(M.Ś.) Toż to szok

Archiwum

Moderator: SebaSTI

Postprzez TommiCrazy » środa, 12 lis 2003, 14:32

Niemogą puscic Martina w ME bo to pretendent do tytołu MŚ

z drugiej strony nasza polska 20 wreszcie sciągła by mase fantastycznych wózków !!!!
Obrazek
Mitsubishi Starion Turbo EX2000
Avatar użytkownika
TommiCrazy
A6
 
Posty: 1057
Dołączył(a): środa, 16 paź 2002, 20:40
Lokalizacja: Skawina-cheltenham UK


Postprzez Zepter » czwartek, 13 lis 2003, 11:54

Niestety "nasza polska dwudziestka" nie przyciągnie masę fantastycznych wózków bo wprowadzono zakaz startów aut klasy A8 w tym WRC. :?
Avatar użytkownika
Zepter
N3
 
Posty: 434
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 22:00
Lokalizacja: Węgrów

Postprzez Alien » czwartek, 13 lis 2003, 12:38

Nie plakalbym nad rozlanym mlekiem. Ktos gdzies tu napisal, ze jescze nie widzial auta RRC. Samochody ktore startuja w jakichkolwiek oficjalnych rywalizacjach sportowych musza miec homologacje FIA. Najczesciej jako pierwsze homologuje sie auto w grupie A, a pozniej zgodnie z modyfikacjami i wersjami w odpowiednich klasach. Wszystkie WRC maja juz odpowiednie papiery a dostsosowanie ich do wymogow regulaminu RRC wcale nie musi byc trudne (oczywiscie to moje domniemania). Podejrzewam, ze fury zostana ogolone z wiekszosci bajerow i w takiej wersji beda mogly sie scigac w ME. To nadal tansze powinno byc, niz ewoluowanie wurca, zeby sie ganiac za ciezkie miliony dolkow po swiecie z Mosleyem i jego kamandą. Takze moze nadal nic straconego i w Foce RRC na Barumie Martin moze poszalec :wink: . ( w Polski niestety nie wierze, bo znow dzialaczom moze sie nie udac oddac, przepraszam, zebrac kasy na rajd :oops: )
Avatar użytkownika
Alien
A5
 
Posty: 699
Dołączył(a): poniedziałek, 2 wrz 2002, 14:15

Postprzez TommiCrazy » czwartek, 13 lis 2003, 18:36

no ale działcze robią szum koło przepisów więc moze i zrobią szum wobec najbliższej edycji Rajdu P. tylko żeby tym razem żeby to szumiało pozytywnie !!
Obrazek
Mitsubishi Starion Turbo EX2000
Avatar użytkownika
TommiCrazy
A6
 
Posty: 1057
Dołączył(a): środa, 16 paź 2002, 20:40
Lokalizacja: Skawina-cheltenham UK

Postprzez czarekusa » czwartek, 13 lis 2003, 20:37

Alien napisał(a):Szczerze mowiac cienko widze Forda w MŚ. Cięcia kasy robia we wszystkich swoich dziedzinach, od produkcji po marketing. Sport też niestety. Z tego co oglaszali, chcą się skupic na S1600 a puszczając Foki WRC z Martinem i Duvalem w ME po pierwsze zaoszczedzą kase a po drugie beda sie reklamowac na rynkach gdzie Focus jest sprzedawany a nie w Japonii czy Mexyku, gdzie takiego auta na oczy nie widzeli :wink: . O


No nie wiem Alien, ale wydaje mi sie ze sie mylisz bo expansja do Mexyku rowna sie z WRC w USA w niedalekiej przyszlosci a to jest jak najbardziej w interesie Forda, Subaru i Mitsu bo tu te uta sie dobrze sprzedaja. Nie orientuje sie w nowych danych ale za zeszly rok Subaru sprzedalo chyba okolo 50 tys WRXow w USA a po tym co widze w tym roku na drogach to EVO VIII tez nie narzeka na brak klientow. A dla scislosci w Mexyku widzieli Focusa i napewno jezdzi ich tam bardzo wiele bo to tanie auto.
Pozdrawiam wszystkich ktorzy kochaja rajdy.

http://www.mcpimage.com
http://www.amkpwa.com
Avatar użytkownika
czarekusa
A5
 
Posty: 550
Dołączył(a): wtorek, 15 paź 2002, 19:07
Lokalizacja: Zembrzyce/Elgin, IL. USA

Postprzez WRCfan » niedziela, 16 lis 2003, 13:18

Na moje oko wyglada to tak ze FIA sama tak sie zamotala ze nie wie co robic.Z jednej strony chciala usmiercic ME a robi to tak niefortunnie ze przy okazji swoimi decyzjami zabija MŚ.Tak wiec na dzien dzisiejszy trudno cokolwiek przewidywac sezony 2005 w ME i MŚ. A z RRC to pewnie jest tak ze trwaja "nieoficjalne"jakies rozmowy bo ktos poprostu musi na tym gruba kase zarobic:(niestety...
Jedno jest pewne:jezeli swiatowe rajdy bylyby w rekach forumiwiczów to napewno byly by juz dyscypilna olimpijska:) /letnią i zimową of koz/
Pozdro
-how fast are You in 1/4?
-all depends on how many corners I have to take in that 1/4 :twisted:
Avatar użytkownika
WRCfan
A6
 
Posty: 1103
Dołączył(a): poniedziałek, 10 lis 2003, 15:23
Lokalizacja: Kraków

Postprzez *fly* » niedziela, 16 lis 2003, 19:10

a ja uwazam ze FIA w mistrzostwach swiata powinna zrobic osobna klasyfikacje dla kierowcow nie startujacych fabrykami! mistrzem swiata samochodow niefabrycznych mogby zostac ktos kto startowal by wrc niefabrycznym o homologacji powiedzmy z przed roku czy z przed dwuch lat(by unikanac wystawiania przez fabryki dodatkowego teamu) a przy okazji ten kierowca moglby walczyc o mistrzostwo z kierowcami fabrycznymi jesli tylko dal by rade! to moze by przyciagnelo prywatnych kierowcow w wrc ktozy by mieli o co walczyc
Avatar użytkownika
*fly*
A5
 
Posty: 624
Dołączył(a): piątek, 17 paź 2003, 11:00
Lokalizacja: Żary-Kraków

Postprzez wartek » niedziela, 16 lis 2003, 19:20

to w tym roku mistrzem zostałby Anthony Warmbold :)
Avatar użytkownika
wartek
N2
 
Posty: 167
Dołączył(a): sobota, 3 sie 2002, 12:38
Lokalizacja: 3City

Postprzez WRCfan » poniedziałek, 17 lis 2003, 14:44

*fly*--->pomysł bardzo dobry tylko czy FIA by na coś takiego poszła...
poza tym bylo juz cos podobnego przecież-->FIA Teams Cup i dlugo to to nie pożylo...
Pozdro
-how fast are You in 1/4?
-all depends on how many corners I have to take in that 1/4 :twisted:
Avatar użytkownika
WRCfan
A6
 
Posty: 1103
Dołączył(a): poniedziałek, 10 lis 2003, 15:23
Lokalizacja: Kraków

Postprzez tomas » poniedziałek, 17 lis 2003, 16:31

Owszem pomysł nie jest głupi, ale mistrzem mógłby zostać każdy - byleby dysponował odpowiednimi środkami finansowymi :/ Jeśli do klasyfikacji wliczane były np. tylko wybrane rajdy, tylko na terenie europy, koszta znacznie by spadły, a i walka byłaby bardziej wyrównana. Puchar kierowców niefabrycznych już był, nic konkretnego z tego nie wynikło, niestety.
Pozdr.
brawura to nie odwaga - (c) extreme.pl | gg:6662113
Avatar użytkownika
tomas
A5
 
Posty: 803
Dołączył(a): wtorek, 27 maja 2003, 22:33
Lokalizacja: Józefów

Postprzez TommiCrazy » poniedziałek, 17 lis 2003, 17:32

Wg mnie takie wywrotowe zmienianie przepisów bo FIA si eniemoze zdecydować na nic ostatecznie doprowadzi do upadku tego sportu bo producenci stwierdzą ze koszty experymentów i badan nad samochodami wychodzą zadrogo , bo jak czesto mozna zmienaic auto !!
byłą B grupa, teraz ją wspominalismy "ze to były wypasy"
jest jeszcze A ale niedługo też ją tak wspomnimy .
Wygląda na to ze w rallicrosie bedzie przepas aut bo jak rajdowcy bedą sie ich pozbywać to żeby to sprzedac polecą ceny w dół , bo tych bezurzytecznych aut bedzie zaduzo !!
Obrazek
Mitsubishi Starion Turbo EX2000
Avatar użytkownika
TommiCrazy
A6
 
Posty: 1057
Dołączył(a): środa, 16 paź 2002, 20:40
Lokalizacja: Skawina-cheltenham UK

Poprzednia strona

Powrót do Archiwum

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron