Strona 1 z 1

Hydrauliczne Ręczne.

PostNapisane: niedziela, 11 sty 2004, 10:26
przez olki
Fajna sprawa te hydrauliczne ręczne. Na jaki wydatek trzeba się przygotować(około) na niezły hydraulik? Proszę o odp, Olo.

PostNapisane: niedziela, 11 sty 2004, 11:42
przez rav
Nie ma to większego sensu. Od nowego sezonu w niektórych KJS-ach nie przejdziesz BT z hydraulicznym ręcznym. Poza tym w większości samochodów wystarcza zwykły ręczny. Zapadkę można zablokować taśmą klejoncą.

PostNapisane: niedziela, 11 sty 2004, 19:31
przez olki
no ale jednak nadal możesz odpowiedzieć>>>>

PostNapisane: niedziela, 11 sty 2004, 20:59
przez Strongi
Tu masz stronkę gości co montują takie wynalazki

http://www.handbrakes.friko.pl/

Ale przy odrobinie zdolności manualnych można samemu wykonać takie urządzonko.

PostNapisane: poniedziałek, 12 sty 2004, 02:59
przez munieck
Kiedys wpadlo mi do glowy, zeby przerobic rekaw tak, zeby oprucz dzwigni z boku, miec przycis czy cos w tym rodzaju na kierownicy. Wtedy mozna by bylo zaciagnac lape bez odrywania rak od kierownicy :D

Co o tym myslicie?

PostNapisane: poniedziałek, 12 sty 2004, 17:16
przez Strongi
Jak dla mnie to trochę lipne. Małe wyczucie by było takiego rękawa.

PostNapisane: poniedziałek, 12 sty 2004, 17:28
przez Kuba M.
Działałby wtedy w trybie binarnym. Moim zdaniem jak najbardziej OK. Rękaw zaciągam albo na maksa, albo nie zaciągam wogóle.

PostNapisane: poniedziałek, 12 sty 2004, 18:01
przez !ADI!
Kuba M. napisał(a):Działałby wtedy w trybie binarnym. Moim zdaniem jak najbardziej OK. Rękaw zaciągam albo na maksa, albo nie zaciągam wogóle.


dokładnie

PostNapisane: poniedziałek, 12 sty 2004, 22:06
przez Kuner
Kiedys wpadlo mi do glowy, zeby przerobic rekaw tak, zeby oprucz dzwigni z boku, miec przycis czy cos w tym rodzaju na kierownicy. Wtedy mozna by bylo zaciagnac lape bez odrywania rak od kierownicy

Co o tym myslicie?

Jak dla mnie lipa.. w momencie kiedy musisz szybko machnąć kierą zaciąganie takiego ręcznego wsyztsko by utrudnialo. Jakby to byla jkaiś sprawdzony patent to napewno wurce by to już miały ;)

PostNapisane: poniedziałek, 12 sty 2004, 23:14
przez !ADI!
Hm a może zał. J zabrania "przyciskowania" ręcznego?
A co do przycisku, to przecie może być klapka albo kilka przycisków, to w cale nei musi być jakiś 1 malutki :)

A co do samego hamulca, to czy przypadkiem tak jak zwykle nie zainteresuje się tym policja? I zabierze dowód, za "niedozwolone modyfikacje" w układzie hamulcowym

PostNapisane: poniedziałek, 12 sty 2004, 23:28
przez Kuner
!ADI! napisał(a):A co do samego hamulca, to czy przypadkiem tak jak zwykle nie zainteresuje się tym policja? I zabierze dowód, za "niedozwolone modyfikacje" w układzie hamulcowym

Tu masz racje.. zabroniona jest ingerencja w układ hamulcowy...

Tak samo na BK w AK Polskim nie przepuszczaja hydraulików.. tak słyszałem ;)

PostNapisane: wtorek, 2 mar 2004, 12:23
przez Całek
A ja nie miałem takich problemów. Ani policja oni kolesie na przeglądzie się nie czepiają.

A tak poza tym to witam wszystkich

PostNapisane: wtorek, 15 cze 2004, 18:29
przez bileka
No właśnie z tym hydraulicznym są problemy :(

Wcześniej jak nie na przeglądzie się przyczepiali, to policja miała temacik ... generalnie nie powinno się zmieniać obwodów hamulcowych w samochodzie.

Ja nigdy nie miałem hydraulicznego, ale nauczyłem się z tym żyć .. :wink:

Najlepiej jak z tyłu są bębny, wystarczy tylko o nie dbać (na początek wymienić okładziny, przesmarować i co powien czas rozbierać i czyścić) i podkręcać linkę ... :!:

Jak z tyłu macie tarcze ... hmm to jest już dużo gorzej :(
Generalnie najlepiej wymienić całe zaciski na nowe, ale to kosztuje dużo. Pozostaje jedynie poszukać dobrego speca od hamulców i męczyć go tak długo, aż wszystko wyczyści, przesmaruje i powinno być dobrze - czasem trzeba wymienić, lub przedłużyć dzwigienkę (bo się wyrabia przez lata eksploatacji) do której przymocowane są cięgna ... ale na tym się tak dobrze nie znam ... :?: