Strona 1 z 2

Badania techniczne przed KJS

PostNapisane: środa, 18 cze 2003, 11:03
przez nhw220t
Słuchajcie, mam problem a wiem, że wielu z was dzięki swojej rajdowej wiedzy i doświadczeniu (z uczestnictwa w KJS) mogłoby mi pomóc: Mam do dyspozycji na starty w KJS samochod Peugeot 205 GTi 1.6. Kłopot właśnie z tym 1.6, gdyż w dowodzie rejestracyjnym jest wpisane 1.1. To GTi bylo najprawdopodobniej ściągnięte do Polski z Niemiec i jeździ od 95r. na papierach jakiegoś innego nie istniejącego już Peugeota z silnikiem 1.1. Mam wątpliwość jak podejdą do sprawy na badaniach technicznych przed KJS. Nie mam zamiaru ukrywać faktycznej pojemności silnika ale nie wiem czy taka niezgodność papierów ze stanem faktycznym nie zdyskwalifikuje samochodu z uczestnictwa w KJS (wszystkie numery sie zgadzają ale na oko widać, że to nie jest 1.1). Myślicie, że jak poprostu sie przyznam jak wygląda sprawa to dopuszczą mnie do startu w klasie do 1600cm? Jeżeli ktoś z was słyszał o podobnej sprawie (w końcu takich samochodów jeżdzi po Polsce dziesiątki tysięcy) albo wie coś na ten temat to bardzo proszę o opinię.
Pozdrawiam!

PostNapisane: środa, 18 cze 2003, 18:22
przez żółtodziób
Z tego co wiem auto do KJSów musi być sprawne, tzn. mieć ważny przegląd. I to wszystko. W papierach wozu na pewno jest gdzieś informacja że autko miało robiony przeszczep więc z przypisaniem do konkretej klasy także nie powinno być problemów. Nikt nie będzie rozbieał silnika, takich rzeczy na KJSach się nie robi. Na KJSach startują często maluchy z silnikami 900ccm od cieniasa, więc Twoje auto na pewno też dopuszczą.

PostNapisane: środa, 18 cze 2003, 19:50
przez schwepes
ja startuję w mając w dowodzie 600cc, a za plecami ;) 650cc... nie ma żadnych problemów...do tego badania techniczne na KJSach (przynajmniej w Krakowie) to chyba tylko taka ściema, bo nigdy ich nie ma...
przyczepiają się tylko w przypadku naprawdę łysych gum, czy braku zagłówków (bo to widać na 1. rzut oka)... jak wszystko wygląda OK to nawet nie podchodzą do auta :wink:

PostNapisane: czwartek, 19 cze 2003, 10:46
przez rav
To wszystko zależy od organizatora KJS. Jeśli organizuje AK-Polski to nie przejdziesz badania z powodu brudnego samochodu (badanie jest na stacji z myjnią). Na dzieńdobry wykadasz 20zł. Tam badanie jest podobne do BK1 na rajdzie. Sprawdzają apteczkę, gaśnicę, numery podwozia i silnika, poziom płynu w spryskiwaczach, światła. W innych klubach sprawdzą ci tylko prawo jazdy i kaski.

PostNapisane: poniedziałek, 23 cze 2003, 13:34
przez nhw220t
Wiedziałem, że Rav coś mi odpowie. W końcu z tego co widzę na forum, jest bardzo aktywnym zawodnikiem KJS. Ale szczerze mówiąc nie pocieszył mnie. Dużą większość startów planuje właśnie w AK-Polski (mieszkam w Warszawie) i widze, że badania u nich to nie przelewki. Wątpie żeby puścili Peugeota, z silnikiem innym niż w dowodzie. Numery sie zgadzają ale pewnie tylko dlatego, że były przebite. Do kitu....taka fajna furka, miałem ją kupic od kumpla który jeżdzi nią juz ponad rok, ale teraz to już sam nie wiem. Chyba zobacze jak wygląda sprawa od strony wydziału komunikacji i spróbuje zrobić zmianę w dowodzie rejestracyjnym. Dziękuje za pomoc!

PostNapisane: niedziela, 29 cze 2003, 19:21
przez mati_WRC
Różnie to bywa. Na poprzednim KJSie przyszedł kolo, poruszał akumulatorem i tyle. A z kolei na nastepnym jakieś wiesiek przyczepił się do jednej opony, miał wątpliwości co do tego czy są znaczniki starte czy nie, w sumie mógł nas puścić, ale NIE...wyciagnął jakieś g**** i zmierzył głębokość bieżnika i pewnie zabrakło paru dziesiątych milimetra i przez to wszystkie starania poszły na marne /wynajęty samochód, oklejanie, naprawianie paru usterek/. Tak to już jest z AK Krakowskim...

PostNapisane: poniedziałek, 30 cze 2003, 01:22
przez rav
Ale jedno jest pewne. Jak po badaniu zmienisz opony to nikt tego nie sprawdzi.

PostNapisane: poniedziałek, 30 cze 2003, 09:25
przez Kubus
Dokładnie tak Rav.Pojechałem obejzec próby i nie załuje ze nie wystartowałem.Palcyk i piec pachołków... Za dwa tyg jade do Limanowej tam sa mini oesy.

PostNapisane: poniedziałek, 30 cze 2003, 10:39
przez rav
Chyba zgubilem watek. Mowisz o rajdzie czhowskim? Podaj mi dokladniejsze informacje na temat Limanowej.[/list][/list]

PostNapisane: poniedziałek, 30 cze 2003, 16:15
przez Kubus
Tym razem mówie o kjsie w Krakowie.Nie przeszlismy badania technicznego(jedna opona sie nie spodobała).Później pojechałem ogladnac trase i nie żałowałem tak bardzo ze nie pojechalismy.

Co do Limanowej to tu znajdziesz wiecej informaacji:
http://amk_limanowa.w.interia.pl/

PostNapisane: poniedziałek, 30 cze 2003, 23:51
przez rav
Sprawdź czy podałeś dobry adres. Ten na pierwszy rzut oka wygląda dziwnie, a po kliknięciu nie pojawia się żadna strona. A nie mogłeś założyć zapasu? Czy sędzia nie dał ci szansy i nie dał ci chwili czasu?

PostNapisane: wtorek, 1 lip 2003, 00:19
przez schwepes
po 'zawaleniu' BT przepada wpisowe?
jakie jest aktualnie wpisowe w Krakowie?.. ja w zeszłym roku płaciłem 150zł :-/

PostNapisane: wtorek, 1 lip 2003, 09:26
przez Kubus
Wiec tak: :)
Mogłem załozyc zapas,tylko ze startuje wynajetym autem ze slaska i zapasowe kolo bylo inne.Nikt tez nie miał dwóch takich samych kół zapasowych(podziekowania dla wszystkich kolegów którzy chieli nam pomuc).

Niestety wpiswoe przepada(120 zł)

Spróbuj wejsc pod taki link:
http://amk_limanowa.w.interia.pl/rajd.html

POwinno działac.

PostNapisane: wtorek, 1 lip 2003, 10:46
przez rav
Też nie działa

PostNapisane: wtorek, 1 lip 2003, 11:21
przez Kubus
Kurcze mi chodzi bez problemu.Niech ktos jeszcze spróbuje tam wejsc i napisze czy działa.Rav jakby co ,bede tam dzis dzwonic to napisze to czego sie dowiem o tym kjsie.