Samochód do kjs

Dla tych, którzy zaczynają i tych, którzy już wygrywają - dajcie sobie znać, gdzie się można poganiać!

Moderator: SebaSTI

Postprzez padre-mk3 » środa, 1 paź 2008, 21:20

a orientuje sie ktos jak to jest ze sprowadzeniem auta np z uk i przerobienie go od podstaw na rajdowke?!tak czy tak wszystko sie wybebesza z auta.tylko jak to dalej wyglada.
mam na mysli auta roznejh masci szczegolnie hot hatcze(pugi 106/206,saxo itp)
bo z wlasnego doswiadczenia wiem ze dopuszczenie auta np do kjs z kiera po prawej to mega zadanie dla zalogi
www.racebook.pl/polishmotorclub
Avatar użytkownika
padre-mk3
A5
 
Posty: 761
Dołączył(a): piątek, 21 kwi 2006, 10:01


Postprzez Beret » sobota, 4 paź 2008, 01:33

o civicu do kjs myslalbym raczej nie o 5gen a o 4 gen (tzw zelazko) z silnikiem d16a9 (DOHC bez v-teca, moc niecale 140 koni), patrze jak znajomi ogarniaja te wozki i naprawde bomba :) ja jezdzilem w kjsach 6genem 1.4, motor w klasie dawal rade (ale u nas w klubie jezdzilem w klasie 1150-1400) a reczny lapal bajecznie :)
mysle, ze kupowanie vti mija sie troche z celem, d15a9 ma troche lepszy dol i jest nieporownywalnie tanszy w zakupie :)
a jak kupowac z mysla o dalszych startach (zwaszcza o 3L) to poczekajcie troche na nowe regulaminy, nie wiadomo jak bedzie z homologacjami... dzisiaj musza byc to samochody z utracona lub aktualna homologacja, nie wiem czy obowiazek homologacji nie zniknie w przyszlym roku :)
nindża nie moze byc mientka

MIEJSCE NA TWOJA REKLAME

www.bwyszkowski.pl
www.codrivers.fora.pl

Obrazek
Avatar użytkownika
Beret
A6
 
Posty: 1232
Dołączył(a): sobota, 19 lut 2005, 22:58
Lokalizacja: wawa-piaseczno

Postprzez junior44 » czwartek, 9 lip 2009, 21:25

Sierra 2.0 na KJS nadaje sie ?
co o tym myslicie ? ;D
Avatar użytkownika
junior44
N2
 
Posty: 150
Dołączył(a): środa, 14 sty 2009, 22:33
Lokalizacja: K-Z

Postprzez Albert(Zambrów) » piątek, 10 lip 2009, 16:46

Wszystko sie nadaje, tylko obawiam sie że Sierra nie bedziesz konkurencyjny z mniejszymi, lzejszymi i szybszymi autkami.

Ale frajda z jazdy napewno bedzie, jednak jak to ma naklejone na BMW Piotrek Kwiatkowski "Przedni napęd jest dla dziewczynek" :D
...każdy ponad każdym, wszyscy najmądrzejsi...

Rajdy wporzO!

Banasik Rally Team OGIEŃ :!:
Avatar użytkownika
Albert(Zambrów)
A6
 
Posty: 1350
Dołączył(a): czwartek, 28 sie 2003, 13:04
Lokalizacja: Zambrów

Postprzez Philippe » piątek, 10 lip 2009, 19:42

Tak jak ktoś wcześniej pisał w temacie:)
Najlepiej przedni napęd, takie auto jakim byś kontynuował jazdę w 3L.

Ale tylnym napędem da się wygrywać KJSy, popatrz na krakowską Anwę i niejakiego Łukasza Sakowskiego, który wygrał generalkę pierwszej eliminacji w BMW.

pozdrawiam.
Avatar użytkownika
Philippe
A5
 
Posty: 640
Dołączył(a): piątek, 5 maja 2006, 16:21

Postprzez Albert(Zambrów) » sobota, 11 lip 2009, 10:17

ale wydaje mi się, że jednak Sierra jest troche wolniejsza od BMW. Istotnym tez faktem jest jej wyważenie, co prawda nigdy nie jezdzilem sierra ale mysle ze BMW pozwala na pewniejsze prowadzenie z racji swietnego rozkładu masy.
...każdy ponad każdym, wszyscy najmądrzejsi...

Rajdy wporzO!

Banasik Rally Team OGIEŃ :!:
Avatar użytkownika
Albert(Zambrów)
A6
 
Posty: 1350
Dołączył(a): czwartek, 28 sie 2003, 13:04
Lokalizacja: Zambrów

Postprzez junior44 » sobota, 11 lip 2009, 13:13

Kiedyś gdzies czytalem ze sierra ma dobry srodek ciezkosci..
Na KJS bedzie pewnie puszczana w klasie z np Astrami GSI z ktorymi nie ma szans... Dopiero ja robimy i beda to nasze poczatki :D
Avatar użytkownika
junior44
N2
 
Posty: 150
Dołączył(a): środa, 14 sty 2009, 22:33
Lokalizacja: K-Z

Postprzez CZUCZU » niedziela, 12 lip 2009, 14:06

Co nie ma szans co nie ma.
Dawno temu widziałem sierre i koleś ją ogarniał i generalke wyciągał a turbo tam nie było..
Do dzisiaj pamiętam jak zrzucił oponę i jechał 800 metrów na samej feldze
http://www.czuczu.estrefa.pl

Głośno i bokiem na przednich łapach..
Avatar użytkownika
CZUCZU
N3
 
Posty: 425
Dołączył(a): wtorek, 29 sie 2006, 10:03
Lokalizacja: Stalowa Wola

Postprzez junior44 » niedziela, 12 lip 2009, 16:08

To fachowawiec jakiś :)
Avatar użytkownika
junior44
N2
 
Posty: 150
Dołączył(a): środa, 14 sty 2009, 22:33
Lokalizacja: K-Z

Postprzez CZUCZU » niedziela, 12 lip 2009, 20:06

oj był i wymiatał tym autkiem rewelacyjnie. To była jakas eks rajdówka i były to czasy gdzie na kjs jechało sie seryjnym maluchem
http://www.czuczu.estrefa.pl

Głośno i bokiem na przednich łapach..
Avatar użytkownika
CZUCZU
N3
 
Posty: 425
Dołączył(a): wtorek, 29 sie 2006, 10:03
Lokalizacja: Stalowa Wola

Postprzez kaczornysa » niedziela, 12 lip 2009, 23:47

w kłodzku jest sierra awd turbo i koles ładnia nia ogarnia, generalki przeważnie byly jego. A co do sierry rwd da sie pojeździć pod publiki jak i dla klasy.
Avatar użytkownika
kaczornysa
N3
 
Posty: 200
Dołączył(a): czwartek, 17 sty 2008, 20:26
Lokalizacja: NYsa

Postprzez Cendra » poniedziałek, 13 lip 2009, 09:49

przymierzam się i ja do czegoś, jest sens kupić CC900 :?: zależy mi na kosztach, jak największej konkurencji w klasie, bez kasy nie mam perspektyw na 3 ligę itp
aha i jak jest z LPG, trzeba wyjmować zbiorniki przed startem czy tylko zakręcać zawory :?:
Avatar użytkownika
Cendra
A6
 
Posty: 1179
Dołączył(a): niedziela, 24 kwi 2005, 15:09
Lokalizacja: Ciechanów/Warszawa

Postprzez MSG Racing » poniedziałek, 13 lip 2009, 10:45

Zbiornik z tego co wiem trzeba wyjąć.
Co do wyboru auta. To jak dla mnie niemal wszystko się nadaje. Liczy się Fun. A dobry driver da rade byle czym. Choć na Śląsku jest już tak mocna konkurencja że ciężko by było bez sprzętu. Chociaż są tacy co dają rade słabszym sprzętem w walce z mocniejszymi. Albo jedzie bo liczy się Fun !
Np. mamy tu poloneza 1.4 czy 125.
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Postprzez Philippe » poniedziałek, 13 lip 2009, 15:40

Jak Ci zależy na jak najwyższej konkurencji w klasie to polecałbym CC Sportinga :-)
Avatar użytkownika
Philippe
A5
 
Posty: 640
Dołączył(a): piątek, 5 maja 2006, 16:21

Postprzez Albert(Zambrów) » wtorek, 14 lip 2009, 15:02

Jak juz CC to tylko sportkig, koszta w porównaniu z 900 niemal takie same, a jednak mocy wiecej :)

jednak podkresle to po raz kolejny, najwazniejsza jest technika jazdy, linia i koncepcja gdzie szukac czasu na odcinku. Bez tego kazdy kto zaczyna sie scigac, stoi na straconej pozycji. Wiadomo, że to przychodzi z czasem, ale na ten aspekt rajdowania powinno sie kłaść najwiekszy nacisk, przynajmniej według mnie.
...każdy ponad każdym, wszyscy najmądrzejsi...

Rajdy wporzO!

Banasik Rally Team OGIEŃ :!:
Avatar użytkownika
Albert(Zambrów)
A6
 
Posty: 1350
Dołączył(a): czwartek, 28 sie 2003, 13:04
Lokalizacja: Zambrów

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do KJS

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron