Strona 1 z 2
Nowy regulamin KJS.

Napisane:
poniedziałek, 29 gru 2008, 00:59
przez potejtos
Siemano,
czy ktos dysponuje juz wiesciami na temat zapowiadanych zmian w regulaminie KJS na rok 2009?

Napisane:
poniedziałek, 29 gru 2008, 01:22
przez p-hojdem
a czy moze ktos sie orientuje na taki temat, czy w KJS i 1/4 mili mozna startowac pojazdem wyposazonym w silnik z motocykla ???
czytałem regulaminy i nic o tym nie znalazłem

Napisane:
poniedziałek, 29 gru 2008, 04:10
przez gajus
p-hojdem napisał(a):a czy moze ktos sie orientuje na taki temat, czy w KJS i 1/4 mili mozna startowac pojazdem wyposazonym w silnik z motocykla ???
czytałem regulaminy i nic o tym nie znalazłem
masz wbity w dowod? tzn czy w papierach sie wszystko zgadza?

Napisane:
poniedziałek, 29 gru 2008, 10:06
przez p-hojdem
dopiero buduje taki pojazd, ale orientowałem sie na tena temat i mozna to zarejestrowac na ``sam`` tak jak rejestruja Bugi i takie ruzne inne pojazdy i wtedy bedzie w dowodzie podane ze silnik nie 650 tylko 1100

Napisane:
poniedziałek, 29 gru 2008, 11:51
przez skandal
jak będziesz miał w dowodzie to na pewno w kjs przejdzie ...
oczywiście wszystko musi być podłączone jak w zał.J czyli jakieś opaski na przewodach itd. reszta - akumulator i takie tam też !
na ćwiartkę to takie wydumki latają że też nie spodziewałbym się problemów .... czasy nie będą za bogate ... ale kto wie ?
a z jakiego motorka ta 650 ? jaka moc ? i do czego to wkładasz - z czego buda ?

Napisane:
poniedziałek, 29 gru 2008, 14:10
przez CZUCZU
Poczytaj nowy regulamin.
Sporo będzie zależało od widzimisie przeprowadzajacego badanie

Napisane:
poniedziałek, 29 gru 2008, 14:59
przez potejtos
Ja mialem malucha 899ccm, musialem pojechac na stacje diagnostyczna, musieli napisac papier o zmianie silnika (pojemnosc, moc), do urzedu komunikacji, zeby wbili w dowod i wszystko.
A jest juz ten nowy regulamin?

Napisane:
poniedziałek, 29 gru 2008, 22:59
przez Pancin

Napisane:
środa, 31 gru 2008, 13:49
przez młody_FFRT
hmmm jakiś wielkich zmian nie widzę i w sumie dobrze


Napisane:
środa, 31 gru 2008, 13:52
przez Bujaka Jamajka
Czy jeszcze można liczyc że kiedyś powrócą stare przepisy dotyczące długości prób sportowych ?

Napisane:
piątek, 30 sty 2009, 12:11
przez zwibel
Coś się ruszyło ale nie bardzo rozumie załącznika nr 2 czyli że tylko tyle KJSów bedzie w kraju
http://www.pzm.pl/userfiles/file/sport_ ... 1_2009.pdf
Edit, juz kumam KJS w tabeli to Papiki;)

Napisane:
wtorek, 10 lut 2009, 19:35
przez sas
ja mam takie pytanie odnośnie regulaminu na Monte.
"3.6.2 Samochody posiadające silnik z turbo doładowaniem zostaną dopuszczone w klasie pojemnościowej
wynikającej z pomnożenia nominalnej pojemności silnika:
- z zapłonem ZI x współczynnik 1,7
- z zapłonem ZS (diesel) x współczynnik 1,5"
Czy to oznacza że samochód z silnikiem ZI doładowanym mechanicznie zostanie przyporządkowany do klasy "bez mnożenia" przez wpółczynnik?

Napisane:
środa, 11 lut 2009, 00:41
przez MSG Racing
Doładowanie mehaniczne jest jak zwykłe turbo i przeliczasz je jedynie przez wspłczynnik zależby od rodzaju silnikia, diesel lub bena.

Napisane:
środa, 11 lut 2009, 12:59
przez sas
Nie no auto z kompresorem na pasku nie jest trurbo doładowane. To fakt. nie posiada fizycznie turbiny.
Czy zatem nie można tego wykorzystać i wystartować np golfem g60 w klasie do 2.0 skoro mnożenie dotyczy aut "turbo doładowanych" którym g60 nie jest i to wie każdy kto choć liznął mechaniki. Odpwoedź że g60 jest jak turbo mnie nie satysfakcojunje bo nie jest.


Napisane:
środa, 11 lut 2009, 14:21
przez potejtos
Napisz zapytanie do OKSS o interpretacje.