Kjs 125p

Dla tych, którzy zaczynają i tych, którzy już wygrywają - dajcie sobie znać, gdzie się można poganiać!

Moderator: SebaSTI

Kjs 125p

Postprzez lubiak00 » czwartek, 23 paź 2014, 15:43

Witam. Chciał bym zacząć się ścigać w kjs. Jak to się odbywa od czego trzeba zacząć, gdzie pojechać?? Posiadam trochę gotówki i w końcu mogę spełnić marzenie. Mam zamiar przeznaczyć do tego fiaciora 125p. Mam go w dobrym stanie silnik igła, blacha była robiona w te lato, rok 1988 skrzynia 4.
Jestem zielony w tym temacie dlatego piszę. Proszę o podpowiedź jak to się odbywa.
Pozdrawiam
lubiak00
 
Posty: 3
Dołączył(a): poniedziałek, 15 wrz 2014, 14:24


Re: Kjs 125p

Postprzez Banan » czwartek, 23 paź 2014, 16:10

Skąd jesteś? Pomijając to, że musisz sprawdzić kiedy w Twoim mieście lub okolicy odbywa się jakiś KJS, jeśli masz auto i gotówkę to masz już prawie wszystko. Potrzebny Ci jeszcze tylko pilot, dwa kaski i gaśnica. Większych wymagań co do samochodu zwykle nie ma. W dniu imprezy w biurze zawodów, lub jeżeli jest taka możliwość to wcześniej przez internet zapisujesz się i opłacasz start (zwykle ok. 150zł). Pilot dostaje kartę, gdzie sędziowie na każdej próbie będą wpisywali Wasz czas. Jedziesz według mapki otrzymanej od organizatora na próbę, czekasz na swoją kolej i ogień... :) Do KJSów nie potrzeba zbyt wielkiej wiedzy, praktycznie każda osoba z ulicy posiadająca prawo jazdy może wsiąść w auto i wystartować.
http://www.bielawadrift.pl Bielawa Drift TEAM "...jedna pasja, jeden team"
Avatar użytkownika
Banan
A8
 
Posty: 5632
Dołączył(a): wtorek, 9 gru 2003, 23:15
Lokalizacja: Bielawa

Re: Kjs 125p

Postprzez lubiak00 » czwartek, 23 paź 2014, 17:38

Jestem z łochowa to 60 km od wawy
lubiak00
 
Posty: 3
Dołączył(a): poniedziałek, 15 wrz 2014, 14:24

Re: Kjs 125p

Postprzez andrew88 » czwartek, 23 paź 2014, 21:02

Imprez w okolicy szukaj tutaj http://www.siescigam.pl/
Szukam wolnego miejsca na europejskie rundy WRC. Oprócz Szwecji i Walii.
Avatar użytkownika
andrew88
A6