Samochód do kjs

Dla tych, którzy zaczynają i tych, którzy już wygrywają - dajcie sobie znać, gdzie się można poganiać!

Moderator: SebaSTI

Postprzez chodek » wtorek, 14 lip 2009, 16:43

Ja sie zastanawiam nad kupnem sc Vana, za 4k mozna juz mieć rocznik powyżej 2000, zawsze to będzie świeża buda, duzo rózni się van od sportinga pod względem silnika i zawiasu ?
C20XE
Avatar użytkownika
chodek
A6
 
Posty: 1025
Dołączył(a): niedziela, 13 lut 2005, 16:11
Lokalizacja: Przasnysz/Wa-wa


Postprzez ictus » wtorek, 14 lip 2009, 20:12

przedewszystkim skrzynia
http://www.slubfotki.pl - najszybszy fotograf slubny
http://www.ictus.go.pl - online portfolio
ictus
N3
 
Posty: 352
Dołączył(a): niedziela, 30 sty 2005, 16:25
Lokalizacja: olsztyn

Postprzez CZUCZU » środa, 15 lip 2009, 19:38

ale budy duzo lepsze. Auto wymeczone i moze ale buda zwykle zdrowa bo firmy naprawialy ewentualne wypadki
http://www.czuczu.estrefa.pl

Głośno i bokiem na przednich łapach..
Avatar użytkownika
CZUCZU
N3
 
Posty: 425
Dołączył(a): wtorek, 29 sie 2006, 10:03
Lokalizacja: Stalowa Wola

Postprzez Cendra » czwartek, 16 lip 2009, 09:30

CZUCZU napisał(a):ale budy duzo lepsze. Auto wymeczone i moze ale buda zwykle zdrowa bo firmy naprawialy ewentualne wypadki
mocniejsze te budy czy mniej zajeżdżone :?: bo jeżeli ta druga opcja to raczej nie wierze, każdy jaki znam to dostaje ostro w kość :roll:
Avatar użytkownika
Cendra
A6
 
Posty: 1179
Dołączył(a): niedziela, 24 kwi 2005, 15:09
Lokalizacja: Ciechanów/Warszawa

Postprzez CZUCZU » czwartek, 16 lip 2009, 13:02

Rozbierałem ostatnio seja po 170 kkm przebiegu. gemometrie trzymałą ok. po obspawaniu nadwozia i wymeianei typowych gratów znaleźlismy 2 małe dziurki i korozje na podszybiu ( tylko usunac farbe ) i okolice kielichów były do roboty - od razu sie obspawało całosc.
http://www.czuczu.estrefa.pl

Głośno i bokiem na przednich łapach..
Avatar użytkownika
CZUCZU
N3
 
Posty: 425
Dołączył(a): wtorek, 29 sie 2006, 10:03
Lokalizacja: Stalowa Wola

Postprzez tomkuk84 » sobota, 17 paź 2009, 21:27

Jak wygląda sprawa ze SWAP'ami w KJS-ach. Przymierzam się do zakupu Fiata Seicento, wydaje mi się jednak że silnik 1.1 może mieć jak dla mnie trochę za mało mocy. Proszę o poradę, gdyż wogóle nie rozumiem regulaminów.
Avatar użytkownika
tomkuk84
N1
 
Posty: 96
Dołączył(a): piątek, 30 lis 2007, 12:54
Lokalizacja: katowice [WNC]

Postprzez Albert(Zambrów) » poniedziałek, 19 paź 2009, 15:52

wszystko zalezy od organizatora jak ustali klasy. W ramowym kjs nie ma napisane jaki jest podział na klasy. W Ramowym PPAiK juz jest okreslone, ze cc z silnikiem 1,2 bedzie w klasie 2 (od 903 do 1400).

Co do legalnosci, to sam nei wiem. U mnie tez siedzi 1,2 ale mam wbite w dowod i nikt sie mnie nie czepiał jeszcze.
...każdy ponad każdym, wszyscy najmądrzejsi...

Rajdy wporzO!

Banasik Rally Team OGIEŃ :!:
Avatar użytkownika
Albert(Zambrów)
A6
 
Posty: 1350
Dołączył(a): czwartek, 28 sie 2003, 13:04
Lokalizacja: Zambrów

Postprzez Piter206 » środa, 30 gru 2009, 14:52

A czy Peugeot 206 GTi z silnikiem 2.0 136KM dawał by radę na kjs? czy trzeba by w nim przerabiać coś? a może 206 RC 2.0 177KM ? które by było lepsze?....
Piter206
 
Posty: 1
Dołączył(a): niedziela, 27 gru 2009, 18:23

Postprzez martin.h » środa, 30 gru 2009, 17:22

Obydwa auta się nadają, RC jest trochę szybszy i ma bardzo długą jedynkę, co w przypadku pachołkolandii może być plusem.
Avatar użytkownika
martin.h
A6
 
Posty: 1109
Dołączył(a): środa, 4 sty 2006, 22:45
Lokalizacja: Chorzów

Poprzednia strona

Powrót do KJS

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron