Beret dlaczego masz wątpliwości co do zaświadczenia? To obniży koszt debiutu o kilka set złotych a chodzi o to żeby 3L, ja to nazywam "RALLYSPRINT", była tania. DO zaświadczenia można by dodać jeszcze zaświadczenie o zdaniu egzaminu (znajomości przepisów), który nie jest drogi.
Co do wyposażenia. Tak jak piszesz klatka zgodna z zał J.
Fotele myślę, że nie koniecznie z utracona hom. Dlaczego? PZM mógłby wzorem niektórych innych ASNów nadawać własną hom i dopuszczać sprzęt produkowany u nas (speed) który ze względu na koszty nie ma wyrobionej hom FIA. Wtedy można by nowy fotel mieć za ok 400zł czyli "w cenie" używanego i mieć pewność że nikt w nim nie dzwonił. Do tego sprzęt nie rurkowy tylko odlew.
Pasy mogły by być nawet 2". Na OS Rallysprintu średnia byłby ograniczona a co za tym idzie prędkości byłby bardziej podobne do tych z normalnego zapewne. Takie pasy mają hom drogową wiec myślę że mogły by spełniać normy wytrzymałościowe a o nie tutaj chodzi najbardziej. A do tego co najważniejsze pasy szelkowe maja utrzymać ciało kierowcy i pilota w fotelu a 2" to spełnią.
Gaśnice to nawet myślę, że 2x2kg ABC powinno być.
Kaski mające hom drogowa (motocyklową) mogłyby wystarczyć. Do tego osłaniają całą twarz. Choć czy to będzie taniej od używki? Na pewno pewniej.
Reszta ciuchów na początku myślałem ze mogłyby być np kombinezony taki dla mechaników, rękawiczki kartingowe, buty też zwykłe ale za kostkę.
Dużo by można by zaoszczędzić ale czy warto ... w razie pożaru nie bezie ciekawie, chociaż auto musiałoby wybuchnąć żeby załoga nie zdążyła sie zorientować ale wtedy nawet ognioodporne nie pomoże
Ja widziałbym bym wpisowe na poziomie 200-300zł