Trzecia Liga ???

Dla tych, którzy zaczynają i tych, którzy już wygrywają - dajcie sobie znać, gdzie się można poganiać!

Moderator: SebaSTI

Postprzez LuiG » niedziela, 2 lip 2006, 11:51

wystarczyło by może samo uprawnienie do licencji, czyli 6 w rok lub 8 w dwa lata

kombinezony jakieklwiek to zbyt duży wydatek, nie zawsze można zaleźć używkę w swoim rozmiarze...


jakikoliwiek nakaz używania ogumienia danego typu to bezsens imo, to będzie zwiększenie kosztów a nie zmniejszenie
Avatar użytkownika
LuiG
N3
 
Posty: 230
Dołączył(a): niedziela, 10 paź 2004, 21:12
Lokalizacja: Opole


Postprzez budyń » niedziela, 2 lip 2006, 17:10

co do kolejnego rajdu do nowych rozgrywek to chodzą pomysły reaktywacji kormorana i na tym poprzestane bo nie znam newsów.
jeżeli coś robić to konkretnie. na pewno ja jestem za podziałem na szutry i asfalty z czystego powodu. południe(kraków wrocław itp) jeżdzą przeważnie na asfaltach, natomiast moje okolice to głównie żwirasy.
autami powinni startować zawodnicy po kajtkach z licencjami. to taki swoisty awans z ligi podwórkowej do wyższej ligi.
auta muszą mieć KONIECZNIE klatki fotele i pasiaki noi kaski rzecz jasna. rzeczy te mogą być z utracona homologacja. z klasa myślałem nad 4-rema plus mnożniki za turbo, i czterołapa, ale nie wiem czy to jest dobry pomysł.
format imprezy to oczywiście jednodniowa. mamy przecierz zbijać koszty.
chętni podejrzewam że by sie znależli tylko musi być tanio. zauważyłem na strzelinie że masa zawodników to miejscowi którzy mają licencje ale nie stać ich na pełen cykl. jechali wiec tylko jeden rajd a jakby wychodziło taniej to może pokazali by sie szerzej.tylko mieli asfaltowe zawieszenie wiec musieli by wyłożyć kase na szutrowy zawias. a tak mieli by swój'' tarmac trophy" i mogli sie ścigać.
do pomysłu także poważnie by podszedł okr.

ty powinien sie odezwać jeszcze jeden człowiek co też jest tym bardzo zaaferowany ale go nie widać (ryswed)
gsi power
Avatar użytkownika
budyń
N1
 
Posty: 78
Dołączył(a): niedziela, 5 lut 2006, 15:42
Lokalizacja: olsztyn!

Postprzez Beret » niedziela, 2 lip 2006, 17:19

licencji mowie tutaj NIE... zeby startowazc w jednym rajdzie w roku a kajtki robic w klasie gosc?? bez sensu...
nindża nie moze byc mientka

MIEJSCE NA TWOJA REKLAME

www.bwyszkowski.pl
www.codrivers.fora.pl

Obrazek
Avatar użytkownika
Beret
A6
 
Posty: 1232
Dołączył(a): sobota, 19 lut 2005, 22:58
Lokalizacja: wawa-piaseczno

Postprzez Albert(Zambrów) » niedziela, 2 lip 2006, 19:28

Ja równiez mysle, że licencja odpada. Nie od dzis wiadomo, że ludzie ktorzy sciagaj sie w KJSach, jeździc umieją. Mysle zeby wystarczyl papier z rodzimego automobilklubu zawodnika, ze kwalifikuje sie do uzyskania licencji. BO jak napisal Beret, dla 5-6 rajdow w roku, przekreślasz walke w KJSach.

Co do kombinezonów, jak dla mnie za drogo. jednak 500 zł, to masz dwie nowe opony. A opona jest chyba wazniejsza niz kombinezon. W sumie, to tutaj kombinezon, tutaj kaski, tam jeszcze cos jeszcze i juz sie zwiekszaja koszty. Tez jestem zwolenikiem konkretnych działan, ale czy kombinezony sa konieczne :?: niech bedzie ze 500 zeta za jeden, to juz 1000zł zeby zaloge ubrac. Jak napisalem wyzej, chyba nepiej w opony zainwestowac.

Co do ilosci dni. Jak my z Podlasia bysmy jechali do Strzelina, to nie ma mowy ze na jeden dzien. Wiec moze, bedzie mozna dokumenty odebrac wczesniej i na spokojnie zrobic opis. WIem, ze niby nielegale, ale w KJSach jest ten sam system i sie sprawdza. Jak do Olsztyna, to ok nam pasuje, ale np. komuś z krakowa, nie ma opcji na jeden dzien. TO sa wieksze koszty, bo nocleg, ale chyba lepiej odzalowac te kilka zlotych na nocleg, niz wracajac z rajdu zmeczonym, powodowac niebespieczenstwo na drogach.
...każdy ponad każdym, wszyscy najmądrzejsi...

Rajdy wporzO!

Banasik Rally Team OGIEŃ :!:
Avatar użytkownika
Albert(Zambrów)
A6
 
Posty: 1350
Dołączył(a): czwartek, 28 sie 2003, 13:04
Lokalizacja: Zambrów

Postprzez MSG Racing » niedziela, 2 lip 2006, 22:05

Z tymi kombinezonami racja, ale gdyby można kupić dla mehanika za 200zł to już byłoby taniej.
Ja myślałem na poczatek nawet bez.

Co do ligi to nie miałoby być coś takiego jak PPZM a więc 10 rajdów po całej polsce choć nie wykluczałbym aby kilka takich RALLY SPRINTÓW tworzyu jakiś cykl MP. To miały by być imprezy robione jak KJS. A więc jeden AK robi 1-2 rajdy, inny też i może trzeci też ( na całe wojewódzctwo) i wten sposób byłoby 4-6 moze więcej imprez w roku w woj.

Co do licencji. Miało być tak. Masz lic stertujesz. Masz PKT (6 pieczątek) z KJS na papierze i należysz do AK też startujesz. I wszystko.

Co do ilości dni. Jeden. Nawet w MP. Dlaczego. Bo i tak i tak można/trzeba przyjechać dzień wcześniej.
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Postprzez Beret » niedziela, 2 lip 2006, 22:15

niektore ak (np polski) robia odbior i bk w przeddzien... a np ak centrum robi jednego dnia odbior i wiekszosc prob a nastepnego superprobe liczona do klasyfikacji, ale tez za superprobe sa puchary... i tak mozna ;)

a z tego co zrozumialem MSG Racing pol prostu nie chce klasy gosc, po prostu wszyscy w kupie, niezaleznie czy jest licencja czy punkty ze swojego ak...
nindża nie moze byc mientka

MIEJSCE NA TWOJA REKLAME

www.bwyszkowski.pl
www.codrivers.fora.pl

Obrazek
Avatar użytkownika
Beret
A6
 
Posty: 1232
Dołączył(a): sobota, 19 lut 2005, 22:58
Lokalizacja: wawa-piaseczno

Postprzez MSG Racing » niedziela, 2 lip 2006, 22:35

A po co ci punkty ze swojego AK. Masz pkt do lic zdobyte i to jest ważne. One dają przepustkę dalej niezależnie gdzie i kiedy je zdobyłeś.
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Postprzez Beret » niedziela, 2 lip 2006, 22:58

to byl skrot myslowy... mialem na mysli te odbebnione kajtki niezbedne do licencji ktorej ewentualnie nie chcesz robic... bo na pewno beda tacy co licencji robic nie beda chcieli a macierzysty AK wyda kwit ze moga jechac w tej trzeciej lidze ;)
nindża nie moze byc mientka

MIEJSCE NA TWOJA REKLAME

www.bwyszkowski.pl
www.codrivers.fora.pl

Obrazek
Avatar użytkownika
Beret
A6
 
Posty: 1232
Dołączył(a): sobota, 19 lut 2005, 22:58
Lokalizacja: wawa-piaseczno

Postprzez Pancin » poniedziałek, 3 lip 2006, 10:04

Jeżeli chodzi o koszty to starty rozrzucone po całym kraju też będą trochę kosztować. Jeżeli stworzy się 3-cią ligę, na zasadach RSMP, czyli rozrzuceniu eliminacji po całym kraju, to będzie to trochę kosztować.

Ja widzę coś takiego:

1. Pięć klas:

- do 1000
- 1000 - 1300
- 1300 - 1600
- 1600 - 2000
- pow. 2000

2. Zrobić eliminacje w np. 4 okręgach. Dzielimy Polskę na 4 części i robimy jakieś 3 rundy. Zawodnicy mają blisko, kosztuje to mniej. Nie potrzeba myśleć o noclegu, lawecie na drugi koniec polski, itp.

3. Najlepszych trzech z każdej klasy trafia do mistrzostw ogólnopolskich, co daje nam 15 z każdego regionu, w sumie 60 startujących. Można ewentualnie pomyśleć o innym systemie przechodzenia wyżej.

4. Dopuszczone do startu będą samochody, które przejdą BT, są wysposażone w klatkę zgodną z zał. "J", fotele kubełkowe sztywne, pasy szelkowe, 2 duże gaśnice. Sprzęt może posiadać utraconą homologację. Zawodnik musi być wyposażony w kask, stosowany w sportach samochodowych.

5. Zawodnik nie musi mieć licencji, ale potwierdzoną przez jego AK ilość puktów, która uprawnia do jej zdobycia.
Pancin

http://www.scyzzor.com]www.scyzzor.com
http://www.superoes.pl]www.superoes.pl
Avatar użytkownika
Pancin
N3
 
Posty: 227
Dołączył(a): poniedziałek, 9 maja 2005, 01:30
Lokalizacja: Kielce

Postprzez Albert(Zambrów) » poniedziałek, 3 lip 2006, 15:44

co do ilosci imprez. Zamysl byl taki, zeby połączyc juz istniejace, zeby nie trzeba bylo kombinowac. Moje kandyfatury to Kryterium Kamonki, Brodnica, Olsztyn(Agapit i Nowomieskie SZutry). To daje nam 4 eliminacje. Z tym że, Kamionki w roku leca chyba ze 2 czy 3 razy. Brodnica, jak by dobrze z Brodą pogadac, to tez by zrobil drugi raz. Co do olsztyna to i tak dwa rajy w jednym AK. WIec, 6 rajdow. 4 szutrowe 2 asfaltowe. Lokalizacje kazdy zna, wiec praktycznie dla kazdego cos blizej. My do najblizszego Olsztyna mamy 200km, wiec mysle i reszta da rade.
...każdy ponad każdym, wszyscy najmądrzejsi...

Rajdy wporzO!

Banasik Rally Team OGIEŃ :!:
Avatar użytkownika
Albert(Zambrów)
A6
 
Posty: 1350
Dołączył(a): czwartek, 28 sie 2003, 13:04
Lokalizacja: Zambrów

Postprzez Beret » poniedziałek, 3 lip 2006, 23:13

podobaja mi sie bardzo wasze pomysly... tylko jak by "gora" na to zareagowala?? pzm?? organizatorzy??
nindża nie moze byc mientka

MIEJSCE NA TWOJA REKLAME

www.bwyszkowski.pl
www.codrivers.fora.pl

Obrazek
Avatar użytkownika
Beret
A6
 
Posty: 1232
Dołączył(a): sobota, 19 lut 2005, 22:58
Lokalizacja: wawa-piaseczno

Postprzez Albert(Zambrów) » wtorek, 4 lip 2006, 17:09

Organizatorzy poszczególnych imprez maja sie spotkac na dniach i porozmawiac. Ale pomysł sie podoba. a PZM, ciezko powiedziec, pozyjemy zobaczymy. Mi pozostaje tylko czekac na pierwsze eliminacje. Może wyrobie sie z kupnem samochodu, zarobieniem punktow i wsadzeniem klatki :P
...każdy ponad każdym, wszyscy najmądrzejsi...

Rajdy wporzO!

Banasik Rally Team OGIEŃ :!:
Avatar użytkownika
Albert(Zambrów)
A6
 
Posty: 1350
Dołączył(a): czwartek, 28 sie 2003, 13:04
Lokalizacja: Zambrów

Postprzez MSG Racing » wtorek, 4 lip 2006, 20:32

No właśnie obawiam się decyżji PZMłotów. Pod KJS tego podpiąc zabardzo się nie da. Muszą powstać jakieś odgórne przepisy ale to musi stworzyć PZM.

Co samych rajdów. Ja chciałem aby to było tanie w organizacji. A z tego co wiem większość wymianionych tutaj rajdów ma po 3-4 OS jechane w 3 pętlach (napewno Agapit) a to nie jest dobre. Powienno być max 2 OS a będzie taniej.

Już kilka lat temu Andrzej Szkuta chciał taki cykl na śląsku zorganizować. Było zresztą o tym w WRC. Miało być 6 rajdów. Jeden OS jechany 3 razy na czas + zapoznanie. Wpisowe 200-250zł. Zgłosiło się oż 7 zawodników i pomyśł upadł tuż przed startem pierwszej eliminacji. Dlaczego. Tam jak sie nie mylę chciano aby wiele rzeczy było zgodne z przepisami PPZM. Za dużo.
Dlatego powinno być tanio dla wszystkich.

Co jakiś mistrzostw kraju. Oczywiście kilka imprez rozrzuconych po kraju może stanowić jakiś cykl. Tu nie widzę przeszkody. Ale to się powinno rozkrecić najpierw bo spali na panewce.
Powiny być wszędzie możliwe do zorganizowania, bo jak narazie to widzę wiekszość tego byłaby na płn kraju. A co na płd?

Co do klas to bez klasy maluchów to ja tego nie widzę. Wielu chłopaków ma maluszki i to mocne i potrafią nieźle namieszać. A klasa malucha mogłaby gromadzić bardzo dużo zawodników a przecież o to chodzi.
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Postprzez Albert(Zambrów) » wtorek, 4 lip 2006, 22:11

Poki co w planach jest złączenie imprez juz istniejacych. Jesli jest ktos zeby sie tym zajac na południu, to jeszcze lepiej. Ja tez mysle ze klasa maluchow powinna byc brana pod uwage, bo ciezko jest walczyc z ccs albo nawet cc 900, bo to co by nie bylo, szybsze auta.
...każdy ponad każdym, wszyscy najmądrzejsi...

Rajdy wporzO!

Banasik Rally Team OGIEŃ :!:
Avatar użytkownika
Albert(Zambrów)
A6
 
Posty: 1350
Dołączył(a): czwartek, 28 sie 2003, 13:04
Lokalizacja: Zambrów

Postprzez MSG Racing » środa, 5 lip 2006, 00:20

U nas właściwie jest sporo róznych szybkich imprez: Mistrzostwa Tychów 3km OSu gdzie można zapiąc 4 a nawet 5 (zależnie od konfiguracji trasy), Trofeum RallySprint (Będzin Sosnowiec) i ma być coś właśnie jak my tu byśmy chcieli OES Szuter Rallly Sprint. Jest jeszcze kilka mniejszych imprez. To na śląsku a jak jest dalej w innych rejonach, pod Krakowem, koło Wrocławia i gdzie indziej tego nie wiem.
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do KJS

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

cron