(F.O.) KLASA SUPER 2000

Archiwum

Moderator: SebaSTI

Postprzez mototom » środa, 24 sie 2005, 20:41

Ja bym raczej postawił pytanie, czy w ogóle będą jakieś nowe S1600 jeśli S2000 faktycznie się przyjmie.
Avatar użytkownika
mototom
A6
 
Posty: 1996
Dołączył(a): środa, 4 gru 2002, 22:48
Lokalizacja: Warszawa


Postprzez solota_RallyPL.com » środa, 24 sie 2005, 21:33

Ja bym raczej postawił pytanie, czy w ogóle będą jakieś nowe S1600 jeśli S2000 faktycznie się przyjmie.
]

zgadzam się, wątpie aby ktoś inwestował w rajdówkę s1600, jeśli s2000 jest znacznie tańsze i będzie chyba bardziej popularne oraz rozwojowe 8)
JANUSZ KULIG 1969-2004
RICHARD BURNS 1971-2005
MICHAEL PARK 1966-2005
COLIN MCRAE 1968-2007

"Forever in Memory"
Avatar użytkownika
solota_RallyPL.com
A5
 
Posty: 565
Dołączył(a): czwartek, 18 sie 2005, 10:42
Lokalizacja: Kwidzyn/Trójmiasto

Postprzez Kisiel » środa, 24 sie 2005, 21:38

Czy tańsze ???? Jakoś w tą wątpie. Moze teraz w początkowej fazie są tańsze ale zapewne później jak już dożyjemy czasów w których nie będzie WRC osiągną cene przewyższajacą S1600. No chyba ze FIA wprowadzi jakiegoś zdecydowane przepisy określające co jak i za ile.
Ostatnio edytowano środa, 24 sie 2005, 21:39 przez Kisiel, łącznie edytowano 1 raz
zielony listek
Avatar użytkownika
Kisiel
A5
 
Posty: 620
Dołączył(a): sobota, 15 lis 2003, 22:15
Lokalizacja: Rzeszów

Postprzez Cobra » środa, 24 sie 2005, 21:39

mysle ze chyba jednak zostana jakie by nie byly drogie cz tanie to zawsze sa oski a tamte beda 4wd a zapotrzebowanie jest i na takei i na takie w innym przypadku w rajdach juz od dawna scigalyby sie same 4wd
Janusz Kulig, Marian Bublewicz - pamiętam...
Avatar użytkownika
Cobra
A5
 
Posty: 681
Dołączył(a): wtorek, 7 wrz 2004, 18:31
Lokalizacja: Katowice

Postprzez mototom » środa, 24 sie 2005, 22:43

To, że S2000 będzie droższe od samego początku od S1600 nie ulega wątpliwości. Jednak jeśli chodzi o Renault to wątpie żeby był sens w ich przypadku kontynuowania programu S1600.
Tym Clio co mieli osiagnąć to osiągnęli, teraz chcą wypromować Dacie. Mają jeszcse F1, WSbR, więc po co im jeszcze S1600?

Fiat podobnie, Ferrari w F1, Alfa w turystycznych, S2000, to gdzie tu miejsce na S1600?

Peugeot już zapowiedział, że jeśli w ogóle wypuści S2000, to nie wiedzą jeszcze czy będą S1600 rozwijać.

Łada znając życie pewnie poza sowiecką granice nie wyjedzie.

Jakieś ośki napewno zostaną, ale ich liczba zapewne się skurczy.
Avatar użytkownika
mototom
A6
 
Posty: 1996
Dołączył(a): środa, 4 gru 2002, 22:48
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Sylwek_GSi » czwartek, 25 sie 2005, 11:19

a ciekawe czy klasa rajdowa S2000 a wyścigowa S2000 to to samo? w wyscigach tez jest 4x4?
Avatar użytkownika
Sylwek_GSi
A5
 
Posty: 887
Dołączył(a): piątek, 3 paź 2003, 19:32
Lokalizacja: Krosno

Postprzez mototom » czwartek, 25 sie 2005, 11:27

Nie. Tam jest tylko napęd na przód lub tył. 4x4 być może jest dopuszczone ale pewnie musi być cięższe. tak było z Audi A4 Quattro jak startowali w wyścigach pare lat temu.
Avatar użytkownika
mototom
A6
 
Posty: 1996
Dołączył(a): środa, 4 gru 2002, 22:48
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez solota_RallyPL.com » czwartek, 25 sie 2005, 12:28

wiadomo tez ze mitsu i subaru interesują się s2000, co moze znaczyć że wycofają się z rozwoju N4 :roll: :?:
JANUSZ KULIG 1969-2004
RICHARD BURNS 1971-2005
MICHAEL PARK 1966-2005
COLIN MCRAE 1968-2007

"Forever in Memory"
Avatar użytkownika
solota_RallyPL.com
A5
 
Posty: 565
Dołączył(a): czwartek, 18 sie 2005, 10:42
Lokalizacja: Kwidzyn/Trójmiasto

Postprzez WRCfan » czwartek, 25 sie 2005, 12:30

mototom napisał(a): Jednak jeśli chodzi o Renault to wątpie żeby był sens w ich przypadku kontynuowania programu S1600.


aczkolwiek ślicznie by S1600 wyglądało w tej budzie:

Obrazek

Obrazek
-how fast are You in 1/4?
-all depends on how many corners I have to take in that 1/4 :twisted:
Avatar użytkownika
WRCfan
A6
 
Posty: 1103
Dołączył(a): poniedziałek, 10 lis 2003, 15:23
Lokalizacja: Kraków

Postprzez skateman » czwartek, 25 sie 2005, 12:32

solota_RallyPL.com napisał(a):wiadomo tez ze mitsu i subaru interesują się s2000, co moze znaczyć że wycofają się z rozwoju N4 :roll: :?:


Impreza A grupowa S2000 no to by było fajne :) a mitsu, lancera?? hmm spoko by było :)
skateman
A6
 
Posty: 1468
Dołączył(a): wtorek, 15 mar 2005, 14:16
Lokalizacja: Kłodzko/Podzamek

Postprzez Sylwek_GSi » czwartek, 25 sie 2005, 13:20

cóż nic nie jest wieczne, lancery i imprezy N-grupowe kiedys tez sie skonczą nie są potrzebne do homologacji wurca wiec robią je tylko pod eNke a jak s2000 sie rozwinie na dobre to sie moze okazac ze N4 zaparkuje w muzeum.
Avatar użytkownika
Sylwek_GSi
A5
 
Posty: 887
Dołączył(a): piątek, 3 paź 2003, 19:32
Lokalizacja: Krosno

Postprzez stein911 » czwartek, 25 sie 2005, 13:47

Lancer i impreza bez turbo, to by dopiero było. Jeżeli S2000 będzie szybsze od N4, a raczej napewno będzie to klasa N4 pewnie pójdzie w zapomnienie.

Mam jeszcze pytanie: jak będzie wyglądał napęd 4x4 w S2000? Aktywne dyfry czy coś prostego zaadaptowanego z seryjnych ślimaków?
Avatar użytkownika
stein911
A6
 
Posty: 1055
Dołączył(a): środa, 29 paź 2003, 19:23
Lokalizacja: Aachen

Postprzez Psycholog_Rajdowy » czwartek, 25 sie 2005, 13:51

Sylwek_GSi napisał(a):cóż nic nie jest wieczne, lancery i imprezy N-grupowe kiedys tez sie skonczą nie są potrzebne do homologacji wurca wiec robią je tylko pod eNke a jak s2000 sie rozwinie na dobre to sie moze okazac ze N4 zaparkuje w muzeum.


Wszystko jest możliwe, ale zniknięcie aut Subaru i Mitsubishi z grupy N i produkowanie przez obie marki tylko S2000 i WRC jest moim zdaniem mało prawdopodobne. S2000 ma być następcą aut WRC poza trasami RSMŚ. Już na wstępie będą droższe od samochodzików S1600, a z czasem ich ceny będą prawie na pewno rosnąć. Z kolei S1600 są znacznie droższe od topowych N4.

Myślę, że obie marki nie porzucą grupy N przede wszystkim dlatego, że to właśnie udział w niej jest podstawą ich rajdowego image. To właśnie ich produkty w klasie N4 sprawiły, że kiedy w głowie forumowicza Autoklubu pojawia się wyraz rajdówka, to najszybciej przychodzą nam na myśl Lancer i Impreza, a nie Xsara i Punto. Tak mi się wydaje.

Myślę, że prędzej skończą się starty Subaru i Mitsu w WRC czy S2000, o ile się w ogóle zaczną, niż eNce.
Rally_Psycho

Ponieważ rozpoczął się dla mnie okres wakacyjny, zmieniłem avatar na mniej formalny. ( : Zastrzegam sobie jednak prawo powrotu do dotychczasowego, wraz z rozpoczęciem kolejnego roku akademickiego. ( :
Avatar użytkownika
Psycholog_Rajdowy
A5
 
Posty: 630
Dołączył(a): sobota, 19 paź 2002, 19:58
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez solota_RallyPL.com » czwartek, 25 sie 2005, 15:24

napęd 4X4 bedzie chyba pasywny - bez zadnych elektronicznych dodatków, ani sprzęgieł typu Haldex :wink:
JANUSZ KULIG 1969-2004
RICHARD BURNS 1971-2005
MICHAEL PARK 1966-2005
COLIN MCRAE 1968-2007

"Forever in Memory"
Avatar użytkownika
solota_RallyPL.com
A5
 
Posty: 565
Dołączył(a): czwartek, 18 sie 2005, 10:42
Lokalizacja: Kwidzyn/Trójmiasto

Postprzez stein911 » czwartek, 25 sie 2005, 17:13

No cóż subaru i mitsu może nie będa chciały zaniechać prac nad wersjami N4, ale pytanie czy kierowcy będa chcieli sie nimi ścigać. Tu mam poważne watpliwości. A jeżeli coś nie jest już na szczycie, to przestaje sie na to zwracać uwagę i spece od marketingu zasugerują odpuszczenie
N4. Co nieoznacza że wersje drogowe nie będa miały racji bytu ani turbin :wink: .
Avatar użytkownika
stein911
A6
 
Posty: 1055
Dołączył(a): środa, 29 paź 2003, 19:23
Lokalizacja: Aachen

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Archiwum

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron