(F.O.) KLASA SUPER 2000

Archiwum

Moderator: SebaSTI

Postprzez Karol » poniedziałek, 23 sty 2006, 10:42

Dodam jeszcze, że Cheviego też przygotowywała prywatna stajnia. Ray Mallock :wink:
https://www.facebook.com/10tonsband?fref=ts
Avatar użytkownika
Karol
A6
 
Posty: 1965
Dołączył(a): wtorek, 1 lis 2005, 12:18
Lokalizacja: Radomyśl Wielki/Kraków


Postprzez Picias » poniedziałek, 23 sty 2006, 15:07

Z tego co widziałem na tym filmiku z testów to nieźle ryk punto 1600 a idzie jak wrc. Autko ma potencjał. Oby jak najszybciej pojawiło się na naszych oesach.
Avatar użytkownika
Picias
N2
 
Posty: 195
Dołączył(a): wtorek, 29 lis 2005, 13:07
Lokalizacja: Polanka Wielka

Postprzez Hultay WRC » poniedziałek, 23 sty 2006, 19:19

Picias napisał(a):Z tego co widziałem na tym filmiku z testów to nieźle ryk punto 1600 a idzie jak wrc. Autko ma potencjał. Oby jak najszybciej pojawiło się na naszych oesach.

:lol: eeeee ale to jest super2000 :roll: To nie jest s1600!
Jaki tam Hultay, po prostu Arni :)
Kubeł turbo i LSD... ta zabawa po nocach się śni :)
Avatar użytkownika
Hultay WRC
A6
 
Posty: 1390
Dołączył(a): wtorek, 3 cze 2003, 21:12
Lokalizacja: Siedlce

Postprzez _misiek055_ » poniedziałek, 23 sty 2006, 19:26

Ale wyje jak S1600 :D
Avatar użytkownika
_misiek055_
N3
 
Posty: 355
Dołączył(a): sobota, 10 gru 2005, 19:42
Lokalizacja: Ostrołęka

Postprzez Marmetal » poniedziałek, 23 sty 2006, 20:04

KoTaRbA__fAn napisał(a):Dodam jeszcze, że Cheviego też przygotowywała prywatna stajnia. Ray Mallock :wink:


Ray Mallock Ltd przygotowywał swego czasu Vauxhalle Astra do rajdowych mistrzostw Wielkiej Brytanii 8).
Marmetal
S2000
 
Posty: 3290
Dołączył(a): czwartek, 26 maja 2005, 15:20

Postprzez :alfan: » poniedziałek, 23 sty 2006, 20:08

W Polsce też jeździły rajdówki z RML...
404 podpis niedostępny
Avatar użytkownika
:alfan:
A5
 
Posty: 696
Dołączył(a): sobota, 24 maja 2003, 23:27
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Fryta » poniedziałek, 23 sty 2006, 22:59

Niech zgadnę - Ople Corsy VK Super 1600? ;)
Avatar użytkownika
Fryta
N3
 
Posty: 436
Dołączył(a): piątek, 2 wrz 2005, 11:19
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Marmetal » poniedziałek, 6 lut 2006, 18:41

Miałem nosa! Pisałem o tym w temacie "Sezon 2006" w dziale "Mistrzostwa Świata"! Nareszcie jakiś dobry pomysł FIA!

"31 stycznia w Paryżu zapadła decyzja o uruchomieniu rajdowej serii dla samochodów Super 2000 - patronuje jej FIA, a organizatorem jest stacja telewizyjna Eurosport. Na drugie robocze spotkanie zaproszono przedstawicieli producentów, zamierzających homologować pojazdy tej kategorii. Fiat i Toyota chcą to uczynić 1 marca. Peugeot podobno szykuje prototyp nowego S2000 (207?) na salon w Genewie. Renault czeka na decyzję kierownictwa firmy, co dalej z prototypem Logana S2000. Łada przesuwa homologację 112-ki na 2007. VW na razie nie zdradził planów dotyczących Polo, które jeżdżą już w RPA.
Kalendarz testowej wersji mistrzostw 2006 ma się składać z czterech eliminacji - Rally of South Africa kandydującego do WRC ( 26-28.5 ), rundy mistrzostw Europy na Maderze ( 3-5.8 ), San Remo ( 15-17.9 ) oraz Rajdu Chin ( 25-27.11 ). Wiceprezes FIA, Marco Piccinini uznał projekt za idealną platformę prezentacji nowej rajdowej formuły na wysokim poziomie i powiedział, że FIA może zatwierdzić oficjalne mistrzostwa teamów S2000."

Super, że Eurosport będzie transmitował te rajdy. Szkoda, że Madera, a nie Polski (w końcu kandydat do MŚ), ale wszystkiego mieć nie można :P.
Marmetal
S2000
 
Posty: 3290
Dołączył(a): czwartek, 26 maja 2005, 15:20

Postprzez Forever » poniedziałek, 6 lut 2006, 19:11

Super decyzja i bardzo dobrze, ze nie czekali z tym do przyszlego sezonu. Bo mimo, ze WRC odzyskalo troche widowiskowosci w tym roku bez aktywnych dyfrow - na Szwecji juz naprawde bylo ladnie. To jednak chyba jest to zmierzch tych aut, bo sa za drogie, a zeby mistrzostwa byly ciekawe to nie moze byc tak, ze jest 2-3 zawodnikow, a potem dlugo, dlugo nic. A jak S2000 beda tanie, szybsze od N4 i S1600 to powinny zastapic WRC. IMHO oby jak najszybciej. Bedzie duzo fabryk, duzo driverow. Jednym slowem walka.
Forever
 
Posty: 8
Dołączył(a): wtorek, 31 sty 2006, 23:06

Postprzez Marmetal » poniedziałek, 6 lut 2006, 19:29

Forever napisał(a):A jak S2000 beda tanie, szybsze od N4 i S1600 to powinny zastapic WRC. IMHO oby jak najszybciej. Bedzie duzo fabryk, duzo driverow. Jednym slowem walka.


Super 1600 też miały być w założeniu tanie ;). Myślę jednak, że wielu producentów powinno się zaangażować w budowę tych aut po wycofaniu WRC, a to niebawem powinno nastąpić... i dobrze! Wiele ekip fabrycznych zdecydowanie dodałoby kolorytu mistrzostwom.
Marmetal
S2000
 
Posty: 3290
Dołączył(a): czwartek, 26 maja 2005, 15:20

Postprzez Forever » poniedziałek, 6 lut 2006, 19:40

Marmetal napisał(a):Super 1600 też miały być w założeniu tanie ;).


I na poczatku nie byly drogie, dopiero z uplywem czasu takie sie staly. Ale nie o to chodzi. Chodzilo mi,ze w S2000 beda przynajmniej poczatkowo sporo tansze od WRC. I bede stopniowo drozaly, az stana sie tak drogie, ze znowu bedzie trzeba kombinowac nad nowa klasa. Ale to ladnych pare lat minie:) A najpierw wejdzie w nie kilka fabryk. Jak dobrze licze to z zapowiedzi bez Subaru, Cytryny, Mitsu byloby ich chyba 6-7. To jest 12-14 zalog, to wtedy moglaby wrocic sytuacji z 3ema samochodami na team to juz kolo 20 zalog byloby fabrycznych:)
Forever
 
Posty: 8
Dołączył(a): wtorek, 31 sty 2006, 23:06

Postprzez Marmetal » poniedziałek, 6 lut 2006, 19:43

Forever napisał(a):Jak dobrze licze to z zapowiedzi bez Subaru, Cytryny, Mitsu byloby ich chyba 6-7. To jest 12-14 zalog, to wtedy moglaby wrocic sytuacji z 3ema samochodami na team to juz kolo 20 zalog byloby fabrycznych:)


Na razie to pozostaje w sferze marzeń, ale może się spełnić :).
Marmetal
S2000
 
Posty: 3290
Dołączył(a): czwartek, 26 maja 2005, 15:20

Postprzez żółtodziób » wtorek, 7 lut 2006, 02:44

S 2000 na pewno będą nadzień dobry stosunkowo drogie, nie tak jak WRC, ale widocznie tyle na razie wystarczyżeby przyciągnąć dwa razy więcej producentów niż udziela się w WRC w tej chwili.

Bardzo mi się podoba jak to Punto jeździ, na szutrze ładniej niż aktywne WRC. Możepasywne WRC będą jeszcze łedniej jeździć na szutrach niż S 2000, ale po latach nudy i elektroniki wreszcie jakieś światelko w tunelu, ostatnie taie boki pamiętam w wydaniu Colina w Australii jakoś na pezełomie wieków, jak zaczynał się bawić Focusem. Dźwięk jest też fajny, choć troszkę brakuje wystrzałów przy odpuszczaniu gazu, choć takie wkręcanie się na obroty podczas pracy gazem w zakręcie też ma swój urok.
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez bzyq » czwartek, 2 mar 2006, 11:03

W dniu, w którym Fiat Punto Super 2000 miał uzyskać homologację FIA jako pierwszy rajdowy samochód tej kategorii, z Włoch nadeszły złe wiadomości. Jak pisze Guido Rancati z italiaracing.net, Jacques Berger dokonał inspekcji w Chivasso, gdzie N.Technology buduje rajdówki Fiata. Ekipa testowa z Andreą Navarrą, akurat szykowała się do dwudniowych zajęć na asfalcie pod San Remo.

Belgijski szef Komisji Technicznej FIA, Berger skontrolował co budują w N.Technology, a co już zbudowali. Nie miał żadnych zastrzeżeń do strony technicznej. Przejrzał rachunki od poddostawców, przeanalizował koszt budowy samochodu i uznał, że przekracza on o 20 procent limit narzucony przez FIA - 150.000 euro. Decyzja o udzieleniu homologacji zależy obecnie od Komisji Producentów i Komisji Rajdowej FIA. Tymczasem już za 16 dni zespół Fiata ma debiutować w 29. Rally del Ciocco e Valle del Serchio, inauguracji mistrzostw Włoch.

Jak pisze Rancati, w efekcie odkryć Bergera zatrzymano pracę w Velizy, gdzie powstaje Peugeot 207 S2000. Ekipa Michela Nandana wznowi budowę rajdówki dopiero po decyzji dwóch komisji FIA w sprawie Punto.

Sportautomoto informuje, iż Fiat uznał na podstawie południowoafrykańskich doświadczeń Toyoty i VW, że Super 2000 zbudowany za 150 tys. euro nie będzie konkurencyjny. Peugeot i Renault zgodziły się w tej sprawie z Fiatem. Kolejna inspekcja FIA oczekiwana jest w Turynie 9 lub 10 marca.


Hmmmm ...
Edek z krainy kredek ;p
bzyq
A6
 
Posty: 1247
Dołączył(a): poniedziałek, 20 wrz 2004, 15:20
Lokalizacja: Krosno

Postprzez Picias » czwartek, 2 mar 2006, 12:32

No trochę niepokojące, ale jak piszą fura musi być droższa aby była konkurencyjna. Błędne koło, powstanie kolejna droga zabawka da nielicznych ( mam nadzieję że się mylę). Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Picias
N2
 
Posty: 195
Dołączył(a): wtorek, 29 lis 2005, 13:07
Lokalizacja: Polanka Wielka

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Archiwum

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron