Strona 1 z 2

a-grupa a kjs-y

PostNapisane: czwartek, 20 lis 2003, 23:36
przez bag
Witam!zwracam sie z pytaniem ! jak to jest z a-grupowymi autami w kjs w jaki sposob sa one klasyfikowane,jezeli jest to np. sporting to czy bedzie klasyfikowany w grupie tak jak inne o poj.1100?Z góry dzieki za odpowiedz(pomoc).Pozdrawiam!

Wyjaśnienie

PostNapisane: piątek, 21 lis 2003, 11:56
przez Sebo1980
z a grupowymi autami jest tak jak z kazdym innym samochodem startujacym w KJS-ie tzn. Sklasyfikowane są wg pojemności silnika wg dowodu rejestracyjnego.

Nikt na badaniu technicznym przed każdym KJS, nie jest w stanie sprawdzić np. czy zwężka turbiny w Mitsubishi Lancerze ma 32mm średnicy (N - grupa) czy 34 mm (A - grupa).

Są sprawdzane takie rzeczy jak:

Kaski
Ubezpieczenie OC
Ubezpieczenie NW
czy są sprawne światła
numery silnika i nadwozia
czy jest ważny przegląd techniczny
pasy bezpieczeństwa (czy są sprawne)
stan ogumienia

to co pamiętam to tu wypisałem

PS
W Automobilklubie Polskim ostatnio nie dopuścili jednego malucha bo miał wstawiony silnik 900 cm3 i zbiorniczek wyrównawczy miał w kabinie i przewody od chłodnicy tez szly przez kabinę.
Strasznie tam nie lubią samoprzeróbek
I z tego co wiem to od przyszłego sezonu w tym automobilklubie nie wystartuje żaden taki przeszczep i samoróbka typu hydrauliczny ręczny itd itp

Pozdrawiam serdecznie
www.ak-centrum.prv.pl

dzieki

PostNapisane: piątek, 21 lis 2003, 12:47
przez sebo180
serdeczne dzieki za odpowiedz szukalem wszedzi w necie odp. na to moje pyt. i nigdzie nie moglem znalezc.pomogles mi bardzo!rowniez pozdrawiam!Narazie!

PostNapisane: piątek, 21 lis 2003, 15:54
przez Gość
Sebo! Poważnie mówisz o tym, że hydrauliczny ręczny może nieprzejść na BK? Kurcze, a ja właśnie nosiłem się z zamontowaniem czegoś takiego u siebie...

PostNapisane: piątek, 21 lis 2003, 16:40
przez Strongi
No ja też właśnie robię sobie ręczny hydrauliczny, ale i tak mnie na BK w Polskim nie puszczą właśnie za takie same rury więc mi to rybka :lol:

PostNapisane: piątek, 21 lis 2003, 21:35
przez Gość
Strongi napisał(a):No ja też właśnie robię sobie ręczny hydrauliczny, ale i tak mnie na BK w Polskim nie puszczą właśnie za takie same rury więc mi to rybka :lol:


Puszczą cie jak je sobie czymś obudujesz (kupisz arkusz blachy, ponitujesz, albo przyspawasz)

Re: Wyjaśnienie

PostNapisane: piątek, 28 lis 2003, 19:14
przez Gość
PS
W Automobilklubie Polskim ostatnio nie dopuścili jednego malucha bo miał wstawiony silnik 900 cm3 i zbiorniczek wyrównawczy miał w kabinie i przewody od chłodnicy tez szly przez kabinę.
Strasznie tam nie lubią samoprzeróbek
I z tego co wiem to od przyszłego sezonu w tym automobilklubie nie wystartuje żaden taki przeszczep i samoróbka typu hydrauliczny ręczny itd itp

To jakaś paranoja, ja już do zafajdanej 650 nigdy nie wruce.Chłopakom z Automobiklubu Polskiego coś się w główkach poprzewracało.

PostNapisane: wtorek, 8 lip 2008, 17:19
przez pemkowski
zakaz hydraulicznego ręcznego w kjs-ach

PostNapisane: wtorek, 8 lip 2008, 21:34
przez petro_z
Co do "hydrołapy" to potwierdzam. Nie wiem jak jest w innych okręgach, ale olsztyńscy sędziowie techniczni są bezlitośni. ;) Kupiłem auto z takim właśnie ręcznym jeździło wcześniej w pucharze ANWA, Limanowej itp) i niestety właśnie włożyłem tam serię. :)

PostNapisane: środa, 9 lip 2008, 19:08
przez SZUMI
na dolnym śląsku w większości KJSów hydrauliczny mógłbyć, ale pod waruunkiem , że z homologacją.

PostNapisane: środa, 9 lip 2008, 22:08
przez barylax
SZUMI napisał(a):na dolnym śląsku w większości KJSów hydrauliczny mógłbyć, ale pod waruunkiem , że z homologacją.
czyli nie mugł :P bo homologowany ręczny to jakies 2tys :P pompy drogi e:P

PostNapisane: sobota, 12 lip 2008, 12:20
przez Albert(Zambrów)
No w polski strasznie dokladnie badaja. Ostatnio na kjsie przyczepili sie o mocowanie pasów. Moim zdaniem troche to bez sensu. W koncu to KJSy(rajdy amatorskie) i trzeba sie liczyc ze nie wszyscy maja budzety jak z pzmotu. Sedzia powinien wiedziec ze w rajdowkach startujacych w kjsach drutowanie zawsze bylo, jest i bedzie.

PostNapisane: wtorek, 15 lip 2008, 13:34
przez CZUCZU
Co do swapów to zobaczycie że bedzie lipa ze swapami w kjsach.
u nas niedawno też był problem ze swapami i dopuscili niby w tym sezonie jednak swapy ale w sezonie 2009 beda sie krzywo patrzec na swapy i samoróbki wszelkiej masci

PostNapisane: czwartek, 17 lip 2008, 19:35
przez Albert(Zambrów)
a jeśli w dowodzie wbity jest silnik ktory zostal wlozony?

Mi sie wydaje, ze tu chodzi wylacznie o pojemnosc. jezeli wsadzasz do ccs silnik 1.2 i wbijasz go w dowod, to raczej nie powinno byc klopotów? Choć to i tak ta sama klasa :D

PostNapisane: niedziela, 20 lip 2008, 23:23
przez pemkowski
Albert(Zambrów) napisał(a):a jeśli w dowodzie wbity jest silnik ktory zostal wlozony?

Mi sie wydaje, ze tu chodzi wylacznie o pojemnosc. jezeli wsadzasz do ccs silnik 1.2 i wbijasz go w dowod, to raczej nie powinno byc klopotów? Choć to i tak ta sama klasa :D


Zgadzam się jak wszystko z dokumentami jest ok, to niech sie nie czepiają