(F.O.) Rajd Młodych

Archiwum

Moderator: SebaSTI

(F.O.) Rajd Młodych

Postprzez karcin » sobota, 19 lut 2005, 15:22

Rusza nowa edycja Rajdu Młodych. Może ktoś z forumowiczów oprócz mnie też będzie brał w nim udział to by było bardzo fajnie. Po więcej informacji odsyłam na stronke Peugeota http://www.peugeot.pl/locale/actual/index_1399.php
I powiedzcie mi co sądzicie o tego typu imprezach, według mnie jest to bardzo dobre poszukiwanie młodych talentów i każdy kto ma prawo jazdy i jest młody to może spróbować swoich sił :) Pozdrawiam
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=7430425065d34ed7 Obrazek
Avatar użytkownika
karcin
A6
 
Posty: 1035
Dołączył(a): czwartek, 19 sie 2004, 17:29
Lokalizacja: Wałbrzych


Postprzez Whitek » sobota, 19 lut 2005, 16:40

Wg. mnie pomysl jest rewelacyjny. Jedyne "fory" ma tylko ktos kto na codzien jezdzi prywatnym 206. Z checia wzialbym w czyms takim udzial ale wiek mi juz nie pozwala :wink:
Moj kolega, ktory jako pilot wprowadza mnie w tajniki ścigania, wygral kiedys ten rajd.

karcin - zycze powodzenia :)
Avatar użytkownika
Whitek
N3
 
Posty: 314
Dołączył(a): niedziela, 30 sty 2005, 18:33

Postprzez jack_wrc » sobota, 19 lut 2005, 16:40

Szkoda, że nie ma eliminacji w Krakowie :( Najbliżej jest w Chorzowie (najbliżej Krakowa oczywiście)
Avatar użytkownika
jack_wrc
N3
 
Posty: 219
Dołączył(a): sobota, 24 kwi 2004, 15:47
Lokalizacja: okolice Krakowa

Postprzez Whitek » sobota, 19 lut 2005, 16:44

jack_wrc napisał(a):Szkoda, że nie ma eliminacji w Krakowie :( Najbliżej jest w Chorzowie (najbliżej Krakowa oczywiście)

Jezeli chcesz brac udzial to musisz sie nastawic na WSZYSTKIE etapy. Inaczej to nie ma sensu. Pojedziesz np. do Wroclawia a do Warszawy na nastepny etap juz nie bo nie po drodze? :)) Zalozeniem tego rajdu jest przejscie wszystkich etapow i wygranie go :wink:
Avatar użytkownika
Whitek
N3
 
Posty: 314
Dołączył(a): niedziela, 30 sty 2005, 18:33

Postprzez jack_wrc » sobota, 19 lut 2005, 16:47

Nie no jasne tylko, wiesz przedtem nigdy w 206 nie siedziałem więc różnie może być. Poza tym dobrze by było gdyby I etap był na znanym gruncie. Pewnie się zapiszę, rok temu się spóźniłem i jakoś tak wogóle o tej imprezie zapomniałem. Szkoda, że nie ma więcej eliminacji regionalnych.
Avatar użytkownika
jack_wrc
N3
 
Posty: 219
Dołączył(a): sobota, 24 kwi 2004, 15:47
Lokalizacja: okolice Krakowa

Postprzez _dookie » sobota, 19 lut 2005, 18:12

Moim zdaniem jest to szansa tylko dla tych którzy jeżdza autami nowymi lub nowszymi. Ja mając Kadetta, auto leciwe, nie mam czego szukac w Peugeocie, bo zawieszenie spisuje sie całkowicie inaczej, nie jestem przyzwyczajony do wspomagania, a co najgorsze jak dla mnie, hamulce. Serwo jest tak mocne ze nie sposób dobrze zahamowac na raz i dosc dobrze. Ja jeżdżąc na codzien starym autem do niego jestem przyzwyczajony, a pozatym i umiejętnosci nie te.

Ale generalnie jest to pewnien sposób na wypromowanei rajdów, ale wygrywają tylko Ci którzy trenuja na codzien autami zblizonymi wiekiem do tych pugów.
BRT rośnie w siłę!! GG:3087599

Narazie prawy fotel:)

GSi rządzi!!

JANUSZ NIGDY CIE NIE ZAPOMNE!!
Avatar użytkownika
_dookie
 
Posty: 16
Dołączył(a): czwartek, 10 lut 2005, 17:16
Lokalizacja: ZAMBRÓW

Postprzez Whitek » sobota, 19 lut 2005, 20:39

_dookie napisał(a):Moim zdaniem jest to szansa tylko dla tych którzy jeżdza autami nowymi lub nowszymi. Ja mając Kadetta, auto leciwe, nie mam czego szukac w Peugeocie, bo zawieszenie spisuje sie całkowicie inaczej, nie jestem przyzwyczajony do wspomagania, a co najgorsze jak dla mnie, hamulce. Serwo jest tak mocne ze nie sposób dobrze zahamowac na raz i dosc dobrze. Ja jeżdżąc na codzien starym autem do niego jestem przyzwyczajony, a pozatym i umiejętnosci nie te.

Ale generalnie jest to pewnien sposób na wypromowanei rajdów, ale wygrywają tylko Ci którzy trenuja na codzien autami zblizonymi wiekiem do tych pugów.


Pozwole sobie nie zgodzic sie z Toba ;)

Moj kolega wygral rajd na codzien jezdzac seicento.
Ty, majac doswiadczenie w prowadzeniu zuzytego auta z kiepskim zawieszeniem, masz wieksze wyczucie samochodu. Mysle ze po 1-2 OS'ach bedziesz juz spokojnie czul auto. A wspomaganie - no coz… Na normalnym rajdzie pomaga, ale na kreciolkach czasami sie wylacza i z auta wysiadasz poprostu zgrzany. ;)
Avatar użytkownika
Whitek
N3
 
Posty: 314
Dołączył(a): niedziela, 30 sty 2005, 18:33

Postprzez bullitt » sobota, 19 lut 2005, 20:52

Nie ma znaczenia kto czym na codzień jeździ. Startowałem w Rajdzie Młodych dwa razy i zapewniam was, że to wcale nie jest łatwe. Jeśli martwicie się o start, że wam auto zgaśnie, zmieńcie nastawienie. Ruszenie z piskiem nic nie daje. Lepiej pojechać z wysokich obrotów na pół-sprzęgle (czyli jak kompletna pipa) i ruszyć powoli. Trasa jest niby prosta, ale jak się siedzi w samochodzie dwa kolory słupków skutecznie dezorientują. Na obu eliminacjach byłem na długo przed moim startem i uczyłem się trasy na pamięć. Pomogło, ale potrąciłem pachołki. Skręty są tak ustawione, że nie zawsze da się przejechać trasę bez przekładania rąk na kierownicy. Całą trasę jedziecie na jedynce, więc to jak działa sprzęgło czy skrzynia nie ma znaczenia. Wcale nie jest łatwo.
Mniej pisać, więcej czytać, a jeśli pisać, to tak, żeby inni czytali...
Avatar użytkownika
bullitt
N3
 
Posty: 288
Dołączył(a): czwartek, 13 lis 2003, 00:56
Lokalizacja: San Francisco

Postprzez ptakwrc » sobota, 19 lut 2005, 22:34

tez raz jechalem i dalem i ze wszystkim co psizecie sie zgodze, na jedynce i nauczyc sie trasyt przed startem bo jest starsznie zamotana tzn hmm mzoe taka zeby sie ktos za bardzo nie rozpedzil i wogole .. ale mi osobiscie sie trasa nie podobala (tzn jak to mozna nazwac trasa - placyk) nie raz na kjsach jest mneijs slupkow a to sie nazywa RAJD.
ale inicjatywa jak najbardziej dobra, slyszalem ze gill panizzi wygral rajd mlodych we francji i zaczal jezdzic od tego czasu
barw jak widac nie zmienil ;)
RFRTEAM.FORA.PL
Avatar użytkownika
ptakwrc
A5
 
Posty: 572
Dołączył(a): wtorek, 9 wrz 2003, 15:03
Lokalizacja: Rzeszów

Postprzez _dookie » niedziela, 20 lut 2005, 01:17

Seicento to jednak nowsze auto od Kadetta. A zawieszenie nie jest az tak istotne, chodziło mi głównie o same hamulce. A leciwym oplu serwo jest, ale nie ak mocne jak w nowym aucie. Jak jeździłem Punto to hamulce mnie przerazały. Serwo było tak mocne, ze najmniejsze wcisniecie hamulca powodowało znacze zmnijeszenie predkosci. I weź w takich warunkach lewą nogą zachamuj, nie da sie. Jestem przyzwyczajony do w sumie słabych hamulców, i podczas uzywanai lewej nogi moge nawet zablokowac koła, wiem z testów, bo jeździłem. Wiec uwazam to za fajny pomysł, ale powinny byc co najmniej dwa przejazdy na zapoznanie z autem i trasą, bo fakt, jest trudna. Na KJSie masz kilka słupków i wiesz dokładnie, a tam, słupków masa, trzeba prowadzic auto, i jeszcze kolory słupkół rozróżniac :P trza sie napocic.
BRT rośnie w siłę!! GG:3087599

Narazie prawy fotel:)

GSi rządzi!!

JANUSZ NIGDY CIE NIE ZAPOMNE!!
Avatar użytkownika
_dookie
 
Posty: 16
Dołączył(a): czwartek, 10 lut 2005, 17:16
Lokalizacja: ZAMBRÓW

Postprzez karcin » niedziela, 20 lut 2005, 21:55

Whitek dzięki :)

Dużo sie dowiedziałem od was czego moge sie spodziewać na tym rajdzie mam nadzieje że coś to da :) Jade z nastawieniem że będe w pierwszej 5 :D bo to wlasnie oni przechodzą do finału :)
A ci którzy już startowali może niech powiedzią coś więcej jakie typu są to próby, już wiem że są wolne. I jak radzicie je jechać, agresywnie czy raczej jechać spokojnie po wynik, czyli uważać zeby niewalnąć w jakiś słupek. Jak to wogole wyglada ? dzięki i pozdrawiam
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=7430425065d34ed7 Obrazek
Avatar użytkownika
karcin
A6
 
Posty: 1035
Dołączył(a): czwartek, 19 sie 2004, 17:29
Lokalizacja: Wałbrzych

Postprzez Mroowa » niedziela, 20 lut 2005, 22:29

Hmmm może się zgłosić do eliminacji we Wrocku :) wprawdzie w sporcie się jeszcze nie udzielałem. Moja jazda kończyła się na punto I i II. Ale zawsze można się zjechać :)
Ale w sumie zamykanie całej stawki nie jest chyba za dobre :) Chyba że jesteś Szachownicą w MP :)
Avatar użytkownika
Mroowa
S2000
 
Posty: 3503
Dołączył(a): środa, 14 sty 2004, 19:38
Lokalizacja: Bielawa GG:6570337

Postprzez ZiG » poniedziałek, 21 lut 2005, 19:41

Whitek napisał(a):Jezeli chcesz brac udzial to musisz sie nastawic na WSZYSTKIE etapy. Inaczej to nie ma sensu.


Ale etapy sa tylko 2 - eliminacje okregowe i final w Warszawie! Jezeli ktos przejdzie do finalu to napewno pofatyguje sie do Warszawy aby moc w nim uczestniczyc. Przechodzi tylko 2% uczestnikow, czyli naprawde trzeba miec wyczute manewrowanie samochodem aby dostac sie do finalowej 10. Mam gdzies film z zeszlego z przejazdem kolegi ktory dostal sie do finalu, jak znajde to zapodam linka.

karcin napisał(a):I jak radzicie je jechać, agresywnie czy raczej jechać spokojnie po wynik, czyli uważać zeby niewalnąć w jakiś słupek. Jak to wogole wyglada ? dzięki i pozdrawiam


Trzeba jechac na 99% mozliwosci auta aby dostac sie do finalu, potracenie slupka zupelnie odbiera szanse na walke. Zalezy co dla ciebie jest spokojana jazda, trzeba jechac na granicy uslizgu tak aby bylo najszybciej :)
Wygrywa ten kto popełnia najmniej bledow ;)
Avatar użytkownika
ZiG
N1
 
Posty: 94
Dołączył(a): sobota, 6 wrz 2003, 19:30
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez karcin » poniedziałek, 21 lut 2005, 23:03

Ok rozumiem o co chodzi :) dzieki a jak bedziesz miał tego linka to daj go zobacze jak trzeba pojechać i mniej więcej jaka jest trasa :) pozdrawiam
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=7430425065d34ed7 Obrazek
Avatar użytkownika
karcin
A6
 
Posty: 1035
Dołączył(a): czwartek, 19 sie 2004, 17:29
Lokalizacja: Wałbrzych

Postprzez rajdowa_kobitka » wtorek, 22 lut 2005, 20:29

Podobno w każdej eliminacji musi przejść min. 1 kobieta :D:D:D Może się załapie póki wiek pozwala...
Avatar użytkownika
rajdowa_kobitka
N3
 
Posty: 263
Dołączył(a): poniedziałek, 16 lut 2004, 18:50
Lokalizacja: Kraków/Jelenia Góra

Następna strona

Powrót do Archiwum

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

cron