(M.Ś.) FORD nie WYCOFAL SIE Z WRC ;)

Archiwum

Moderator: SebaSTI

Postprzez solota » czwartek, 9 gru 2004, 18:02

W Focusie na Argentynei to miał dzwona, a co dopiero w 307 WRC :lol:

prawdę mówiąc to Martin troszku za agresywnie chciał zatańczyć z "trzystasiódemką" i zapłacił frycowe. Zobaczymy jak bedzie na Monte :wink:
JANUSZ KULIG 1969-2004

FOREVER IN MEMORY
Avatar użytkownika
solota
N3
 
Posty: 404
Dołączył(a): poniedziałek, 22 mar 2004, 23:20
Lokalizacja: Kwidzyn


Postprzez Ohlins » czwartek, 9 gru 2004, 23:42

solota napisał(a):W Focusie na Argentynei to miał dzwona, a co dopiero w 307 WRC :lol:

prawdę mówiąc to Martin troszku za agresywnie chciał zatańczyć z "trzystasiódemką" i zapłacił frycowe. Zobaczymy jak bedzie na Monte :wink:

to był malutki bład w sztuce, mysle że peugeot ma teraz najsilniejszy skład, a co do forda to ponoć toni na testach w szwecji notował takie same czasy jakmarkko rok temu, ale w sumie toni od zawsze w szwecji szalał, ale zobaczymy, roman na pewno będzie szalał na asfalcie
Avatar użytkownika
Ohlins
A6
 
Posty: 1969
Dołączył(a): środa, 10 gru 2003, 09:54
Lokalizacja: Bochnia

Postprzez qbus » piątek, 10 gru 2004, 00:13

No a co to za problem zrobić porównywalny czas na odcinku kilkukilometrowym który się jeździ kilkadziesiąt razy w obie strony? Subaru w tamtym roku też podało w informacji prasowej że Hirvonen kręci czasy porównywalne do Solbergowych i co z tego wyszło? nic. totalne dno.
Pierwsze rajdy zweryfikują umiejętności chłopaków, o występ Kresty na Monte i Gardemaistera w Szwecji jestem spokojny. Ale jak sobie poradzą w pozostałych rajdach? wielka niewiadoma.
"Janusz żyje wśród nas. My kibice nigdy o Nim nie zapomnimy."
www.racingshop.pl
Avatar użytkownika
qbus
S1600
 
Posty: 2756
Dołączył(a): poniedziałek, 9 cze 2003, 14:49
Lokalizacja: Myślenice

Postprzez RaQ » piątek, 10 gru 2004, 18:32

RaQ
A5
 
Posty: 579
Dołączył(a): wtorek, 30 gru 2003, 14:41

Postprzez Sergiey » piątek, 10 gru 2004, 20:28

Hmmm. Ostatnio wśród fabryk daje się zauważyć pewną tendencję. Związana jest bezposrednio z priorytetem dla fabryk jakim jest mistrzostwo producentów. Teamy stawiają na jednego szybkiego/dobrego/topowego kierowce - drugim nominowanym jest specjalista juz nawet nie od nawierzchni, ale od konkretnego rajdu vide Henning Solberg w rajdzie Szwecji 2005 (o ile to prawda). I teraz zastanawia mnie, która droga jest okaże się lepsza:
1. Dwóch równych driverów (patrz: team Citroena 2004)
2. Czy właśnie wyżej opisana tendencja.
gg://1569993 Gadu-Gadu
---
Auto racing, bull fighting, and mountain climbing are the only real sports ... all others are games.
Ernest Hemingway
Avatar użytkownika
Sergiey
A5
 
Posty: 594
Dołączył(a): czwartek, 29 maja 2003, 08:43
Lokalizacja: Kraków-Żory

Postprzez RaQ » sobota, 11 gru 2004, 01:09

Sergiey napisał(a):Hmmm. Ostatnio wśród fabryk daje się zauważyć pewną tendencję. Związana jest bezposrednio z priorytetem dla fabryk jakim jest mistrzostwo producentów. Teamy stawiają na jednego szybkiego/dobrego/topowego kierowce - drugim nominowanym jest specjalista juz nawet nie od nawierzchni, ale od konkretnego rajdu vide Henning Solberg w rajdzie Szwecji 2005 (o ile to prawda). I teraz zastanawia mnie, która droga jest okaże się lepsza:
1. Dwóch równych driverów (patrz: team Citroena 2004)
2. Czy właśnie wyżej opisana tendencja.


Słuszna uwaga, według mnie obie taktyki są dobre, a ta ze specjalistami od danych rajdów jest nawet lepsza, bo poza pewnymi punktami (np.Tuohino-Szwecja, Finka) dodatkową atrakcją dla kibiców jest oglądanie różnych kierowców w różnych rajdach.
RaQ
A5
 
Posty: 579
Dołączył(a): wtorek, 30 gru 2003, 14:41

Postprzez solota » sobota, 11 gru 2004, 14:59

Sarrazin w Subaru to świetny pomysł - Specjalista od asflatów. Jakby byl jeszcze Hirvonen to może by sie coś więcej poduczył jeżdżąc tylko po jednej nawierzchni :wink:
JANUSZ KULIG 1969-2004

FOREVER IN MEMORY
Avatar użytkownika
solota
N3
 
Posty: 404
Dołączył(a): poniedziałek, 22 mar 2004, 23:20
Lokalizacja: Kwidzyn

Postprzez Wilu » poniedziałek, 27 gru 2004, 16:12

no i proszę ford wspiera największą ekipę, jak donosi rallyonline ostatnim już wsperanym przez fabrykę po Anthonym Warmboldzie, Hennigu Solbergu, Mikko Hirvonenie będzie wielki przegrany Daniel Sola. przegrany bo nie załapał się bidulek na 2 fotel ani w Fordzie ani w Subaru, a miał potężnego sponsora - firmę Telefonica. Sola zaliczy 6 eliminacji, a zaczyna w Meksyku.
Avatar użytkownika
Wilu
N4
 
Posty: 2488
Dołączył(a): sobota, 4 sty 2003, 23:40
Lokalizacja: Bochnia

Postprzez szirer205xs » wtorek, 28 gru 2004, 20:23

No jest zauwazalna jeszcze jedna tendencja czyli jesli ktos ma kase to sobie jest w stanie zalatwic fabryke :| a to juz nie jest takie fajne.........
jaskiniatrolla.eu
Avatar użytkownika
szirer205xs
A5
 
Posty: 727
Dołączył(a): poniedziałek, 10 lis 2003, 12:28
Lokalizacja: Skoczów

Postprzez Sergiey » wtorek, 28 gru 2004, 20:56

Szirer205xs: no kapa. Kompletna. I jeszcze jedna: coś się te mistrzostwa robią za bardzo elitarne (patrz: MC 2005) - FIA nie ułatwia wzięcia udziału w rundzie mistrzostw. A to bardzo źle. I skończy się tak jak mówisz - miejsca w fabrykach wykupią w końcu najbogatsi i zrobi się wielka kupa. A FIA obudzi się pewnego dnia z ręką w nocniku. A wtedy będzie już za późno. Ale wtedy swoją dawną rangę odzyskają mistrzostwa europy (ech te marzenia).
gg://1569993 Gadu-Gadu
---
Auto racing, bull fighting, and mountain climbing are the only real sports ... all others are games.
Ernest Hemingway
Avatar użytkownika
Sergiey
A5
 
Posty: 594
Dołączył(a): czwartek, 29 maja 2003, 08:43
Lokalizacja: Kraków-Żory

Postprzez rajdowa_kobitka » wtorek, 28 gru 2004, 23:51

A ja sie bardzo ciesze, ze to Kresta siądzie w Fordzie... mimo całego zamieszania, niezaprzeczalnego faktu że "kupił je", jednak wrażenie robi liczba kibiców, którzy wysłali $ wierząc w Romana i jego sukcesy:) Akcja naprawde nieźle poprowadzona. Mam nadzieję, ze pokaże sie z jak najlepszej strony i sposnorzy sie znajdą. 3-mam kciuki!
Nowa postać (nomen-omen bardzo przystojna :D ) przyda się...
Avatar użytkownika
rajdowa_kobitka
N3
 
Posty: 263
Dołączył(a): poniedziałek, 16 lut 2004, 18:50
Lokalizacja: Kraków/Jelenia Góra

Postprzez szirer205xs » środa, 29 gru 2004, 02:21

No ja tez sie ciesze ze kresta bedezie jezdzil w fabryce, ale mysle ze gdzie jak gdzie ale w fabrycznych zespolach na nominowanych miejscach powinni jezdzic najlepsi kierowcy, a nie ci z najwieksza kasa. A nei mam nic przeciwko zeby np fabryczne teamy robily dodatkowe samochody i dawaly je kierowcom "z kasa". Mysle ze najlepszym rozwiązaniem tego byly dawne przepisy, kiedy kazdy zespol wystawial 3 samochody, a wtedy zespoly slabsze pod wzgledem budzetu mogly "odsprzedawac to 3 miejsce...........
jaskiniatrolla.eu
Avatar użytkownika
szirer205xs
A5
 
Posty: 727
Dołączył(a): poniedziałek, 10 lis 2003, 12:28
Lokalizacja: Skoczów

Postprzez solota » sobota, 1 sty 2005, 21:15

tak do fabryki zawsze wchodził Stohl, który ma talent i miał także to szczęście, że dostrzegł go OMV
JANUSZ KULIG 1969-2004

FOREVER IN MEMORY
Avatar użytkownika
solota
N3
 
Posty: 404
Dołączył(a): poniedziałek, 22 mar 2004, 23:20
Lokalizacja: Kwidzyn

Poprzednia strona

Powrót do Archiwum

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

cron