No oka 3,5 reklamy w takim czasie antenowym przyciagnie wiecej odbiorców niż start tanim wurcem

pozatym raczej rzadko widac 3,5 min reklamy jednego produktu. Średnio chyba z 20 sekund trwa jedna reklama (chyba ze chodzi Ci o cały blok reklamowy). W telewizji łatwiej trafić do odpowiednich odbiorców - wyswietlasz reklame produktów dla dzieci np. przed,w trakcie i po kreskówkach. Produkty przeznaczone dla kobiet emitujesz w czasie trwania seriali produkcji brazylijskiej

. Telewizja daje tez lepsza możliwość kojarzenia produktów z reklamą (widzisz piwo podczas reklamowania piwa) a rajdy...widzisz np. napis polskal i niewiesz co to jest (ja nie mam pojęcia co to za firma i czym sie zajmuje).
Jakby taka forma reklamy (na samochodzie rajdowym) była opłacalna to bylby tłum sponsorów.Jak widac nie ma sponsorów bo widocznie nie opłaca sie reklamowac (nad tym siedza i myślą lepsi specialiści niż my i chyba lepiej się orientują w temacie). Szkoda.
Aha jeszcze jedno - na pewno masz racje mówiac że oglądalność i cena reklamy zależy od stacji itp.
Pozdrawiam