(M.Ś.) Corrado - out!

Archiwum

Moderator: SebaSTI

Postprzez :alfan: » poniedziałek, 14 lut 2005, 15:57

TommiCrazy napisał(a):a wyscigowy PUG juz taki piękny niejest jak rajdowki


Hmm ciekawe, 407 S 2000 dopiero w budowie a ty już stwierdzasz, że jest brzydszy od rajdówek :wink:
404 podpis niedostępny
Avatar użytkownika
:alfan:
A5
 
Posty: 696
Dołączył(a): sobota, 24 maja 2003, 23:27
Lokalizacja: Poznań


Postprzez TommiCrazy » poniedziałek, 14 lut 2005, 16:06

no niestety, body kity w wrc'ach się agresywniej prezentuja niz w wyscigach torowych, masz szczescie że starsze kanciaste alfy mi się zawsze podobały ;), ale audi A4 ,primery, i ogolnie to co terz jeździ niewzbudzają wemnei az takeigo zachwytu, podobneie bedzie z pugiem , choc sam w sobie coupe przypomina ferrari z boku to bedzie spoiler na "nóżce" i takie tam drobne szczegóły. pożyjemy zobaczymy.

żeby niebyło, wcale nietwierdze ze te auta sa brzydkie, mowie tylko ze finezja projektantow wrców ponosi bardziej ;)
Obrazek
Mitsubishi Starion Turbo EX2000
Avatar użytkownika
TommiCrazy
A6
 
Posty: 1057
Dołączył(a): środa, 16 paź 2002, 20:40
Lokalizacja: Skawina-cheltenham UK

Postprzez :alfan: » poniedziałek, 14 lut 2005, 16:38

TommiCrazy napisał(a): no niestety, body kity w wrc'ach się agresywniej prezentuja niz w wyscigach torowych, masz szczescie że starsze kanciaste alfy mi się zawsze podobały ;), ale audi A4 ,primery, i ogolnie to co terz jeździ niewzbudzają wemnei az takeigo zachwytu,


Teraz w turystykach dominują auta S 2000, które z powodu regulacji technicznych faktycznie wyglądają mniej dynamicznie niż starsze ST (do których akurat zaliczają się wspomniane przez Ciebie A4 i Primera :wink: ). Jednak klasa tak rozwkita, zarówno w mistrzostawch krajowych jak międzynarodowych, że warto było poświęcić bardziej agresywny wygląd i lepsze osiągi. Gdyby jeszcze nakazano stosowanie nadwozi sedan i wywalono te wstrętne Civici i podobne wynalazki, byłoby super :)

A na piękny wygląd 407 S 2000 osobiście bardzo liczę - to może być drugi najładniejszy turystyk nowej ery. Pierszym jest...no wiadomo :wink:
404 podpis niedostępny
Avatar użytkownika
:alfan:
A5
 
Posty: 696
Dołączył(a): sobota, 24 maja 2003, 23:27
Lokalizacja: Poznań

Postprzez stein911 » poniedziałek, 14 lut 2005, 18:34

Dla mnie samochody turystyczne to już prawie ciężarówki :wink: . Dobrze że nie ścigają się kombiaki.
"Skoro Rosjanie robią kulki łożyskowe puste w środku, to wszystko się da zrobić!"
Avatar użytkownika
stein911
A6
 
Posty: 1055
Dołączył(a): środa, 29 paź 2003, 19:23
Lokalizacja: Aachen

Postprzez mototom » poniedziałek, 14 lut 2005, 19:15

stein911 napisał(a):Dla mnie samochody turystyczne to już prawie ciężarówki :wink: . Dobrze że nie ścigają się kombiaki.

Startowało pare ładnych lat temu Volvo 850 Kombi w wyścigach i wyglądało super.
Było też rajdowe Suzuki Baleno Kit Car, które poza Azja i może Antypodami nie spotykano, i tez było w budzie kombiaka. Jednak to Baleno wygladało już tak sobie.
Avatar użytkownika
mototom
A6
 
Posty: 1996
Dołączył(a): środa, 4 gru 2002, 22:48
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez paczka » poniedziałek, 14 lut 2005, 19:22

stein911 napisał(a):Dla mnie samochody turystyczne to już prawie ciężarówki :wink: . Dobrze że nie ścigają się kombiaki.

a rajdowy Ignis to co?
kombi :twisted:
Avatar użytkownika
paczka
N1
 
Posty: 97
Dołączył(a): piątek, 15 lis 2002, 17:12
Lokalizacja: Kraków

Postprzez stein911 » poniedziałek, 14 lut 2005, 21:56

a rajdowy Ignis to co?
kombi


a rajdowy= turystyczny :?:
"Skoro Rosjanie robią kulki łożyskowe puste w środku, to wszystko się da zrobić!"
Avatar użytkownika
stein911
A6
 
Posty: 1055
Dołączył(a): środa, 29 paź 2003, 19:23
Lokalizacja: Aachen

Postprzez paczka » wtorek, 15 lut 2005, 00:26

oj dawno nie czytalem regulaminow, ale kiedys dawno tamu grupa A nazywala sie turystyczna :wink:
ale chyba nieco odbieglismy od tematu
Avatar użytkownika
paczka
N1
 
Posty: 97
Dołączył(a): piątek, 15 lis 2002, 17:12
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Łukasz » środa, 16 lut 2005, 00:21

Właśnie oglądam relację ze Szwecji i Corrado powiedział że to jego własna decyzja, że on sam chce odejść na emeryturę a te pierwsze dwa rajdy prowadził zespół Peugeota bo chciał być zupełnie pewny że wszystko będzie grało i że wszystko jest jak najlepiej przygotowane.
Tommi Makinen - My name is Legend
Avatar użytkownika
Łukasz
N3
 
Posty: 497
Dołączył(a): sobota, 27 lis 2004, 20:28
Lokalizacja: Opole

Postprzez Banan » środa, 16 lut 2005, 01:23

Tak samo jak Sainz odszedl z wlasnej woli...
http://www.bielawadrift.pl Bielawa Drift TEAM "...jedna pasja, jeden team"
Avatar użytkownika
Banan
A8
 
Posty: 5632
Dołączył(a): wtorek, 9 gru 2003, 23:15
Lokalizacja: Bielawa

Poprzednia strona

Powrót do Archiwum

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości