



Moderator: SebaSTI
Anbarra napisał(a):Jesli Fiesta R2 i S2000 sa identyczne, to cie podziwiam
Witcher1990 napisał(a):Przecież Domżała przegrywał z Byśkiniewiczem w CEFT to czego tu się spodziewać. Kołtun jak nie dzwonił to był poza 10 w Polsce
Ostberg ma realne szanse na wygranie rajdów takich jak Szwecja, Finlandia, Wielka Brytania, prawdopodobnie również Nowa Zelandia jeśli tylko pozna specyfikę tych odcinków i dostanie fabryczny samochód.
Nie lubię określenia pech w rajdach, to co spotyka kierowców na osach to w większości przypadków ich zasługa i wynik nierozsądnej jazdy. Ostberg bardzo ładnie kontroluje to co dzieje się na rajdzie i na początku jedzie dobrym, równym tempem a gdy trzeba potrafi przyspieszyć czego przykładem jest postawa we Włoszech.
Gdyby to był tylko pech to widocznie nad Solbergiem musi wisieć jakieś fatum bo od początku kariery notorycznie dzwoni, najczęściej w trudnych technicznych rajdach. Wg mnie jego problem polega na zbyt szczegółowych notatkach i zbyt dużej presji na wynik. Bo przecież ma największe doświadczenie ze wszystkich obecnych kierowców w stawce więc tutaj nie chodzi o umiejętności gdyż jechać szybko potrafi.
Latvala natomiast ma dziwny styl jazdy i jego dzwony to żaden pech a wyłącznie wynik brawury, głupoty i zbyt mocnego cięcia zakrętów co było przyczyną dzwonów w Portugalii i tych w Meksyku. Czasem oglądając onboardy dziwię się jak jego Fiesta znosi taką jazdę. To samo tyczy się opon więc Fordy muszą mieć dużą przewagę nad Citroenem w tej kwestii czego przykładem jest rajd WB.
Ostberg raczej nie ma szans na tytuł mistrza ale jest to bardzo dobry i szybki kierowca, dojeżdża praktycznie każdy rajd na wysokim miejscu więc byłby idealnym nr 2 dla WV. Przy obecnej formie Hirvo uważam, że to on jest głównym kandydatem do zdobycia tytułu, a wg mnie był w stanie dokonać tego już w poprzednich latach, czegoś zabrakło zwłaszcza w 2009 gdzie po błędach Loeba miał duże szanse wygrać z nim w równej walce. Może gdyby JML posłuchał team orders chyba w Portugalii mielibyśmy zwrot w historii rajdów.
gregortest napisał(a):A jeżeli będzie padało, to Latvala ma sznsę sporą na 1 miejsce.
A Hirvonen, no cuż - dla mnie jest totalnie bezpłciowym aktorem.
Ani szybki, ani wolny, czyli szanuje tylko punkty. Nie ma tego zadziora.....który ma Latvala,
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości