(F.O.) KLASA SUPER 2000

Archiwum

Moderator: SebaSTI

Postprzez kirloy » wtorek, 26 kwi 2005, 23:02

Z tym brakiem turbo to dla mnie minus glownie jak idzie o rozne atrakcyjne dzwieki;)

A specem faktycznie nie jestem.
Avatar użytkownika
kirloy
N3
 
Posty: 229
Dołączył(a): niedziela, 17 lis 2002, 22:07
Lokalizacja: bzie


Postprzez RaQ » wtorek, 26 kwi 2005, 23:07

Kilka fotek:

Obrazek[/url]

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Więcej na stronce, są podstawowe dane techniczne:
http://www.damseauxmotorsport.co.za/index.htm
RaQ
A5
 
Posty: 579
Dołączył(a): wtorek, 30 gru 2003, 14:41

Postprzez maciekd » środa, 27 kwi 2005, 00:16

Nie sugerowałbym się zbyt mocno tą Corollą, bo to mimo wszystko garażowa konstrukcja z RPA jest. Niech się tym europejskie ekipy fabryczne zajmą, to zobaczymy jaki jest potencjał w S2000...
Avatar użytkownika
maciekd
A6
 
Posty: 1148
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 21:08
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Cobra » środa, 27 kwi 2005, 00:46

mysle ze podstawowe egzemplarze beda mialy moc rzedu 280 - 290 koni a fabryczne kolo 320 - 330 bylo by milo w kazdym badz razie :D
Janusz Kulig, Marian Bublewicz - pamiętam...
Avatar użytkownika
Cobra
A5
 
Posty: 681
Dołączył(a): wtorek, 7 wrz 2004, 18:31
Lokalizacja: Katowice

Postprzez Redbull » środa, 27 kwi 2005, 08:50

Heh lepiej zeby tak nie wygladało w przyszłosci bo mi to bardziej przypomina jakas N grupową Fabie...chociaz to są fotki z szutrów..to lipnie wyglada,oby asfaltowa wersja byla bardziej agresywna.
Avatar użytkownika
Redbull
N2
 
Posty: 192
Dołączył(a): piątek, 15 kwi 2005, 15:03
Lokalizacja: Z Nowej Rudy

Postprzez 206-XS » środa, 27 kwi 2005, 09:15

...ano, tutaj nie widac zadnych przerobek w ospojlerowniu tylko to tylne skrzydlo :? . Napewno jak sie zajma tym fabryczne teamy to bedzie lepiej.
Avatar użytkownika
206-XS
N3
 
Posty: 264
Dołączył(a): środa, 20 kwi 2005, 16:04
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez RaQ » środa, 27 kwi 2005, 10:05

yezu ludzie to ma dobrze jeździć, a nie odlatywać od ilości skrzydeł i innych spojlerów, o tym to raczej można pogadać na jakimś ekmm, "tuningowym" forum :wink: :wink: :P
RaQ
A5
 
Posty: 579
Dołączył(a): wtorek, 30 gru 2003, 14:41

Postprzez Tom » środa, 27 kwi 2005, 10:57

pełnia szczęścia będzie jak będzie dobrze jeździć i dobrze wyglądać :P
Avatar użytkownika
Tom
 
Posty: 3
Dołączył(a): środa, 27 kwi 2005, 09:55
Lokalizacja: Bielawa

Postprzez stachniak14 » środa, 27 kwi 2005, 11:16

zgadzam sie tom wiadomo musza dobrze jezdzic ale efekty wizualne tez przyciagaja sponsorow i kibicow
Paweł Stachniuk
stachniak14
A6
 
Posty: 1253
Dołączył(a): czwartek, 24 mar 2005, 13:19
Lokalizacja: Złoty Stok

Postprzez RallyMAN » środa, 27 kwi 2005, 16:06

Jesli chodzi o ta cala klase S2000 to jeszcze spoko ale ta toyota to w ogole mi nie pasuje na rajdowe trasy...
Avatar użytkownika
RallyMAN
A5
 
Posty: 659
Dołączył(a): piątek, 12 lis 2004, 17:17
Lokalizacja: Gliwice

Postprzez fluff » środa, 27 kwi 2005, 23:00

Mogli ta toyote rpzerobic w wersji 3d a nie 5d :wink:
Power Is Nothing Without Control!
Duval ognia!!!
Avatar użytkownika
fluff
A5
 
Posty: 534
Dołączył(a): niedziela, 3 sie 2003, 21:47
Lokalizacja: trojmiasto

Postprzez Albert(Zambrów) » czwartek, 28 kwi 2005, 10:37

Z tego co tu czytamm najwieksza zaletą bedzie brak aktywnych dyfrów :twisted: przy mocy około 300KM to bedzie latało jak Celica Hołka, sam mówił ze była tak zeszperowana na szutrach ze skrecac nie chciala... :twisted: :) :)
...każdy ponad każdym, wszyscy najmądrzejsi...

Rajdy wporzO!

Banasik Rally Team OGIEŃ :!:
Avatar użytkownika
Albert(Zambrów)
A6
 
Posty: 1350
Dołączył(a): czwartek, 28 sie 2003, 13:04
Lokalizacja: Zambrów

Postprzez Redbull » czwartek, 28 kwi 2005, 12:35

Albert(Zambrów) napisał(a):Z tego co tu czytamm najwieksza zaletą bedzie brak aktywnych dyfrów :twisted: przy mocy około 300KM to bedzie latało jak Celica Hołka, sam mówił ze była tak zeszperowana na szutrach ze skrecac nie chciala... :twisted: :) :)
OBYŚ MIAŁ RACJE! NAJLEPEIJ ZASPAWAĆ SZPERE!<lol>
Avatar użytkownika
Redbull
N2
 
Posty: 192
Dołączył(a): piątek, 15 kwi 2005, 15:03
Lokalizacja: Z Nowej Rudy

Postprzez darekH » czwartek, 28 kwi 2005, 14:13

Nie chce zeby tu wyszlo ze Cie atakuje,ale zrozum czasy takiego stylu jazdy jak Celica Holek jezdzil nie wroca, i nic do tego aktywne dyfry. W wywiadzie Marko Martin mowil ze "okragly" styl jazdy nie ma mocnego zwiazku z aktywnymi dyframi, najbardziej istotne jest to ze po prostu jazda malo zamaszysta jest efektywna, a nie efektowna. Nowe miski WRC mialy pasywne dyfry i co widziales zeby lataly bokami... ??? Sam chcialbym zeby rajdy byly takie jak kiedys, ale nie tylko techniczny aspekt idzie do przedu, ale technika jazdy tez ...

Co do aut S2000 hmm moze byc ciekawie, jezeli juz taka Toyota Corolla zlozona troszke garazowa metoda objechala Nkow miski to cos w tym jest. Hmm byc moze to jest przyszlosc ... ale dla mnie rajdy bez turbo i podtrzymania to nie to samo...
gg:3048339
Avatar użytkownika
darekH
N2
 
Posty: 199
Dołączył(a): czwartek, 1 sie 2002, 11:28
Lokalizacja: Gdansk

Postprzez Albert(Zambrów) » piątek, 29 kwi 2005, 09:55

Że te czasu nie wrócą wiem, bo kiedys ludzie byli narwani i szaleni :wink: A ze ma sie to stylem jazdy to tez wiem, chcialem tylko porównac :) A co do turbo i podtrzymania to fajne jest, ale dzwiek kreconego do 9000 tysiecy jest jak dla mnie fajniejszy :P :D Ale jak wiedomo o gustach sie nie dyskutuje :)
...każdy ponad każdym, wszyscy najmądrzejsi...

Rajdy wporzO!

Banasik Rally Team OGIEŃ :!:
Avatar użytkownika
Albert(Zambrów)
A6
 
Posty: 1350
Dołączył(a): czwartek, 28 sie 2003, 13:04
Lokalizacja: Zambrów

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Archiwum

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron