stronie Ralliart.com
NOTE:
Janusz Kulig was today (21 February) excluded from the results of the Swedish Rally. During post event scrutineering the Pole’s car was deemed to have an illegal flywheel. Stig Blomqvist therefore takes maximum points in the FIA Production Car World Rally Championship round in Sweden. The POINTS’ STANDINGS now reflect this change. (CLICK HERE to go back to the top of this page)

Wyparli sie go nim kogut zapiał trzy razy ( Niewlasciwe kolo zamachowe, tak jakby to nieodnich bylo[/list]
Obrazek
Mitsubishi Starion Turbo EX2000
Avatar użytkownika
TommiCrazy
A6
 
Posty: 1057
Dołączył(a): środa, 16 paź 2002, 20:40
Lokalizacja: Skawina-cheltenham UK

Postprzez kewals » niedziela, 23 lut 2003, 11:20

koło było toczone...nie ma dyskusji..złamany regulamin....można miec jedynie pretensje do serwisy....że zamontowali używaną część...mówi sie trudno...Janusz nic nie wskóra...Fia należycie postąpiła..problem leży gdzie indziej
zapraszam do dyskusji na www.dnkforum.prv.pl
Avatar użytkownika
kewals
N3
 
Posty: 254
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 18:04
Lokalizacja: Skoczów

Postprzez AZD » niedziela, 23 lut 2003, 12:47

Jakie jest podejście komisji FIA mogliśmy się przekonać w sprawie Katajmakiego. Zdyskwalifikowano go za mniejszą średnicę cylinderka zamontowanego fabrycznie w jego Polo, a kto na tym skorzystał? -
Zawodnik gospodarzy.
Avatar użytkownika
AZD
 
Posty: 16
Dołączył(a): czwartek, 24 paź 2002, 19:03
Lokalizacja: Dzierżoniów

Postprzez thompson40 » niedziela, 23 lut 2003, 15:57

tak czy siak, regulamin jest taki sam dla każdego. naprawdę szkoda Janusza, gdyby nie wygrał, miałby 8 pkt .....
pzdr
Avatar użytkownika
thompson40
N3
 
Posty: 457
Dołączył(a): poniedziałek, 2 wrz 2002, 11:46
Lokalizacja: józefów

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Archiwum

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron