VI RALLY BARBÓRKA BIS

Dla tych, którzy zaczynają i tych, którzy już wygrywają - dajcie sobie znać, gdzie się można poganiać!

Moderator: SebaSTI

VI RALLY BARBÓRKA BIS

Postprzez Automobilklub Centrum » sobota, 10 gru 2011, 02:18

"VI RALLY BARBÓRKA BIS 2011"
RAJD SAMOCHODOWY - IMPREZA OGÓLNODOSTĘPNA
Warszawa 11 grudnia 2011 (niedziela)

VIII Runda Samochodowych Mistrzostw Pucharu Automobilklubu Centrum
VIII Runda Pucharu Tedex WRC
VIII Runda Pucharu Tedex 126p

Serdecznie zapraszamy do udziału w VIII-tej finałowej Rundzie Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Pucharu Automobilklubu Centrum "VI RALLY BARBÓRKA BIS"
Mając na uwadze mój sentyment do "RAJDU BARBÓRKA - Ogólnopolskie Kryterium Asów", którego czterokrotnie byłem twórcą - Komandorem, zawsze starałem się wprowadzać co roku nowe elementy, czyniąc ja coraz atrakcyjniejszą. (Giełda Żerań, Stadion Gwardia, Centrum Daewoo, Bronisze, Piaseczno, Cytadela, czy najsłynniejszy obecnie element "Pani Karowej" - "BECZKA Taty" na skrzyżowaniu Karowej z Furmańska, która niestety przez ostatnie lata stała się przyczyną przeistoczenia najwspanialszej Imprezy Warszawy w imprezę komercyjną - bilety, bramki, trybuny, itd. A przecież jak napisał jeden z Dziennikarzy - "Rajd Barbórka, to nie tylko sportowa walka. Kryterium Asów to impreza, na której co roku w pierwszą sobotę grudnia, spotykają się fani motoryzacji z całej Polski. JEST TO RAJD, NA KTÓRYM POROZMAEWIAĆ MOŻNA ZE ZNAJOMYM, KTÓREGO NIE WIDZIAŁO SIĘ OD ROKU, A MOŻE NAWET KILKA LAT. TO MOŻLIWOŚĆ OBSERWOWANIA POSZCZEGÓLNYCH PRÓB W JEDNYM SZEREGU Z LUDŹMI ZNANYMI Z PUBLIKACJI PRASOWYCH LUB EKRANU TELEWIZYJNEGO, DZIENNIKARZAMI, SPIKERAMI, AKTORAMI, WRESZCIE MISTRZAMI KIEROWNICY". Niestety teraz stało się to wprost niemożliwe.

Dlatego organizując po raz 6-ty " Rally Barbórka Bis", staram się co roku odtworzyć namiastkę tego "prawdziwego" rajdu w formie amatorskiej, poszerzając i poszukując nowych jeszcze atrakcyjniejszych widowiskowych prób sportowych. Tak będzie również i w tym roku, gdzie oprócz sprawdzonych odcinków, będą nowe również szybkie, zarazem techniczne, o max. długościach, z naturalnymi wyznacznikami trasy, dającym po prostu oprócz rywalizacji sportowej, frajdę z jazdy.

Drodzy Utytułowani Koledzy Zawodnicy "Starej Gwardii" zapraszam Was serdecznie do udziału w naszych imprezach. Naprawdę warto. Przecież to Wy tworzyliście przez lata ten sport, odnosiliście sukcesy jak i porażki. Posiadacie olbrzymia wiedzę, którą Macie tak jak ja w obowiązku przekazywać młodym, a przy okazji przybliżyć swoją wiedze, sukcesy.
Stawiam przed Wami dwie możliwości:
Bycia z nami na uroczystych zakończeniach naszych imprez w charakterze GOŚCI
Udziału czynnego w naszych imprezach.

W tym wypadku zapewniamy Wam:
Start na preferencyjnych warunkach
Walkę o zwycięstwo zarówno w klasyfikacji 'Gość" jak i w klasie MISTRZÓW
Niepowtarzalną możliwość zaprezentowania swojej kariery, osiągniętych sukcesów na uroczystym zakończeniu rajdu, podzielenia się wiedzą z młodymi Zawodnikami, którzy dopiero wkraczają w tajniki rajdowania.
Będziecie walczyli na próbach sportowych tp. "OS" bez zbędnej "słupkowani", szybkich, zarazem technicznych i bezpiecznych o max. dopuszczalnych długościach dających frajdę z jazdy.
Porównania swoich obecnych możliwości z młodymi, powrotu do swoich ZŁOTYCH lat, stać się młodszym dzięki przebywaniu z młodymi, którzy podobnie jak my kiedyś są zafascynowani tym sportem.
Dlatego ponawiam zaproszenie, czekamy na Was.
Tato.
……………………………………………………………………………………………………………………………………

Dodatkowo wprowadzimy w tym roku na zakończenie imprezy dla najlepszych 30 załóg zarówno w klasyfikacji klas i generalnej:

"GRAND PRIX BARBÓRKI BIS o PUCHAR PREZESA AUTOMOBILKLUBU CENTRUM"

Nagrodą będą trzy PUCHARY.
Witold Prószyński

Na ok. 80 km trasie rozegranych zostanie 10 prób sportowych, plus "Grand Prix" dla 30 załóg, na wyłączonych z ruchu drogach, uliczkach, o max. długościach. Nawierzchnie utwardzone: asfalt, beton, trelinka, prawdopodobnie ośnieżonych jak przystało na "Barbórkę". Wyznacznikiem trasy w większości będą stałe pkt. tj: krawężniki, ogrodzenia, słupy. Wszystkie próby bardzo czytelne w nawigacji. Jak co roku przed rajdem pokażemy na stronie zdjęcia nawierzchni

Zwycięzcom klasyfikacji generalnej, klas i Grupy RWD, wręczone zostaną puchary: Kierowcy i Pilotowi.
Staramy się o pozyskanie nagród rzeczowych.

W imprezie może wystartować praktycznie każdy, kto ma prawo jazdy, pilota z ukończonym 18 rokiem życia, zarejestrowany samochód z ważnym badaniem technicznym, ubezpieczeniem OC i NNW, dwa kaski (mogą być typu motocyklowego) oraz, oczywiście żyłkę sportową. Oprócz rywalizacji sportowej, przyjemnego spędzenia czasu, jest możliwość sprawdzenia swoich umiejętności w bezpośredniej rywalizacji zarówno w klasach uzależnionych pojemnością silnika, jak i klasyfikacji generalnej.

Firma TEDEX oraz Automobilklub Centrum zapraszają wszystkich niezdecydowanych zawodników do zapisywania się do dodatkowych Pucharów:
TEDEX WRC
TEDEX 126p.
Na podkreślenie zasługuje fakt, że TEDEX od początku powstania w 1999r, zaangażowana jest w rozwój i wspieranie sportów motorowych.

To dzięki wsparciu Firmy mogli odnosić sukcesy na rajdowych trasach Zawodnicy tej miary:
Robert Herba z Arturem Skorupa
Piotr Świeboda z Andrzejem Górskim czy w ostatnim okresie: Bryan Bouffier z Xavier Panseri.

Jest więc niepowtarzalna szansa dla Was młodych, rozpoczynających karierę zawodniczą, zostać zauważonym, mieć już na początku wsparcie sprzętowe i finansowe, ponieważ walczycie podobnie jak w ubiegłym sezonie o atrakcyjne nagrody pieniężne

Puchar Tedex WRC i Puchar Tedex 126p.
Wszystkich zainteresowanych informujemy, że w dalszym ciągu jest możliwość zgłoszenia się do udziału w cyklu Pucharu Tedex WRC (pula nagród 10 000 zł) i Pucharu Tedex 126p. (pula nagród 3000 zł) Warunkiem uczestnictwa jest spełnienie warunków zawartych w regulaminach tych imprez. Serdecznie zapraszamy
Regulamin - Puchar TEDEX WRC...
Regulamin - Puchar TEDEX 126p...

Samochody dopuszczone do udziału w KJS zostaną podzielone na klasy wg. pojemności skokowej silnika:
Klasa 0 - do 1000 ccm
Klasa 1 - powyżej 1000 ccm do 1150 ccm
Klasa 2 - powyżej 1150 ccm do 1400 ccm
Klasa 3 - powyżej 1400 ccm do 1600 ccm
Klasa 4 - powyżej 1600 ccm do 2000 ccm
Klasa Open - powyżej 2000 ccm
Grupa RWD (Samochody napędzane tylko na tylną oś) z wyłączeniem klasy Gość.
Klasa Gość - Zawodnicy z licencją, samochody bez podziału na poj. silnika. Klasa Gość klasyfikowana jest jedynie tylko w swojej klasie - W klasie Gość dopuszcza się start na oponach przeznaczonych do sportu. Zawodnicy Automobilklubu Centrum z ważną licencją sportową kierowcy i opłaconą składką członkowską za 2011r. wpisowe na daną rundę - 50 zł. Jest to forma pomocy Zarządu Klubu w umożliwieniu im treningu techniki jazdy z akcentem rywalizacji sportowej.

Dodatkowe podziały:
"Puchar Pań" min. 3 załogi - kobieta kierowcą (Pilot może być płci odmiennej) - będzie prowadzona klasyfikacja roczna.
"Puchar Dziennikarzy" - min 3 załogi - za kierownicą dziennikarz z wyłączeniem klasy Gość (Pilot może być osobą postronną) - będzie prowadzona klasyfikacja roczna

Klasę, Grupę stanowi min. 5 samochodów. W przypadku braku klasy samochody zostają włączone do klasy bezpośrednio wyższej. Jeżeli brak jest klasy Open, klasy te liczone są tylko w klasyfikacji generalnej imprezy ale punkty do klasyfikacji sezonu są zaliczane wg frekwencji klasy Open.

Samochody posiadające silniki z turbo doładowaniem zostaną dopuszczone do startu w klasie pojemnościowej wynikającej z pomnożenia nominalnej pojemności silnika:
- z zapłonem Zi x współczynnik 1,7
- z zapłonem ZS (diesel) x współczynnik 1,5
(zgodnie z załącznikiem "J" FIA).
Kierowcy samochodów Fiat 126 z oryginalnymi silnikami 600, 650, 652 ccm i Fiat 126 Bis z oryginalnym silnikiem o pojemności 703 ccm - Wpisowe 50 zł.

Serdecznie zapraszamy
Automobilklub Centrum
Automobilklub Centrum
N2
 
Posty: 147
Dołączył(a): poniedziałek, 2 maja 2005, 21:44
Lokalizacja: Warszawa


Powrót do KJS

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

cron