Strona 1 z 1

"pół klatka" rollbar w Kjs-ach

PostNapisane: sobota, 8 lut 2014, 01:41
przez ilovemaluch
Powoli dokańczam budowę Bisa i zastanawiam się nad tak zwaną "pół klatką" jestem ciekaw jak mają się do tego przepisy KJS:
-czy się nie przyczepią na BK?
-czy można wykonać ją u znajomego spawacza czy musi to być wyspecjalizowany warsztat?
-czy mówią coś przepisy na temat grubości rur ?
-czy zwiększy ona bezpieczeństwo i sztywność budy?

Re: "pół klatka" rollbar w Kjs-ach

PostNapisane: sobota, 8 lut 2014, 02:17
przez gorki
Ogólnie na śląsku przyjęło się postępować zgodnie z przepisami czyli jeśli w samochodzie jest klatka to musi być zgodnie z załącznikiem J. Oczywiście jak to zawsze bywa mogą przeoczyć jej sprawdzenie na badaniu albo po znajomości dopuścić, niemniej źle zrobiona klatka może zrobić więcej krzywdy nic pożytku więc jak już ją montować to lepiej bez fuszerki.

Re: "pół klatka" rollbar w Kjs-ach

PostNapisane: sobota, 8 lut 2014, 02:47
przez ilovemaluch
ale pół klatki nie mają załącznika j chyba że ja o czymś nie wiem... nie mówię o luźno pospawanych rurkach które zostały z centralnego ogrzewania, a o pałąku tylnym z zastrzałem i rurami o odpowiedniej grubości.
A jeśli kupię taki rollbar u Staffy czy w Ireco to nie będzie z tym problemu z wpuszczeniem na wszystkie sprinty i kjs-y i jak wygląda sprawa z przeglądami?
Nie chce pełnej klatki bo jest ona pewnie ponad 2 krotnie droższa a moc w moim aucie i prędkości na kjs-ach szału nie robią :wink:

Re: "pół klatka" rollbar w Kjs-ach

PostNapisane: sobota, 8 lut 2014, 13:04
przez kij
Ale taka półklatka jeszcze bardziej pogorszy Ci rozkład masy w Malczaku, który już na wejściu najlepszego rozkładu nie ma.

Żeby nie było, preferuje tylny napęd i do zabawy Maluch jest świetny.

Re: "pół klatka" rollbar w Kjs-ach

PostNapisane: sobota, 8 lut 2014, 22:30
przez ilovemaluch
W bisie jest on jeszcze gorszy, ale wcześniej miałem 900 w maluchu to jestem już przyzwyczajony. no ale nadal nie dostałem odpowiedzi