(M.Ś.) Kto w Subaru?

Archiwum

Moderator: SebaSTI

Postprzez munieck » czwartek, 20 lis 2003, 19:46

Oj ja absolutnie nie mam nic do Freddiego. Jednak mimo wszystko uwazam, ze to Harri powinien zostac. No ale bardziej liczy sie kasa...
Nie sztuka zabic muche na przedniej szybie. Na bocznej juz tak :-)
Avatar użytkownika
munieck
N3
 
Posty: 420
Dołączył(a): środa, 12 lis 2003, 17:11
Lokalizacja: Śląsk/Nowy Sacz


Postprzez munieck » czwartek, 20 lis 2003, 19:48

Poza tym, moj post to raczej zart niz powazna propozycja :D
Nie sztuka zabic muche na przedniej szybie. Na bocznej juz tak :-)
Avatar użytkownika
munieck
N3
 
Posty: 420
Dołączył(a): środa, 12 lis 2003, 17:11
Lokalizacja: Śląsk/Nowy Sacz

Postprzez hairpin » czwartek, 20 lis 2003, 19:49

proszę mi tu Loixa nie obrażać!!! że niby czym to uzasadnicie że Loix jest "raczej kierowca niższej klasy" -może tym że jeździł mniej konkurencyjneym autem co?
Avatar użytkownika
hairpin
A5
 
Posty: 667
Dołączył(a): środa, 13 sie 2003, 13:20

Postprzez GrzesiekWRC » czwartek, 20 lis 2003, 20:54

Moim zdaniem decyzja o pozostawieniu Loixa w Peugeocie jest jak najbardziej słuszna ponieważ jest on bedziej wszechstronnym kierowcą ale w poprzednich sezonach nie miał odpowiedniego auta żeby to udowodnić. Ale co by nie mówić szefostwo Peugeota postąpiło z Harrim troche nieuczciwie zostawiając go na koniec sezonu na lodzie, a tłumaczenie, że nie przyniósł oczekiwanych rezultatów w Australii i Walii jest troche przesadzone bo źle nie jechał, a w Walii podł mu sprzęt.
GG: 1628155
http://www.rallyfahrer.prv.pl
Avatar użytkownika
GrzesiekWRC
 
Posty: 25
Dołączył(a): wtorek, 11 lis 2003, 13:50
Lokalizacja: Jelenia Góra

Postprzez tomas » czwartek, 20 lis 2003, 21:53

Peugot został postawiony w sytuacji w której musiał wybierać, wybrał i nikt nie powinien mieć za złe tego wyboru. Można Rovanpere lubić bardziej, można go lubić mniej. W tym sporcie poza umiejętnościami liczą się także inne czynniki i wydaje mi się, że te inne czynniki tutaj zadecydowały. Obaj są bardzo dobrymi kierowcami, obaj mają swoje lepsze chwile. Za Loixem stanęło z pewnością Marlboro. Decyzja zapadła.
Teraz trzeba mieć nadzieję, że Rovanpera zajmie miejsce w Subaru :)
munieck: nie wiem jak inni, ale ja twojego posta zrozumiałem właśnie jako żart, ale to co napisałem odnosiło się właśnie do kwesti i postawy z której śmiałeś się w swoim poście. spoko :)
Pozdr.
brawura to nie odwaga - (c) extreme.pl | gg:6662113
Avatar użytkownika
tomas
A5
 
Posty: 803
Dołączył(a): wtorek, 27 maja 2003, 22:33
Lokalizacja: Józefów

Postprzez żółtodziób » piątek, 21 lis 2003, 02:32

tomas: trzeba być odpowiedzialnym za własne decyzje. Loix mógłby się potłuc Pugiem w ME, a dla Harriego ta decyzja to krzyżyk na karierze. Ja rozumiem decyzję Provery, z jednej strony PM a z drugiej durne zarządzenie FIA, jednak usprawiedliwianie go i zwalanie całej winy na FIA to dziecinada. Taka jest prawda ze to Provera podjął taką a nie innądecyzję A NIE FIA. To było zachowanie słuszne z finansowego punktu widzenia ale mające tyle wspólnego z duchem sportu co team orders, których słuszności też nikt nie kwestionuje jednak każdy powie że to DALECE NIE W PORZĄDKU!!! :evil: :evil: Biblia też notuje taki przypadek, jeden z Rzymskich urzędników przed wydaniem na kogoś wyroku śmierci umył ręce... plebs naciskał, ale to on wydał wyrok...

Z loixa i tak już nic nie wyrośnie, tak ładnie gadacie że nie miał szansy się wykazać, to sobie przypomnijcie jak jeździł w czasach kiedy miał najlepsze wozy. Nawet w 2001 roku nie pokazał dosłownie nic, faktem jest że Mitsu wtedy było podstarzałe, ale nie było aż takie złe, na tle konkurencji wypadało porównywalnie jak Ford na początku bieżącego sezonu. Nie każdy musi być geniuszem pokroju Makinena, ale też skoro ktoś może taka taczką wygrywać rajdy to dlaczego inny ktoś się wozi w ogonie?? a ten występ w GB to może popis finezji i talentu?? Nie róbcie jaj z pogrzebu, przegrał nawet z Duvalem który dopiero 2 sezon jeździ wurcem... Facety jest średnio uzdolniony, Condoroz pokazał że to klasa w okolicach Thiry'ego, może jeździć w ME, ale wypierdzielanie Rovanpery który co rusz stawał na podium i pakowanie w jego miejsce takiego sobie śmiesznego Freddiego to samobójstwo...

Peugeot chyba nie wyciągnął właściwych wniosków z lekcji pod tytułem Philip Morris i dobre samopoczucie chłopców z Mitsubishi, robią dokładnie to samo co Mitsu parę lat temu. Najpierw zatrudnili kierowcę żeby ściągnąc do siebie Marlboro, potem olali rozwój samochodu i obudzili się w 2002 z ręką w nocniku. Chłopcy z Puga już zaniedbali auto, fakt że szykują nowe, ale Mitsu też wyszykowało w 2002 i wszyscy wiemy z jakim skutkiem, też zostawili sobie jjedną super-gwiazdę która w razie czego będzie nadrabiała braki w sprzęcie i drugiego kierowcę dla kasy... No, brawo, ku lepszemu idzie, przy tak mocnym składzie Subaru i Citroena moze Corrado już teraz zapomniec o tytule mistrzowskim wsród producentów, bez sukcesów Philip Morris też może nie chcieć dawać kasy,tak samo jak nie chcieli dłużej sposorować wożacego się w ogonie miśka, zaczynaja zjadać własny ogon, ciekawe jak długi on jest i kiedy się skończy...
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez munieck » piątek, 21 lis 2003, 02:56

Powtorze to na tym forum po raz drugi... jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o $...
Nie sztuka zabic muche na przedniej szybie. Na bocznej juz tak :-)
Avatar użytkownika
munieck
N3
 
Posty: 420
Dołączył(a): środa, 12 lis 2003, 17:11
Lokalizacja: Śląsk/Nowy Sacz

Postprzez beeper_ » piątek, 21 lis 2003, 09:35

munieck napisał(a):Oj ja absolutnie nie mam nic do Freddiego. Jednak mimo wszystko uwazam, ze to Harri powinien zostac. No ale bardziej liczy sie kasa...



pamietaj ze ten sport istenieje tylko dzieki wielkiej kasie i ten sport robi wielka kase, wszystko tu sie kreci wokol kasy, pugowi bardziej sie oplacalo wziasc loixa, to wzieli, watpie zeby sie bawili w jakies sentymenty bo tam jest poprostu wielki biznes...
Avatar użytkownika
beeper_
N4
 
Posty: 2056
Dołączył(a): sobota, 5 lip 2003, 10:21
Lokalizacja: Kraków

Postprzez hairpin » piątek, 21 lis 2003, 10:07

Argentyna '02 OS9 (28.8 km): 1. Loix 2. Gronholm +16 sek.
Grecja '02 OS3 (20.5 km): 1.Loix 2. Burns +6,4 sek.
Australia '02 OS2: 1.Loix 2.Solberg +0,8 sek.
Wcale nie twierdze że Loix zabłyśnie jak Loeb czy Solberg ale napweno jest driverem niezłej klasy i niewolno mu tego ujmować. zresztą już niedługo będzie musiał wykazać sie wynikami bo kontrakt ma pewnie na jeden sezon i jak nie będzie efektów to nawet plecy mu nie pomogą.
GB '03 OS6: 5. Rovanpera 6.Loix +3.9 sek.
GB '03 OS7: 7.Rovanpera 8. Loix +0.1 sek.
GB '03 OS9: 5. Rovanpera 6.Loix +0.9 sek
GB '03 OS10: 5. Loix 7. Rovanpera +1.6 sek
itd itp etc
nie mamy porównania obu tych drajverów na asfaltach ale zakładam się, że Ferdek dałby sobie lepiej rade.
Żeby nie budzić kontrowersji dodam, że nie mam nic przeciwko Haremu. Wręcz przeciwnie cenię go za jego osiągnięcia, a sposób w jaki go pozbawili etatu jest bulwersujący. Nagłówki w stylu "nie chcemy Rovanpery!" działają na niekorzyść Provery.
Avatar użytkownika
hairpin
A5
 
Posty: 667
Dołączył(a): środa, 13 sie 2003, 13:20

Postprzez beeper_ » piątek, 21 lis 2003, 10:30

a mi sie wydaje ze po wejsciu 307 wrc, peugeot bedzie potrzebowal drivera na ktorego bedzie mozna zrzucic zle wyniki, a nie na auto, loix nie ma teraz opini dobrego drivera - przez hultaja
Avatar użytkownika
beeper_
N4
 
Posty: 2056
Dołączył(a): sobota, 5 lip 2003, 10:21
Lokalizacja: Kraków

Postprzez hairpin » piątek, 21 lis 2003, 10:30

Żółtodziób: wygląda na to że masz osobisty uraz do Ferdka. Nie wiem -być może ochlapał Cię na os'ie, może nie dał Ci autografu, a moze poprostu go nie lubisz za wyraz twarzy. To pierwszy przypadek na Twoje 1655 postów jak mi się nie podoba co piszesz.
Nie każdy musi być geniuszem pokroju Makinena, ale też skoro ktoś może taka taczką wygrywać rajdy to dlaczego inny ktoś się wozi w ogonie??

A teraz swój przykład porównaj do obecnego sezonu w Subaru, to znaczy że skoro Solberg wygrywał to Makinen jest "cieniasem" ??? i woził się taczką ???
Avatar użytkownika
hairpin
A5
 
Posty: 667
Dołączył(a): środa, 13 sie 2003, 13:20

Postprzez czarekusa » piątek, 21 lis 2003, 18:05

:D :D a to pierwszy przypadek od jakiegos czasu kiedy mi sie Zoltodzioba post podoba. W sumie masz racje ale dajmy Freddiemu ze 4 rajdy i sie okaze. A co do Subaru to na razie nie wiadomo jaki maja sklad, Solberg gwiazda ale na drugie miejsce tez moga wsadzic jakiegos nowego i nie bedzie wcale tak rewelacyjnie.
Pozdrawiam wszystkich ktorzy kochaja rajdy.

http://www.mcpimage.com
http://www.amkpwa.com
Avatar użytkownika
czarekusa
A5
 
Posty: 550
Dołączył(a): wtorek, 15 paź 2002, 19:07
Lokalizacja: Zembrzyce/Elgin, IL. USA

Postprzez Schumi03 » piątek, 21 lis 2003, 21:41

To było zachowanie słuszne z finansowego punktu widzenia ale mające tyle wspólnego z duchem sportu co team orders, których słuszności też nikt nie kwestionuje jednak każdy powie że to DALECE NIE W PORZĄDKU!!!


Duchem sportu ??? Żółtodziób nie rozśmieszaj mnie! Duch sportu to może i był,ale na olimpiadzie w starożytnej Grecji. Dziś sport to jeden wielki biznes, ale o tym chyba nie trzeba (niestety) nikogo przekonywać :(

A skoro już grzebiesz Freddy`emu tak głeboko w rajdowym życiorysie , to powiedz mi ile Harri wygrał rajdów dysponując mistrzowskim Pugiem ???
I żeby nie było nieporozumień nie jestem nastawiony wrogo do Rovanpery,ani do żadnego innego drivera.
Obrazek
Avatar użytkownika
Schumi03
N3
 
Posty: 363
Dołączył(a): środa, 28 maja 2003, 20:46
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Yaro » niedziela, 23 lis 2003, 11:45

W sumie to każdy z Was ma trochę racji - wiadomo że Rovanpera włożył ogrom pracy w testy nowego auta ale nie oszukujmy się: za rajdami stoi ogromna kasa i każdy kombinuje jak uszczknąć najwięcej dla siebie. Osobiście uważam że Rovanpera prezentuje wyższą klasę niż Loix, ale to nie ja podejmuje decyzje w teamie Peugeota. Smutne że niekoniecznie decyduje czynnik sportowy no ale coz... Harriemu mozna teraz zyczyc szczescia i owocnych poszukiwan nowego i konkurencyjnego zespolu. Solberg i Rovanpera w jednym teamie? Niezle brzmi... :D
JANUSZ KULIG 19.10.1969-13.02.2004

"Znicze się wypalą, kwiaty zwiędną a pamięć o Nim zostanie" Maciej Wisławski
Avatar użytkownika
Yaro
N3
 
Posty: 330
Dołączył(a): niedziela, 16 lis 2003, 15:27
Lokalizacja: Kraków

Postprzez WRCfan » niedziela, 23 lis 2003, 15:20

jak już mówiłem wg.mnie Rovanpera jest kierowcą wyższej klasy niz Loix ale dla mnie wszyscy którzy jezdza w MŚ to są masterzy :)
POZDRO
-how fast are You in 1/4?
-all depends on how many corners I have to take in that 1/4 :twisted:
Avatar użytkownika
WRCfan
A6
 
Posty: 1103
Dołączył(a): poniedziałek, 10 lis 2003, 15:23
Lokalizacja: Kraków

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Archiwum

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron