Kryterium Kamionki to jest to:)

Dla tych, którzy zaczynają i tych, którzy już wygrywają - dajcie sobie znać, gdzie się można poganiać!

Moderator: SebaSTI

Re: Kryterium Kamionki to jest to:)

Postprzez didos239 » czwartek, 23 lut 2012, 10:16

To kupuje zajechane zimówki!!
Avatar użytkownika
didos239
 
Posty: 31
Dołączył(a): niedziela, 22 sty 2012, 22:35
Lokalizacja: Pieszyce


Re: Kryterium Kamionki to jest to:)

Postprzez MaxiA7 » czwartek, 23 lut 2012, 15:59

tam się opona nieliczy, tam trzeba mieć mocne auto i tyle,co z tego że będziesz miał komplet nowych Bf goodrichów i 150KM jak objedzie cię 200KM na margumie:)
Avatar użytkownika
MaxiA7
N2
 
Posty: 126
Dołączył(a): piątek, 26 paź 2007, 12:17
Lokalizacja: dolnyśląsk

Re: Kryterium Kamionki to jest to:)

Postprzez didos239 » czwartek, 23 lut 2012, 16:14

W sumie masz rację, tylko ze ja nie licze tam na puchar,nie każdy ma tam 200ps może z 3 auta mają tyle w 5klasie. Pozatym z dobrą oponą będzie można zrobić lepsze czasy i walczyć z resztą w 5 klasie :)
Avatar użytkownika
didos239
 
Posty: 31
Dołączył(a): niedziela, 22 sty 2012, 22:35
Lokalizacja: Pieszyce

Re: Kryterium Kamionki to jest to:)

Postprzez gniady » czwartek, 23 lut 2012, 23:02

Trzeba kalkulowac czy kupić markgum/maxsport/profil za 250-300 zł czy R888 za 500 czy BF za 1000.
Czy może zamiast BF 4*1000 - kupić wałek do silnika 288 lub 296.
W przypaku klasy 5 - tj. do 2000cm3 - seryjne moce silników są w granicach 140-200 po modyfikacjach w niskich kosztach moce są 180-230 PS - po kosmicznych modyfikacjach 220-do 300 PS.
Corolla E9 GTi + 3S-GE III gen. na sprzedaż - mobile +48505274983
Avatar użytkownika
gniady
 
Posty: 39
Dołączył(a): piątek, 26 mar 2010, 21:20
Lokalizacja: Kraków

Re: Kryterium Kamionki to jest to:)

Postprzez vti_rally » czwartek, 23 lut 2012, 23:42

oj tam oj tam, nie trzeba inwestować w silniki opony itd , ja tam mam seryjne 1.6 , seryjne opony i klasę zawsze wygrywam i nawet kiedyś generalkę wygrałem :)
Avatar użytkownika
vti_rally
N2
 
Posty: 104
Dołączył(a): poniedziałek, 26 gru 2005, 14:48
Lokalizacja: Oleśnica

Re: Kryterium Kamionki to jest to:)

Postprzez didos239 » piątek, 24 lut 2012, 10:57

tylko że w piątej klasie nie ma na to szans żeby seryjniakim wygrywać :D

Chyba bedę brał federale 595rs-r jeździł ktoś na tym ?? niby porównywalne z r888 i starczają na dłużej.
Avatar użytkownika
didos239
 
Posty: 31
Dołączył(a): niedziela, 22 sty 2012, 22:35
Lokalizacja: Pieszyce

Re: Kryterium Kamionki to jest to:)

Postprzez gniady » sobota, 25 lut 2012, 00:17

W zeszłym roku na profilach startowalismy - aj dla amatoró - aż za dobre.
Corolla E9 GTi + 3S-GE III gen. na sprzedaż - mobile +48505274983
Avatar użytkownika
gniady
 
Posty: 39
Dołączył(a): piątek, 26 mar 2010, 21:20
Lokalizacja: Kraków

Re: Kryterium Kamionki to jest to:)

Postprzez kuba313 » sobota, 25 lut 2012, 01:20

didos239 napisał(a):tylko że w piątej klasie nie ma na to szans żeby seryjniakim wygrywać :D

Chyba bedę brał federale 595rs-r jeździł ktoś na tym ?? niby porównywalne z r888 i starczają na dłużej.


Osobiście nie jeździłem, ale z tego co wiem, to twardsza mieszanka i możesz nie zdążyć na kamionkach dogrzać zanim dojedziesz, stąd starczają na dłużej.
Na 3 lidze i 5km oesach chłopaki porównywali i r888 jest zdecydowanie lepszym wyborem.
Może w wielkim upale federal sobie jeszcze lepiej poradzi, bo toyka wtedy mocno pływa.
kuba313
N1
 
Posty: 79
Dołączył(a): czwartek, 16 gru 2010, 22:59

Re: Kryterium Kamionki to jest to:)

Postprzez didos239 » sobota, 25 lut 2012, 11:55

gniady masz mocną i lekką karolinę, na zwyklej oponie możesz czasy robić :D
Avatar użytkownika
didos239
 
Posty: 31
Dołączył(a): niedziela, 22 sty 2012, 22:35
Lokalizacja: Pieszyce

Re: Kryterium Kamionki to jest to:)

Postprzez gniady » niedziela, 26 lut 2012, 15:19

R888 - było świetnym rozwiązaniem - bo były po 300 - ale teraz są po 500 - a to troche zmienia postać - skoro za 500 - mozna mieć 2 sztuki - polskich/nalewek/slików a czasy robisz praktycznie takie same.

Krystian wie co pisze - idealna seria VTI 160 PS +modyfikacje do 9000 rpm - i jest około 170+ - czyli porównywalnie z Fiestą R2 czy C2R2 - to Krystian pokazał na walimiu w zeszłym roku.
W do 2000 cm3 - najlepszy seryjnie silnik to F20c - i 240 PS w serii - i Tomek Cecot - wygrał tym sezon 2011 (niepsuje się).
Jak ktoś się uprze to może jechać 2,0 megane 115 PS - i modyfikować to za tysiące $$$ ale i tak nigdy to nie będzie miało żadnego sensu - i bedzie narzekać że jest ostatni.

I tak się dziwię że na kamionkach nie statowało żadne clio sport 200 PS - Type-r od czaasu "Plata" w 18 kamionkach.

1 runda RSMP - 25 aut !!! - ciekawe kiedy na kamionkach bedzie 100 szt i powrót będziemy robić dokoła przez - Walim.!?

Pozdrawiam
Gniady
Corolla E9 GTi + 3S-GE III gen. na sprzedaż - mobile +48505274983
Avatar użytkownika
gniady
 
Posty: 39
Dołączył(a): piątek, 26 mar 2010, 21:20
Lokalizacja: Kraków

Re: Kryterium Kamionki to jest to:)

Postprzez MSG Racing » niedziela, 26 lut 2012, 15:43

Federal RS595 jest dobry na upalne dni bo nie pływa tak. Do tego kosztuje nieco ponad 300zł.
Właśnie co z tymi naszymi slickami Profil i Margum? Margum jeszcze coś robi? podobno się poprawili a potem zniknęły ich opony.
Profil jest to nowy i słyszałem, że dobre opony mają.
Maxsport też się poprawił z nową mieszanką i wzorem podobnie jak Profil nowych Pirelli.
Kamionki są fajną sprawą. Przydałoby się żeby w nowych miejscach się pojawiły też zawody. Np Podbeskidzie :)
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Re: Kryterium Kamionki to jest to:)

Postprzez Sebekrally » niedziela, 26 lut 2012, 16:58

Kamionki to jest to... tylko czemu tak daleko :evil: Szkoda że takich inicjatyw w Polsce brakuje
Sebekrally
A5
 
Posty: 534
Dołączył(a): wtorek, 30 cze 2009, 21:03
Lokalizacja: Gdynia

Re: Kryterium Kamionki to jest to:)

Postprzez didos239 » niedziela, 26 lut 2012, 17:26

Ja tam nie narzekam bo mam 5 km do odcinka w kamionkach :D

tymi oponami bleeee..... poczekam może coś się trafi fajnego, narazie mam sliki hankook w mieszance twardej ale to zostawie sobie na jakieś treningi. Panie gniady te polskie nalewki to w jakiej mieszance brac na kamionki w razie czego ??

Co do mojego auta to zrrobiłem sobie sobie starego poczciwego kadetta c20xe, na początek wystarczy jak będzie się podobać to zrobie silnik pod 200 kucy i jazda :D

A te civiki fajne są Baja pokazał w czerwcu że można pojechać dobrze z motorem 1.8 :D
Avatar użytkownika
didos239
 
Posty: 31
Dołączył(a): niedziela, 22 sty 2012, 22:35
Lokalizacja: Pieszyce

Re: Kryterium Kamionki to jest to:)

Postprzez gniady » niedziela, 26 lut 2012, 19:10

Na kamionki do lekkiego auta - tylko miękka mieszanka - kocy nikt nie ma - a na 6 km - nie sądze że ktoś je przegrzeje.
Cała traca w cieniu w górach - w lesie !!! - pytanie raczej - miekka czy supermiekka.
Corolla E9 GTi + 3S-GE III gen. na sprzedaż - mobile +48505274983
Avatar użytkownika
gniady
 
Posty: 39
Dołączył(a): piątek, 26 mar 2010, 21:20
Lokalizacja: Kraków

Re: Kryterium Kamionki to jest to:)

Postprzez didos239 » wtorek, 28 lut 2012, 14:32

nie nie wyczytalem że wszystkie polskie nalewki do zło, cieżkie do wyważenia oraz miekka ścianka, opona kładzie się w zakrętach jak placek!
Avatar użytkownika
didos239
 
Posty: 31
Dołączył(a): niedziela, 22 sty 2012, 22:35
Lokalizacja: Pieszyce

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do KJS

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości