Ciekawostki...

Tematy trochę mniej związane z motoryzacją, jednak to forum nie służy do nabijania postów. Proszę zapoznać się z regulaminem na forum ogólnym.

Moderator: SebaSTI

Postprzez Mroowa » niedziela, 29 paź 2006, 09:18

308 WRC paranoja. Patrzcie ... niby rajdów nie chcą pokazywać w zbytnio w TV, ale zabawki z napisem WRC to się sprzedaje hehe. Jakieś świecące fele, głośniki fujjj, bleeee, nigdy w życiu. :roll:
Avatar użytkownika
Mroowa
S2000
 
Posty: 3503
Dołączył(a): środa, 14 sty 2004, 19:38
Lokalizacja: Bielawa GG:6570337


Postprzez Cendra » niedziela, 29 paź 2006, 13:57

jakie dno :lol: smiac mi sie chce :lol: 308, skad oni wytrzasneli taki model :lol: to tak jakby 307 WRC bylo w programie Pimp My Ride :lol: podpicowali WRC-a :lol:
dno
Avatar użytkownika
Cendra
A6
 
Posty: 1179
Dołączył(a): niedziela, 24 kwi 2005, 15:09
Lokalizacja: Ciechanów/Warszawa

Postprzez Marmetal » niedziela, 29 paź 2006, 19:49

A mi się kojarzy to 308 (:lol:) WRC z wiejskim tuningiem :D. Żenada :P.

Hultay WRC napisał(a):Ach jakby tak Gronholm przejeżdżał przez os z takim, sprzetem słuchając fińskiego i norweskiego metalu :twisted: :mrgreen: Masakra :P


LOL.

Fiat ma nowe logo:

Obrazek
Marmetal
S2000
 
Posty: 3290
Dołączył(a): czwartek, 26 maja 2005, 15:20

Postprzez Robecki » niedziela, 29 paź 2006, 20:20

Avatar użytkownika
Robecki
N3
 
Posty: 465
Dołączył(a): piątek, 4 cze 2004, 18:48
Lokalizacja: Płońsk

Postprzez Matador » niedziela, 29 paź 2006, 23:40

Nowe logo Fiata zobaczymy od tego modelu: http://www.autogaleria.pl/news/index.php?id=696 Sympatyczne
Avatar użytkownika
Matador
A5
 
Posty: 559
Dołączył(a): środa, 29 paź 2003, 18:50
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Mroowa » wtorek, 31 paź 2006, 16:47

Mężczyzna zatrudniony w jednym z japońskich urzędów miejskich, który w ciągu prawie sześciu lat przepracował zalewie osiem dni, został zwolniony z pracy.
Mężczyzna unikał pracy, przebywając na zwolnieniach lekarskich. Przez cały ten pobierał niemal pełne wynagrodzenie.

Za dopuszczenie do takiej sytuacji burmistrz i jego zastępca zostaną ukarani redukcjami pensji. Konsekwencje zostaną wyciągnięte również wobec 27 innych urzędników. Część z nich będzie ukarana finansowo, a niektórzy otrzymają upomnienia. Zwolniony z pracy 42-letni mężczyzna był pracownikiem wydziału utylizacji śmieci Urzędu Miejskiego w Nara. Dzięki przedstawianiu zwolnień lekarskich udawało mu się unikać pracy przez pięć lat i dziewięć miesięcy. Ze zwolnień tych wynikało, że za każdym razem mężczyzna cierpiał na coraz to nowe dolegliwości.

Mimo, iż nie pracował, to często widywano go w ratuszu. Celem jego wizyt było prowadzenie lobbingu i pozyskiwanie zamówień publicznych dla firmy budowlanej jego żony.
Avatar użytkownika
Mroowa
S2000
 
Posty: 3503
Dołączył(a): środa, 14 sty 2004, 19:38
Lokalizacja: Bielawa GG:6570337

Postprzez Buncol » wtorek, 31 paź 2006, 17:27

a to cwaniaczek :lol:
Obrazek
Buncol
A6
 
Posty: 1151
Dołączył(a): wtorek, 5 paź 2004, 16:49
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Hultay WRC » wtorek, 31 paź 2006, 17:40

Mówią że w naszych urzędach to sodoma i gomora, cwaniactwo itp a tu prosze! Ewenement na skalę światową :lol: I to w Japonii- kraju raczej dobrze zorganizowanym...
Jaki tam Hultay, po prostu Arni :)
Kubeł turbo i LSD... ta zabawa po nocach się śni :)
Avatar użytkownika
Hultay WRC
A6
 
Posty: 1390
Dołączył(a): wtorek, 3 cze 2003, 21:12
Lokalizacja: Siedlce

Postprzez psz » wtorek, 31 paź 2006, 22:41

ciekawy patent na egzekwowanie zakazu ruchu i powzwalanie na wyjątki ;)
http://www.smog.pl/wideo/5179/nie_kazdemu_wolno/
"měl bych se smát ale mám úsměv Mikymauze"
Avatar użytkownika
psz
A5
 
Posty: 671
Dołączył(a): piątek, 21 mar 2003, 15:32
Lokalizacja: Siemianowice Śl.

Postprzez Mroowa » środa, 1 lis 2006, 10:01

Dobre dobre!
Widziałem taki patent na rynku we Wrocku jeździe Police może przejechać, jeżeli słupki się opuszczają etc. zapewne nie tylko we Wro jest taki patent ale ... dobre dobre !
Avatar użytkownika
Mroowa
S2000
 
Posty: 3503
Dołączył(a): środa, 14 sty 2004, 19:38
Lokalizacja: Bielawa GG:6570337

Postprzez Saruto » środa, 1 lis 2006, 11:15

GO!!! Loeb & Latvala GO!!!
GO!!! Sandell & Kościuszko GO!!!
GO!!! Al-Attiyah & Hänninen GO!!!
Obrazek
http://batracer.com/-1FrontPage.htm?Buy/ Zapraszam do gry!
Avatar użytkownika
Saruto
A6
 
Posty: 1677
Dołączył(a): sobota, 21 sty 2006, 20:10
Lokalizacja: Kraków/Swoszowice

Postprzez RallyMAN » sobota, 4 lis 2006, 14:33

Avatar użytkownika
RallyMAN
A5
 
Posty: 659
Dołączył(a): piątek, 12 lis 2004, 17:17
Lokalizacja: Gliwice

Postprzez Saruto » sobota, 4 lis 2006, 14:35

RallyMAN napisał(a):http://img213.imageshack.us/img213/1856/bmwau9.jpg zobaczcie na przebieg w km ;)

Polak potrafi ;) sporo aut ma kręcony licznik, jeśli ktoś się na tym nie zna to się nawet nie kapnie.
GO!!! Loeb & Latvala GO!!!
GO!!! Sandell & Kościuszko GO!!!
GO!!! Al-Attiyah & Hänninen GO!!!
Obrazek
http://batracer.com/-1FrontPage.htm?Buy/ Zapraszam do gry!
Avatar użytkownika
Saruto
A6
 
Posty: 1677
Dołączył(a): sobota, 21 sty 2006, 20:10
Lokalizacja: Kraków/Swoszowice

Postprzez fluff » niedziela, 5 lis 2006, 21:35

Power Is Nothing Without Control!
Duval ognia!!!
Avatar użytkownika
fluff
A5
 
Posty: 534
Dołączył(a): niedziela, 3 sie 2003, 21:47
Lokalizacja: trojmiasto

Postprzez SebaSTI » środa, 8 lis 2006, 22:47

Chyba mozna zaliczać do ciekawostek :lol:

Zwycięzcy Rajdu Polski:
1921: Tadeusz Heyne (Polska), Dodge
1922: Hans Lorenz (Austria), Steyr
1923: Henryk Liefeld (Polska), Austro-Daimler oraz Jan Siroucek (Czechosłowacja), Praga Grand
1924: Henryk Liefeld (Polska), Austro-Daimler
1925: Charles Betague (Austria), Austro-Daimler
1927: Stanisław Szwarcsztajn (Polska), Austro-Daimler
1928: Cipriano Illiano (Włochy), Fiat 509
1929:
Adam hr.Potocki (Polska), Austro-Daimler (g.D)
Josef Vermirovsky (Czechosłowacja), Tatra (g.F)
Teodor Kredl (Czechosłowacja), Praga Piccolo (g.G)
Jan Ripper (Polska), Tatra (g.E)
Jaroslav Heusler (Czechosłowacja), Praga Grand (g.C)
Aachim baron Haebler Maybach (g.B)
1930:
Michał Bitny-Szlachta (Polska), Ford (g.A)
Zygmunt Rahnenfeld (Polska), Fiat 525 (g.B)
Adam hr. Potocki (Polska), Austro-Daimler (g.C)
1937:
Paul von Guillaeume (Niemcy), Adler Trumpf (g.II)
Aleksander Mazurek (Polska), Chevrolet Master Sedan (g.V)
Wojciech Kołaczkowski (Polska), DKW Meisterklasse (g.I)
1938:
Jan Ripper (Polska), Fiat 1100 (g.I)
Stanisław Szwarcsztajn (Polska), Lancia Aprilia (g.II)
Hans Rauch (Niemcy), Mercedes-Benz 230 (g.IV)
Witold Rychter (Polska), Chevrolet Master Sedan (g.V)
Jerzy Strenger (Polska), Citroën Legere (g.III)
1939:
Tadeusz Marek (Polska), Chevrolet Master Sedan (g.IV)
Stefan Grossman (Polska), Citroën (g.II)
Stefan Pronaszko (Polska), Renault Primaquatre (g.III)
Renato Ghisalba (Włochy), Fiat 1100 (g.I)
1947:
Marian Wierzba (Polska), Lancia Super Sport (g.III)
Witold Rychter (Polska), Chevrolet Master Sedan (g.V)
Zygmunt Andrzejewski (Polska), Willys (g.IV)
Edward Loth (Polska), KdF (g.II)
Alfred Pecko (Polska), DKW (g.I)
1948:
Ivan Hodac (Czechosłowacja), Aero-Minor (g.I)
Vaclav Bobek (Czechosłowacja), Skoda 1101 (g.II)
Julian Łączyński (Polska), Lancia (g.III)
A. Anton (Czechosłowacja), BMW (g.IV)
Jiri Pohl (Czechosłowacja), Jaguar (g.V)
Józef Sucharda (Polska), Jaguar (g.VI)
1954:
Alfons Zielkowski (Polska), DKW (750 T)
Zbigniew Witkowski (Polska), Fiat 1100 (1300 T)
Edward Niziołek (Polska), Opel Olympia (1600 T)
Zygmunt Skoczkowski (Polska), Tatraplan (2000 T)
Stanisław Gustaw (Polska), FSO Warszawa M-20 (2600 T)
Bolesław Majkowski (Polska), Ford (2600+T)
Stanisław Rusiniak (Polska), BMW (1600 S)
Franciszek Postawka (Polska), BMW 328 (1600+)
1955:
Edward Niziołek (Polska), Opel Olympia (g.VI)
Bolesław Majkowski (Polska), Ford de Lux (g.IX)
Marian Repeta (Polska), FSO Warszawa M-20 (g.VIII)
Henryk Olszewski (Polska), Skoda (g.IV-V)
Jerzy Zaczeniuk (Polska), Citroën (g.VII)
Jacek Dzięciołowski (Polska), DKW (g.III)
Grzegorz Timoszek (Polska), BMW 328 (g.Sport)
1956:
Marian Repeta (Polska), FSO Warszawa M-20 (g.VIII)
Jerzy Opiela (Polska), DKW (g.III)
Edward Niziołek (Polska), Citroën BL 11 (g.VII)
Janusz Solarski (Polska), Skoda 1100 (g.IV-V)
Kazimierz Tarczyński (Polska), BMW (g.VI-S)
Jan Jagielski (Polska), Opel Olympia (g.VI)
1957:
Adam Wędrychowski (Polska), Zwikau P-70 (g.III-T)
Mlado Vukovic (Jugosławia), DKW (g.IV-T)
S. Vidmar (Jugosławia), Porsche 356-1300 S (g.V-S)
Walerian Waryszewski (Polska), BMW 328 (g.VII-S)
Mieczysław Sochacki (Polska), FSO Warszawa M-20 (g.VIII-T)
Marek Varisella (Polska), DKW F8 (g.III-S)
Bolesław Majkowski (Polska), Simca 8 (g.V-T)
Władysław Paszkowski (Polska), Opel Olympia (g.VII-T)
1959:
Kurt Rüdiger (NRD), Wartburg (g.IV)
Krzysztof Komornicki (Polska), Simca Aronde (g.V)
Henryk Ruciński (Polska), Ford Zephyr (g.VIII)
Stanisław Wierzba (Polska), FSO Syrena (g.III)
Andrzej Żymirski (Polska), Opel Olympia (g.VII)
1960: Walter Schock (Niemcy), Mercedes-Benz 220SE
1961: Eugen Böhringer (Niemcy), Mercedes-Benz 220SE
1962: Eugen Böhringer (Niemcy), Mercedes-Benz 220SE
1963: Dieter Glemser (Niemcy), Mercedes-Benz 220SE
1964: Sobiesław Zasada (Polska), Steyr-Puch 650TR
1965: Rauno Aaltonen (Finlandia), BMC Mini Cooper S
1966: Tony Fall (Wielka Brytania), BMC Mini Cooper
1967: Sobiesław Zasada (Polska), Porsche 912
1968: Krzysztof Komornicki (Polska), Renault R8 Gordini
1969: Sobiesław Zasada (Polska), Porsche 911S
1970: Jean-Claude Andruet (Francja), Alpine-Renault A110 1600
1971: Sobiesław Zasada (Polska), BMW 2002TII
1972: Raffaele Pinto (Włochy), Fiat 124 Spider Rally
1973: Achim Warmbold (Niemcy), Fiat-Abarth 124 Rally
1974: Klaus Russling (Austria), Porsche 911 Carrera RS
1975: Maurizio Verini (Włochy), Fiat 124 Abarth
1976: Andrzej Jaroszewicz (Polska), Lancia Stratos
1977: Bernard Darniche (Francja), Lancia Stratos
1978: Antonio Zanini (Hiszpania), Fiat 131 Abarth
1979: Antonio Zanini (Hiszpania), Fiat 131 Abarth
1980: Antonio Zanini (Hiszpania), Porsche 911
1984: Ingvar Carlsson (Szwecja), Mazda RX-7
1985: Branislav Kuzmic (Jugosławia), Renault 5T
1986: Branislav Kuzmic (Jugosławia), Renault 5T
1987: Attila Ferjancz (Węgry), Audi Coupe Quattro
1988: Marc Soulet (Belgia), Ford Sierra Cosworth
1989: Robert Droogmans (Belgia), Ford Sierra Cosworth
1990: Robert Droogmans (Belgia), Lancia Delta Integrale
1991: Piero Liatti (Włochy), Lancia Delta Integrale
1992: Erwin Weber (Niemcy), Mitsubishi Galant VR4
1993: Robert Droogmans (Belgia), Ford Escort Cosworth
1994: Patrick Snijers (Belgia), Ford Escort Cosworth
1995: Enrico Bertone (Włochy), Toyota Celica T 4WD
1996: Krzysztof Hołowczyc (Polska), Toyota Celica T 4WD
1997: Patrick Snijers (Belgia), Ford Escort Cosworth WRC
1998: Krzysztof Hołowczyc (Polska), Subaru Impreza WRC
1999: Robert Gryczyński (Polska), Toyota Corolla WRC
2000: Henrik Lundgaard (Dania), Toyota Corolla WRC
2001: Leszek Kuzaj (Polska), Toyota Corolla WRC
2002: Janusz Kulig (Polska), Ford Focus WRC
2003: Miguel Campos (Portugalia), Peugeot 206 WRC
2004: Luca Pedersoli (Włochy), Peugeot 306 Maxi
2005: Krzysztof Hołowczyc (Polska), Subaru Impreza N11
2006: Leszek Kuzaj (Polska), Subaru Impreza N12
Avatar użytkownika
SebaSTI
A6
 
Posty: 1867
Dołączył(a): środa, 1 lis 2006, 14:33
Lokalizacja: Rzeszów

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Hyde Park

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości