pytanie

Dla tych, którzy zaczynają i tych, którzy już wygrywają - dajcie sobie znać, gdzie się można poganiać!

Moderator: SebaSTI

pytanie

Postprzez darek-s56789 » wtorek, 26 cze 2007, 21:24

CZeśc mam pytanie na jakiej stronie znaleść regulamin rajdowy ??
darek-s56789
 
Posty: 1
Dołączył(a): niedziela, 24 cze 2007, 14:11


Postprzez Anonymous » wtorek, 26 cze 2007, 21:27

Zapewne na www.pzm.pl znajdziesz :wink:
Anonymous
 

Postprzez mulczas » piątek, 27 lip 2007, 16:45

Nie chce zakładać nowego tematu, więc napisze tu.
Mam kadetta 1.3 i ostatnio chcę z nim zrobić małe "coś"... chodzi mi o to żeby auto było do sportowej jazdy, a przy okazji służyło do pracy. Nie chodzi mi o jakieś starty, może gdzies okazjonalnie, ale o to żeby zaspokoic swoje pragnienia :wink: Długo się zastanawiałem czy będzie mi się opłacać robic co kolwiek z 1.3 ale po przejażdzce z kumplem jego Kadziem 1.3 wiem że jest to dobry pomysł :) Z drugiej strony nie chce się ładować w większe pojemności, bo nie mam jeszcze max. zniżek.

Do rzeczy... Po rozmowie z nim stwierdził że na remont bedę potrzebował ok. 1000zł. Nie wiem czy to dużo, czy mało jak za taki remont. Ma zamiar wsadzić komputer z 1.6 lub 1.8, do tego wymiana wszystkich uszczelek, filtrów, planowanie, szlify, sonda (bo cos ostatnio dużo pali) i jeszcze kilka innych rzeczy o których juz sam zapomniałem :wink: Mówił że po takiej operacji auto będzie miało ok. 100KM, nie wiem czy to jest prawda...

Co w takiej sytuacji radzicie? Z góry dzięki za odpowiedź.
Avatar użytkownika
mulczas
N2
 
Posty: 174
Dołączył(a): czwartek, 15 lut 2007, 19:59
Lokalizacja: Kłodzko

Postprzez MSG Racing » piątek, 27 lip 2007, 18:31

Mulczas jeśli chodzi o Kadetta to jeśli chcesz coś robić z z Kadettem to zapraszam na forum ktk. Od siebie dodam że jak już cos robić to w 1.3 (oznaczenie silnika 13S -gaźnikowy 75koni) albo 1.8 do 2.0 16V bo miały hom reszta nie miała :!: chyba że do zabawy. Poczytaj forum (ale najpierw użyj opcji szukaj) a na pewno znajdziesz to czego szukasz.
Piszesz że masz 1.3 jeśli 13NB to jest on słabszy od 13S na starcie o 15 koni.
Jak poszukasz na Allegro to silnik 1.6 lub słabsze 2.0 kupisz nawet za ok 1000zł. Pkt mocowania silnika są takie same, skrzynie tez generalnie pasują, jedynie półośki mogłyby się przydać inne i lepsze hamulce do tego wszystkiego. Jeśli nie masz dwóch lewych rąk i ktoś Ci pomoże to niewiele większym kosztem uzyskasz większy przyrost mocy a silnik nie będzie wysilony (opcja 2.0 bo 1.6 będzie miał tyle samo mocy co 13S).
Ale decyzja będzie należała do Ciebie. Zapraszam do ktk.

PS.
Jak nie zmienię auta to będę swapa robił do 2.0 :D
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Postprzez Karol » piątek, 27 lip 2007, 21:31

A propos Kadetta... Przeglądałem wczoraj liste samochodów które utraciły homologację (Historic Hill Climbing) i było na nim coś podpisane Opel Kadett z silnikiem 1.6 data homologacji bodajże 1981 roku, więc chyba jednak inne wersje były też homologowane. Zastrzegam tylko, że piszę to tak po omacku, bez podparcia konkretnymi danymi może chodzi o starszy model (seria C?).
https://www.facebook.com/10tonsband?fref=ts
Avatar użytkownika
Karol
A6
 
Posty: 1965
Dołączył(a): wtorek, 1 lis 2005, 12:18
Lokalizacja: Radomyśl Wielki/Kraków

Postprzez mulczas » piątek, 27 lip 2007, 22:16

Forum ktk przeglądam od dłuższego czasu. Chłpoaki trochę mi podpowiedzieli, 1.3 nie opłaca sie za bardzo zyłować, 2.0 raczej nie wsadzę. Jest jeszcze opcja 1.4 albo 1.6s ale nie znam sie za bardzo na tym. Jak na razie to wiem że 1.3 nie ma co podrasowywać bo w życiu nie osiągnę tych 100KM a auto będzie juz na granicy. Chyba czas pokaże, na razie zajmę sie blacharką.
Avatar użytkownika
mulczas
N2
 
Posty: 174
Dołączył(a): czwartek, 15 lut 2007, 19:59
Lokalizacja: Kłodzko

Postprzez Pele » piątek, 27 lip 2007, 23:30

jak blacharka sie konczy na dziendobry to nie ma co inwestowac za duzo w auto, szczegolnie jesli mowimy o ulepszaniu 1.3, a nie ratowaniu GSI
Pele
 
Posty: 5
Dołączył(a): piątek, 11 maja 2007, 12:05

Postprzez mulczas » sobota, 28 lip 2007, 00:16

Jak to w każdym kadecie bywa, trzeba będzie się zabrać za ratowanie blacharki. A że mam juz swojego więc nie będę się ładował w koszta i kupował innego. Na dzień dzisiejszy decyzja jest taka: kupuję c16se (seryjnie koło 100KM). Jeszcze wszystko się może zmieić ale plany juz są. A w między czasie dłubanina z blacharką.
Avatar użytkownika
mulczas
N2
 
Posty: 174
Dołączył(a): czwartek, 15 lut 2007, 19:59
Lokalizacja: Kłodzko

Postprzez MSG Racing » sobota, 28 lip 2007, 07:00

Karol tak ten 1.6 był hom do starszego modelu mianowicie do "D" w łeżce tzn "E" nie był tak samo jak 1.4 i 1.2.
Mulczas jak już swapować to min na 1.8 a najlepiej na 2.0 115km. Dlaczego? po 1. 1.4 za słaby jest a jak podrasujesz to będzie pił jak 2.0.
po 2 c16se jest trudno dostępnym silnikiem i był tylko w Astrach (wiem bo sam go szukałem) do tego i tak na starcie będziesz w plecy z mocą w stosunku do 106 czy saxo. Chyba ze masz zamiar sie czasem tylko ostrzej przewieść to wystarczy Ci lekko ruszony 1.3.
po 3 za cene 1.6 możesz kupić 2.0 a przekładać i tak musisz sporo rzeczy (w tej opcji niewiele więcej) a wcale dużo więcej pic nie będzie a luzacko będziesz miał 115 koni i duży moment. Jedynie opłaty są większe.
myśle ze lepszy jest niepodrasowany 2.0 niż dłubany 1.6.

Co do rasowania 1.3 to wiem ze rajdowe 1.3 miały po ok 110 koni ale to były rajdówki topowo A grupowe. Mnie odradzali podnoszenie mocy 1.6 i zalecali swap bo tańszy a tyle samo mocy można mieć i bazę do dalszej zabawy ale dla idei można zrobić coś takiego jak niejaki "krzyś" który uzyskał bodaj 110 koni w swoim 1,6 a przerobił c16nz - mono wtrysk (najczęściej spotykany silnik opla) na c16se - wielopunkt.
Jeszcze masz czas blachę zrób, przy okazji możesz obspawać conieco a w międzyczasie zdecydować co sercem auta. najważniejsze to mieć gdzie dłubać i umieć lub mieć kogoś od tego. :)
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec


Powrót do KJS

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron