Hydrauliczne Ręczne.

Dla tych, którzy zaczynają i tych, którzy już wygrywają - dajcie sobie znać, gdzie się można poganiać!

Moderator: SebaSTI

Hydrauliczne Ręczne.

Postprzez olki » niedziela, 11 sty 2004, 10:26

Fajna sprawa te hydrauliczne ręczne. Na jaki wydatek trzeba się przygotować(około) na niezły hydraulik? Proszę o odp, Olo.
olki
 


Postprzez rav » niedziela, 11 sty 2004, 11:42

Nie ma to większego sensu. Od nowego sezonu w niektórych KJS-ach nie przejdziesz BT z hydraulicznym ręcznym. Poza tym w większości samochodów wystarcza zwykły ręczny. Zapadkę można zablokować taśmą klejoncą.
Avatar użytkownika
rav
A6
 
Posty: 1396
Dołączył(a): poniedziałek, 4 lis 2002, 00:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez olki » niedziela, 11 sty 2004, 19:31

no ale jednak nadal możesz odpowiedzieć>>>>
olki
 

Postprzez Strongi » niedziela, 11 sty 2004, 20:59

Tu masz stronkę gości co montują takie wynalazki

http://www.handbrakes.friko.pl/

Ale przy odrobinie zdolności manualnych można samemu wykonać takie urządzonko.
Pozdrawiam

Strongi
www.900power.prv.pl
Strongi
 
Posty: 7
Dołączył(a): piątek, 21 lis 2003, 02:30
Lokalizacja: Stolyca

Postprzez munieck » poniedziałek, 12 sty 2004, 02:59

Kiedys wpadlo mi do glowy, zeby przerobic rekaw tak, zeby oprucz dzwigni z boku, miec przycis czy cos w tym rodzaju na kierownicy. Wtedy mozna by bylo zaciagnac lape bez odrywania rak od kierownicy :D

Co o tym myslicie?
Nie sztuka zabic muche na przedniej szybie. Na bocznej juz tak :-)
Avatar użytkownika
munieck
N3
 
Posty: 420
Dołączył(a): środa, 12 lis 2003, 17:11
Lokalizacja: Śląsk/Nowy Sacz

Postprzez Strongi » poniedziałek, 12 sty 2004, 17:16

Jak dla mnie to trochę lipne. Małe wyczucie by było takiego rękawa.
Pozdrawiam

Strongi
www.900power.prv.pl
Strongi
 
Posty: 7
Dołączył(a): piątek, 21 lis 2003, 02:30
Lokalizacja: Stolyca

Postprzez Kuba M. » poniedziałek, 12 sty 2004, 17:28

Działałby wtedy w trybie binarnym. Moim zdaniem jak najbardziej OK. Rękaw zaciągam albo na maksa, albo nie zaciągam wogóle.
Kuba
Avatar użytkownika
Kuba M.
A5
 
Posty: 946
Dołączył(a): poniedziałek, 15 wrz 2003, 15:19
Lokalizacja: Bytom

Postprzez !ADI! » poniedziałek, 12 sty 2004, 18:01

Kuba M. napisał(a):Działałby wtedy w trybie binarnym. Moim zdaniem jak najbardziej OK. Rękaw zaciągam albo na maksa, albo nie zaciągam wogóle.


dokładnie
!ADI!
S1600
 
Posty: 2699
Dołączył(a): wtorek, 15 paź 2002, 16:59
Lokalizacja: Żywiec/Kraków

Postprzez Kuner » poniedziałek, 12 sty 2004, 22:06

Kiedys wpadlo mi do glowy, zeby przerobic rekaw tak, zeby oprucz dzwigni z boku, miec przycis czy cos w tym rodzaju na kierownicy. Wtedy mozna by bylo zaciagnac lape bez odrywania rak od kierownicy

Co o tym myslicie?

Jak dla mnie lipa.. w momencie kiedy musisz szybko machnąć kierą zaciąganie takiego ręcznego wsyztsko by utrudnialo. Jakby to byla jkaiś sprawdzony patent to napewno wurce by to już miały ;)
Niezależny Serwis Samochodów MINI
http://www.swiatMINI.pl

http://www.sklep.swiatMINI.pl
Avatar użytkownika
Kuner
 
Posty: 34
Dołączył(a): wtorek, 6 sty 2004, 20:42
Lokalizacja: Raszyn/Wawa

Postprzez !ADI! » poniedziałek, 12 sty 2004, 23:14

Hm a może zał. J zabrania "przyciskowania" ręcznego?
A co do przycisku, to przecie może być klapka albo kilka przycisków, to w cale nei musi być jakiś 1 malutki :)

A co do samego hamulca, to czy przypadkiem tak jak zwykle nie zainteresuje się tym policja? I zabierze dowód, za "niedozwolone modyfikacje" w układzie hamulcowym
!ADI!
S1600
 
Posty: 2699
Dołączył(a): wtorek, 15 paź 2002, 16:59
Lokalizacja: Żywiec/Kraków

Postprzez Kuner » poniedziałek, 12 sty 2004, 23:28

!ADI! napisał(a):A co do samego hamulca, to czy przypadkiem tak jak zwykle nie zainteresuje się tym policja? I zabierze dowód, za "niedozwolone modyfikacje" w układzie hamulcowym

Tu masz racje.. zabroniona jest ingerencja w układ hamulcowy...

Tak samo na BK w AK Polskim nie przepuszczaja hydraulików.. tak słyszałem ;)
Niezależny Serwis Samochodów MINI
http://www.swiatMINI.pl

http://www.sklep.swiatMINI.pl
Avatar użytkownika
Kuner
 
Posty: 34
Dołączył(a): wtorek, 6 sty 2004, 20:42
Lokalizacja: Raszyn/Wawa

Postprzez Całek » wtorek, 2 mar 2004, 12:23

A ja nie miałem takich problemów. Ani policja oni kolesie na przeglądzie się nie czepiają.

A tak poza tym to witam wszystkich
www.calek-rally.prv.pl
Całek
 
Posty: 1
Dołączył(a): piątek, 30 maja 2003, 20:23
Lokalizacja: Wawa

Postprzez bileka » wtorek, 15 cze 2004, 18:29

No właśnie z tym hydraulicznym są problemy :(

Wcześniej jak nie na przeglądzie się przyczepiali, to policja miała temacik ... generalnie nie powinno się zmieniać obwodów hamulcowych w samochodzie.

Ja nigdy nie miałem hydraulicznego, ale nauczyłem się z tym żyć .. :wink:

Najlepiej jak z tyłu są bębny, wystarczy tylko o nie dbać (na początek wymienić okładziny, przesmarować i co powien czas rozbierać i czyścić) i podkręcać linkę ... :!:

Jak z tyłu macie tarcze ... hmm to jest już dużo gorzej :(
Generalnie najlepiej wymienić całe zaciski na nowe, ale to kosztuje dużo. Pozostaje jedynie poszukać dobrego speca od hamulców i męczyć go tak długo, aż wszystko wyczyści, przesmaruje i powinno być dobrze - czasem trzeba wymienić, lub przedłużyć dzwigienkę (bo się wyrabia przez lata eksploatacji) do której przymocowane są cięgna ... ale na tym się tak dobrze nie znam ... :?:
Bileka
bileka
 
Posty: 14
Dołączył(a): wtorek, 15 cze 2004, 16:44
Lokalizacja: Łódź


Powrót do KJS

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości