Moderator: SebaSTI
Marmetal napisał(a):WRC nie jest już klasą, która się jakoś bardzo rozwija. Ile mamy w pełni fabrycznych zespołów? Dwa, co jest wynikiem żałosnym. Nawet jak wejdzie Suzuki i wróci Citroen to będziemy mieć zaledwie cztery zespoły. To klasa bez przyszłości, piszę to z bólem, bo uwielbiam te auta, ale koszty produkcji i eskploatacji takiej rajdówki są kosmiczne. Super 2000 także zaczyna być coraz droższe, tak jak to ma miejsce ze starszym bratem, czyli Super 1600. Jednak koszty S2000 są jak na razie nieporównywalnie mniejsze, więc myślę, że auta, które miały być z założenia RRC staną się w przyszłości autami na MŚ. Na pewno wielu producentów będzie chciało wtedy zaangażować się w rajdy na najwyższym poziomie wiedząc, że koszt auta będzie wynosił ok. 300 000 euro (teraz 200 000, ale nie wierzę, że cena pozostanie taka sama), a nie 1 mln euro.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości