Trzecia Liga ???

Dla tych, którzy zaczynają i tych, którzy już wygrywają - dajcie sobie znać, gdzie się można poganiać!

Moderator: SebaSTI

Postprzez Bullit_GSi » wtorek, 6 cze 2006, 22:29

Fajne te imprezy w Olszynie, tylko zrobić licencje tylko po to żeby jeździć do olsztyna, to nie jest dobry pomysł, no i zawsze przyjedzie ktoś w profi lub pół-profi subaru czy lancer i koniec z rywalizacją
BRT
Bullit_GSi
N1
 
Posty: 60
Dołączył(a): czwartek, 26 maja 2005, 22:45


Postprzez Beret » środa, 7 cze 2006, 01:06

tak samo jak w pzm... subaraki czy miski jednak zamiataja...

powiem tak: bedzie licencja: pozjezdzaja sie niezli zawodnicy z pzm wiec ci, dla korych ta liga ma byc beda mieli pozamiatane. bez licencji: bedzie sajgon, duzo zawodnikow bezsensownych itd.

chyba ze zrobic wymogi dla samochodow, np obowiazkowa klatka, kubly i szelki, nawet bez homo... wtdy juz sie pojawia ci ktorzy traktuja motorsport powazniej niz jednorazowy start...
nindża nie moze byc mientka

MIEJSCE NA TWOJA REKLAME

www.bwyszkowski.pl
www.codrivers.fora.pl

Obrazek
Avatar użytkownika
Beret
A6
 
Posty: 1232
Dołączył(a): sobota, 19 lut 2005, 22:58
Lokalizacja: wawa-piaseczno

Postprzez ryswed » środa, 7 cze 2006, 06:25

Co do organizowanych imprez w Okręgu Olsztyńskim to jest tak:

A... dla tych co posiadają aktualną licencję M , K lub WT - 8 Wścigów Szutrowych o tytuł Mistrza Okręgu /dł. toru 4,25 km /
B... 8 KJS Rally-Cross dla tych co nie posiadają licencji lub mają licencję ale nie przedłużoną
Długość toru dla KJS - 2,1 km
C... Wyścigi Górskie / Nowe Miasto L. / - 3 eliminacje w ciągu dwóch dni
zasady podobne jak wpkt .A,B / dł.trasy 1650m , różnica poziomu 50m /

Natomiast Rajdowe Samochodowe Mistrzostwa Okręgu / RSMO- Agapit , Nowomiejski Szutry / organizuję sie dla tych co mają licencję K i WT . Kierowcy , którzy posiadają licencję M startują jako Gość

W Wyścigach Szutrowych i Górskich obowiązkowo klatka zgodna z załącznikiem J / Regulaminy na stronie www.pzm.olsztyn.pl Myślę , że zorganizowanie 3- ligi bez klatek jest nie możliwe żaden organizator nie weźmie tego na swoją głowę / Dyrektor każdej imprezy odpowiada za bezpieczeństwo osobiście /.
rw
ryswed
 
Posty: 3
Dołączył(a): piątek, 26 maja 2006, 20:39
Lokalizacja: OLSZTYN

Postprzez Bullit_GSi » środa, 7 cze 2006, 11:58

ale chyba da radę zweryfikować, np. udział w 6 KJS w roku, tak jak na RII, podpisane przez automobilklub zawodnika, ale bez licencji jako takiej,
i np. gestor tych rozgrywek ( tak jak A.Toruński w PPAiK) wystawiałby poprostu po zweryfikowaniu zawodnika papierek umozliwiający starty zawodnikowi. Trochę zamieszania przed sezonem, bo z 50 może i by się znalazło, a może i nie.

A reszta jak w KJS, tylko może klasę OPEN dodatkowo ( pow. 2000 ), właśnie dla subaraków. Ewentualnie dodatkowy wymóg klatka bezpieczeństwa i pasy minimum 4 pkt., przecież nawet w KJS nie wiem czy nie większość, jeździ z klatkami, bo zdarzają się szybsze imprezy, a czasami tez potrenować by się szybciej chciało a jak jedziesz 140 po lesie to raczej dla samego siebie wolę mieć klatkę. A ci, którzy nie chcą tak śmigac poprostu nie biorą udziału, pozostają dla nich KJS.

Dla licencjonowanych można stworzyć oddzielną klasyfikację, i nie koniecznie tylko jako gość, normalnie mogą zbierać punkty itd. tylko, że są dwie klasyfikacje, dużo ludzi z PPZM przyjechałoby potrenować, a nawet wzięli by udział w całym takim rajdzie czy cyklu bo byłoby tanio. Dla nich też można byłoby dopuscić slicki itp.

A dla takich pół-amatorów ( czytaj wyjadaczy KJS ) byłaby to wielka szansa na zbliżenie się do PPZM, bo chyba wszyscy więdzą, że to jest mimo wszystko przepaść w samych zawodach jak i w przygotowaniu sprzętowym. A jedna Brodnica czy Kryterium Kamionki to troszkę za mało, potrzebny jest cykl. Natomiast dwóch pierwszych kandydatów do tych rozgrywek już mamy ;)

Jak by było z 6-8 takich imprez w roku to mamy cykl.

Kamionki x 2
Brodnica (bez tej KJS-owych placyków)
A.Olsztyński też ze 2 by zrobił eliminacje ?

Panowie ubrać to tylko w przepisy. A nawet jako bonus, mogę załatwić patronat medialny w jednej z TV, jeżeli to kogoś przekona :)
Tylko tu potrzeba działaczu, którzy zechcą nam pomóc w rozmowach z PZM i klubami, chociaż z tymi co organizują ww. rajdy chyba nie byłoby problemu.

Sorki, że tak długo. Czekam na opinie i jakis odzew :)
Czasu do 2007 jest jeszcze sporo, więc może jest jakaś szansa?
BRT
Bullit_GSi
N1
 
Posty: 60
Dołączył(a): czwartek, 26 maja 2005, 22:45

Postprzez marcin » środa, 7 cze 2006, 12:10

Teraz są 3 edycje Kamionek więc to nawet lepiej :wink: Uważam że to jest świetny pomysł i wiem że jest wiele osób które czekają na odpowiednik 3 ligi bo KJS'y im się znudziły a PPZM jest dla nich za drogi.
marcin
A5
 
Posty: 982
Dołączył(a): sobota, 5 paź 2002, 12:46
Lokalizacja: Świdnica

Postprzez Bullit_GSi » środa, 7 cze 2006, 12:22

marcin: to jeszcze lepiej :D

bo głównie chodzi o to, że nie trzeba namawiać tych co się boją organizować coś szybszego, tylko zrzeszyć już istniejące imprezy.

Ok, czekam na opinie itp.
BRT
Bullit_GSi
N1
 
Posty: 60
Dołączył(a): czwartek, 26 maja 2005, 22:45

Postprzez Konrad » czwartek, 8 cze 2006, 00:38

Jeśli chodzi o patronat telewizyjny, nie chwaląc się, mamy program w Tele 5 i z przyjemnością wypuścimy w nim relacje z całego sezonu. Ich przygotowanie oczywiście kosztuje, ale jeśli organizator dogada się z lokalną (byle sensowną) firmą robiącą obsługę TV, można mieć spory efekt, przy niewielkich kosztach.

Na całym świecie planowanie jakichkolwiek imprez sportowych zaczyna się od tego, gdzie będą wyemitowane. Ja podejmuję się promowania III ligi, pod warunkiem otrzymania spełniających wymogi TV materiałów. Mam nadzieję, że pomoże to organizatorom w rozmowach ze sponsorami!
Konrad
N2
 
Posty: 169
Dołączył(a): piątek, 2 sie 2002, 00:20
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Bullit_GSi » czwartek, 8 cze 2006, 17:25

Czyli jak dobrze rozumiem, że nie ujrzymy ekipy autoklub.pl na trasie?

W następnym tygodniu spróbuję dotrzeć do organizatorów ww. rajdów i ustalić ich wstępne zainteresowanie takimi zawodami.
BRT
Bullit_GSi
N1
 
Posty: 60
Dołączył(a): czwartek, 26 maja 2005, 22:45

Postprzez Konrad » piątek, 9 cze 2006, 11:08

Nie mówię, że nie będzie ekipy Autoklubu na trasie. To zależy od wielu czynników, w tym oczywiście finansowych. Czasami taniej jest zlecić przygotowanie lokalnej firmie (odpadają koszty transportu, hoteli itd), która nakręci relację i wyśle nam kasetę z materiałem. To praktykuje się na całym świecie...
Konrad
N2
 
Posty: 169
Dołączył(a): piątek, 2 sie 2002, 00:20
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez budyń » poniedziałek, 19 cze 2006, 18:59

dobra panowie koniec bajdurzenia!
mamy poważne zadanie. musimy ruszuć 3 ligę z kopyta bo to cosie dzieje toparanoja by kirowców którzy jeżdzili między pachołkami puszczą na pełny i szybki rajd. to musi sie żle skończyć.
wystarczy troche przeobrazć ppaik by to były świetne rozgrywki (nawetnie zmieniając nazwy) zawodnicy mogli pojeżdzić mini oesami ale takimi gdzie mogli by poćwiczyć opis oraz bezpiecznymi gdzie awaryjne sytuacje mogły by skończyć sie w bezpiecznym i bezszkodowym miejscu
najjlepiej jakby podzielić rozgrywki na puchar szutrów i asfaltów bo wtedy zawodnicy by nie musieli inwestować w2 komplety zawieszeń i opon a jeden i drugi puchar miałby odrębne klasyfikacje i one dawały by możliwość dostania licencji.
dawajcie pomysłu co jeszcze jak i dlaczego. nie cchcemy chyba by nasz sport był dyscypliną dramatów i tragedi zawodników i widzów.
gsi power
Avatar użytkownika
budyń
N1
 
Posty: 78
Dołączył(a): niedziela, 5 lut 2006, 15:42
Lokalizacja: olsztyn!

Postprzez Beret » poniedziałek, 19 cze 2006, 19:49

budyn... pierwsze pytanie: jak z licencja?? co o tym sadzisz?? czy ma byc to ranga kjs? a moze warunkiem otrzymania polskiej licencji mialoby byc wlasnie wziecie udzialu w powiedzmy polowie eliminacji "przyszlej wersji ppaik"
nindża nie moze byc mientka

MIEJSCE NA TWOJA REKLAME

www.bwyszkowski.pl
www.codrivers.fora.pl

Obrazek
Avatar użytkownika
Beret
A6
 
Posty: 1232
Dołączył(a): sobota, 19 lut 2005, 22:58
Lokalizacja: wawa-piaseczno

Postprzez Bullit_GSi » poniedziałek, 19 cze 2006, 22:52

Panowie ale realnie, z ppaik nie zrobicie trzeciej ligi, no moze kiedys ale to by zajelo kilka lat, jeżeli wogóle pokonalibyście wielki opór ze strony działaczy, na który napewno byście natrafili.
Trzeba korzystać z tego co juz jest, moim zdaniem to jest jedyna szansa, tak jak napisalem, odezwę sie do organizatorow w/w rajdow osobiście, niestety w tym tygodniu kończę pracę inż. i naprawdę nie mam czasu, ale zdeklarowałem się i zdecydowanie potwierdzam że porozmawiam z kim trzeba, dajcie mi troszkę czasu.

Sam jestem pierwszym chętnym na tego typu rozgrywki.

Jeżeli chodzi o licencję, na pewno nie może to być ranga KJS, wystarczy dodać że mają to być zawodnicy z uprawnieniami do uzyskania licencji krajowej, czyli 6 KJS w ciągu 12 miesięcy itp. Zaświadczenie wydaje macierzysty klub zawodnika, czyli automatycznie trzeba być zrzeszonym i z jako takim doświadczeniem. Tylko raz trzeba będzie to robić. Klub, który by prowadził te rozgrywki poprostu miałby listę dopuszczonych do startu i tyle.

Tylko wymagania dla samochodów to napewno klatka bezpieczeństwa, pewnie również fotele + pasy, może kombinezon bez homologacji, kask, jakieś środki gaśnicze. Wzorem z obecnie rozgrywanych imprez.
Oczywiście ma to byc wszystko tanie, więc jest sporo do dyskusji.

Koniecznie zapoznanie. Więc format rajdu raczej dwudniowy.

Sprawa opon. Ciężki temat, ale wystarczy spojrzeć na PPAiK. Jeździ się na slickach markguma, więc czemu nie w trzeciej lidze? Bo zawsze znajdzie się ktoś kto pojedzie na michelinach a to już zaczyna się robić bardzo drogo. A jak ktoś powie, że nie to chyba stać go na PPZM. Sprawa do dyskusji.

Sprawa klas itp. Ja bym zostawił tak jak w kjs, czyli praktycznie masz dowód to jedziesz. Może odrobinę zmian w klasach - wspomniana klasa open czy 4x4.

Zamiana zawieszenia na rajd szutrowy? Jakoś ludzie sobie radzą na Brodnicy. A nie mamy tylu rajdów asfalt lub szuter żeby zrobić oddzielne mistrzostwa.

Ale narazie to tylko takie gadanie, bo trzeba pogadać z ludźmi którzy mieliby organizować takie eliminacje i dopiero wtedy będzie co nieco wiadomo i będzie można obgadać na forum jakieś propozycje itp. Potem pozostaje stanowisko PZM, ale jeżeli takie rajdy się odbywają już w tej chwili to w sumie nie wiem czy będzie jakikolwiek problem.

Dam znać jak będę coś wiedział.
BRT
Bullit_GSi
N1
 
Posty: 60
Dołączył(a): czwartek, 26 maja 2005, 22:45

Postprzez MSG Racing » poniedziałek, 19 cze 2006, 23:48

Bullit w najbliższym czasie napiszę do Ciebie. jak już wcześniej pisałem był już taki temat przezemnie zrobiony na tym forum. Już miała być tego typu impreza na Podbeskidziu ale brakło kasy (jak zawsze) i wcale nie dwudniowa. Może uda się w tym roku.
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Postprzez Anonymous » wtorek, 27 cze 2006, 12:14

MAM PYTANIE OD ILU LAT MOŻNA STARTOWAĆ W KSJ BO W GAZECIE PRZECZYTAŁEM ŻE 15 LETNI CHŁOPAK BEZ PRAWKA WYGRAŁ RAJD W ROSJI WIĘC NIEWIEM CZY JA BYM MÓGŁ STARATOWAŚ :D 8) :lol: :twisted:
Anonymous
 

Postprzez Buncol » wtorek, 27 cze 2006, 12:21

od 17 lat jako pilot, a jako kierowca w momencie gdy otrzymasz prawo jazdy.

PS: wylacz caps locka
Obrazek
Buncol
A6
 
Posty: 1151
Dołączył(a): wtorek, 5 paź 2004, 16:49
Lokalizacja: Warszawa

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do KJS

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości