Pytań dot. KJS (Witam- nowy)

Dla tych, którzy zaczynają i tych, którzy już wygrywają - dajcie sobie znać, gdzie się można poganiać!

Moderator: SebaSTI

Postprzez Beret » piątek, 30 wrz 2005, 03:35

kumpel wlasnie kupil swifta, nieuzywanego w sporcie... przebieg chyba 90 kkm. zrobil rozrzad, powymienial plyny... nic wiecej nie musial robic... dodam ze jak sie przygladal (a pracuje w warsztacie u ojca) wszystkie czesci sa oryginalne (w sensie niewymieniane a nie wymienione na oryginalne). jedno co zrobil to ucial sprezyny o jeden zwoj bo poki co nie mial kasy zeby wlozyc sportowe.
nindża nie moze byc mientka

MIEJSCE NA TWOJA REKLAME

www.bwyszkowski.pl
www.codrivers.fora.pl

Obrazek
Avatar użytkownika
Beret
A6
 
Posty: 1232
Dołączył(a): sobota, 19 lut 2005, 22:58
Lokalizacja: wawa-piaseczno


Postprzez Albert(Zambrów) » piątek, 30 wrz 2005, 19:00

Mi sie wydaje że AX GTi cieżko jest w Polsce dostac. Jest to auto napewno mniej spotykane niz Swift czy Cosra. Co do Corsy, kilka ndi temu zostalem przewieziony, auto lekko odelzome, zbierac sie całkiem nieźle zbiera, ale porwnując do Swifta to żenada. O Corsa ma 1.6 a Swift 1.3 czyli klase niżej, to jest drugi atut Swita. Corsa natomiast jest duzo tancza w utrzymaniu niz swift. W poniedzialem bede robił rozpoznanie jak sie kształtuja ceny części w sklepie, do Swifta GTi i do Corsy GSi. Napisze czego sie dowiedziałem.
...każdy ponad każdym, wszyscy najmądrzejsi...

Rajdy wporzO!

Banasik Rally Team OGIEŃ :!:
Avatar użytkownika
Albert(Zambrów)
A6
 
Posty: 1350
Dołączył(a): czwartek, 28 sie 2003, 13:04
Lokalizacja: Zambrów

Postprzez Gawes » niedziela, 2 paź 2005, 20:10

kurde... ja już nic nie wiem, na ttym necie nie idzie znaleźć żednago konkretnego info...blehh... dlatego zapytam Was :D

chodzi mi o krótki opis kilku aut tzn. głównie chodzi o cenę i mniejwięcej rok produkcji i stan jaki się mozna spodziewać, oo lista uat ( wszystki proponowane przez Was :) ) :
-Peugeot 205 GTi - to raz
-Suzuki Swift GTi - to dwa
-VW Golf II GTi - to trzy
-Opel Kadett 16V GTi - to cztery
-corsa Gti - i pięć

kolejność dowolna :D

z góry dzięki i sorry że Was tak męczę...
POZDROwienia śle Gawes
Avatar użytkownika
Gawes
 
Posty: 25
Dołączył(a): środa, 26 sty 2005, 19:55
Lokalizacja: P-śl

Postprzez Ohlins » niedziela, 2 paź 2005, 20:37

Gawes napisał(a):kurde... ja już nic nie wiem, na ttym necie nie idzie znaleźć żednago konkretnego info...blehh... dlatego zapytam Was :D

chodzi mi o krótki opis kilku aut tzn. głównie chodzi o cenę i mniejwięcej rok produkcji i stan jaki się mozna spodziewać, oo lista uat ( wszystki proponowane przez Was :) ) :
-Peugeot 205 GTi - to raz
-Suzuki Swift GTi - to dwa
-VW Golf II GTi - to trzy
-Opel Kadett 16V GTi - to cztery
-corsa Gti - i pięć

kolejność dowolna :D

z góry dzięki i sorry że Was tak męczę...

ale jak chcesz zobaczyć ogłoszenia to na www.otomoto.pl znajdź sobie te auta, przeglądniej tez giełde na www.rajdy.hoga.pl czasami trafjaja sie tam jakiies rajdowe natrznienia :wink:
Avatar użytkownika
Ohlins
A6
 
Posty: 1969
Dołączył(a): środa, 10 gru 2003, 09:54
Lokalizacja: Bochnia

Postprzez PawelRally » niedziela, 2 paź 2005, 21:13

Gawes napisał(a):-Opel Kadett 16V GTi - to cztery


GSi a nie GTi :P
Rajdy wporzO!
(BRT) - Banasik Rally Team ;)
Avatar użytkownika
PawelRally
A6
 
Posty: 1773
Dołączył(a): poniedziałek, 25 sie 2003, 20:50
Lokalizacja: ZAMBRÓW

Postprzez Gawes » niedziela, 2 paź 2005, 21:26

dzięki ohlins, ale nie dokońca o to mi chodziło

PawelRally napisał(a):
Gawes napisał(a):-Opel Kadett 16V GTi - to cztery
GSi a nie GTi :P

heh...to dlatego nie mogłam znaleźć info o nim... ale ja to chyba kopiowałem z poprzednij strony :roll: takze to nie mój błąd :wink:
POZDROwienia śle Gawes
Avatar użytkownika
Gawes
 
Posty: 25
Dołączył(a): środa, 26 sty 2005, 19:55
Lokalizacja: P-śl

Postprzez Albert(Zambrów) » poniedziałek, 3 paź 2005, 17:50

Peugeot 205 GTi: Według mnie jedna z najwiekszych zalet jest mala waga i w sumie dosyc duza moc(GTi 130 KM). Nei wiem jak z awaryjnością, jak kazde auto, jesli traktujesz dobrze, odwdzięczy sie tym samym.

Suzuki Swift GTi: Mój faworyt :P Lekki, mały, szybki, zwrotny(co ważne w kjsach). Ceny częsci pytale sie dzis o przeguby, cos co moze łatwo sie rozleciec przy agresywnej jeździdzie. SWift bez ABS-u 200zl, Polo GT 150 zl. Kadett GSi bez ABS-u 200 zl, czyli nie az tak źle w porównaniu z konkurencją. Pytałem sie w zwyłkym sklepie nie u jakiegos dealera.

VW Golf GTi: Jeśli chodzi o klase jest to najwyzsza(KJS) wiec walczysz z Subarakami i Lancerami lub innymi wydumkami. Podobnie jak Pug zresztą :) Auto rewelacyjne, chyba najładniejsze ze wszystkich :P Częsci, jak do niemca, tanio, ale model GTi 136km nie zajechany jest trudno znaleźć, ale dla chcacego nic trudnego. Auto godne polecenia, dosyc szybkie, jednak moca wpada gorzej niz konkurwncja.

Kadett GSi: Tutaj to moge troche powiedzieć :) Autko pancerne, póltora roku startów i prawie zadnego uszczerbku na samochodzie. Takie ... jak przeguby siadają bo sie sporo jeździ i szybko, ale to w kazdym normlane. Jeśli przygotowany z głową moze stanowić zagrozenie dla 4x4, ale duza ma sie tez kierownikiem :) Generlanie auto zajebiste do ścigania.

Corsa GSi: To według mnie taki alternatywy samochód. Jęsli Swift jest za dori a CC za wolny, wtedy mozemy myslec na Corsą GSi, Polo Gt i takie tam. Autko niemieckie, dosyc niezawodne, ale jest to klasa do 1600l, czyli mało konkurencyjne.

Od siebie dodam jescze Golfa 1 GTi, ale przygotowanego. 110km, przy wadze wiekszej torebki orzeszkow, dobrze przygotowanym mozna konkretnie walczyc, nie tylko o klase ale nawet generalke.

Wszystki auto mieszcza sie w przedziale cenowym 4 - 6 tys. zł.
...każdy ponad każdym, wszyscy najmądrzejsi...

Rajdy wporzO!

Banasik Rally Team OGIEŃ :!:
Avatar użytkownika
Albert(Zambrów)
A6
 
Posty: 1350
Dołączył(a): czwartek, 28 sie 2003, 13:04
Lokalizacja: Zambrów

Postprzez Fryta » poniedziałek, 3 paź 2005, 18:36

Ja moze jestem monotematyczny ale polecalbym Citroena AX GT/GTi albo Sporta (zalezy ile zamierzasz przeznaczyc na to kasy). Niska waga, latwo dostepne i tanie czesci oraz swietne osiagi i niewielkie wymiary czynia z niego doskonale auto na KJS. Nalezy tylko pamietac, ze Sport ma poj. 1298 ccm a wiec miesci sie w klasie 3, a GT/GTi to juz ponad 1400 ccm a wiec w klasie 4 (do 1600 ccm). Moim zdaniem warto natrudzic sie niec aby znalezc, ktorys z tych modeli.
Avatar użytkownika
Fryta
N3
 
Posty: 436
Dołączył(a): piątek, 2 wrz 2005, 11:19
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Ohlins » poniedziałek, 3 paź 2005, 21:54

Albert(Zambrów) napisał(a):
Wszystki auto mieszcza sie w przedziale cenowym 4 - 6 tys. zł.

corse GSi kupi za 6 tys??
Avatar użytkownika
Ohlins
A6
 
Posty: 1969
Dołączył(a): środa, 10 gru 2003, 09:54
Lokalizacja: Bochnia

Postprzez ZOWA » poniedziałek, 3 paź 2005, 22:26

tylko 205 GTI:)
ZOWA
A6
 
Posty: 1110
Dołączył(a): wtorek, 27 maja 2003, 13:12
Lokalizacja: Kraków GG1342916

Postprzez Beret » wtorek, 4 paź 2005, 00:49

Ohlins napisał(a):
Albert(Zambrów) napisał(a):
Wszystki auto mieszcza sie w przedziale cenowym 4 - 6 tys. zł.

corse GSi kupi za 6 tys??

swobodnie, i to w dobrym stanie, moze nawet z jakimis kublami... oczywiscie corse a
nindża nie moze byc mientka

MIEJSCE NA TWOJA REKLAME

www.bwyszkowski.pl
www.codrivers.fora.pl

Obrazek
Avatar użytkownika
Beret
A6
 
Posty: 1232
Dołączył(a): sobota, 19 lut 2005, 22:58
Lokalizacja: wawa-piaseczno

Postprzez Gawes » wtorek, 4 paź 2005, 14:58

heh... chłopaki dzięki za odpowiedzi właśnie o to mi chodziło :D no teraz to ja już troszkę mądrzejszy jestem i wiem wszystko co wiedzieć chciałem jeszcze raz wielkie dzięki :D
POZDROwienia śle Gawes
Avatar użytkownika
Gawes
 
Posty: 25
Dołączył(a): środa, 26 sty 2005, 19:55
Lokalizacja: P-śl

Postprzez Albert(Zambrów) » wtorek, 4 paź 2005, 19:58

Dzisiaj zmienilem nieco pogląd na Corsę A GSi. Myslałem, żę to wolne i ciezkie auto. Jednak, Wazy 840kg, Swift GTi waży 830kg, Corsa jest nieco mocniejsza od Swifta. Jako ze jest niemiecja jest sporo tansza w utrzymaniu. Dzis kolego powiedział mi, że jego Corsa ważąca okolo 820kg, z silnikiem 1.6 8v, zrobił setke w 7.32 sekund(mierzone gtechem). Ja byłem w szoku, autko cholernie szybkie jest, moza nawet walczyc z klasą pow.1600, tylko trudno jest znaleźć taką Corse.
...każdy ponad każdym, wszyscy najmądrzejsi...

Rajdy wporzO!

Banasik Rally Team OGIEŃ :!:
Avatar użytkownika
Albert(Zambrów)
A6
 
Posty: 1350
Dołączył(a): czwartek, 28 sie 2003, 13:04
Lokalizacja: Zambrów

Postprzez Robert Szulczyński » sobota, 12 maja 2007, 15:23

Witam odnowie temat bo wydaje mi się że to odpowiednie miejsce dotyczące mojego pytania.
Otóż za tydzień startuję pierwszy raz w życiu w popularce i chciałem zapytać jakie ciśnienie powinno być na poszczególne nawierzchnie. Wiem że to zależy og dużej ilości czynników takich jak rodzaj nawirzchni opon pogody itp. Ale prosiłbym o wasze podpowiedzi bo na pewno macie jakieś doświadczenia.
Przykładowo jakie ciśnienie ustawić w oponach 195/50/15 jest to Astra. nawierzchnie np. beton z syfem czysty asfalt i np jakie ciśnienie powinno być w zimówkach na których jadę po szutrze. Opona to np 185/65/14 lub podobne.
Avatar użytkownika
Robert Szulczyński
 
Posty: 24
Dołączył(a): czwartek, 26 kwi 2007, 13:57
Lokalizacja: Szklarska Poręba

Postprzez MSG Racing » sobota, 12 maja 2007, 17:28

Myślę, że na początek stałe ciśnienie będzie ok tak ok 2.1-2.4 na asfaltach.
Na szuter podobnie. Przede wszystkim dojedź do mety i popełnij jak najmniej błędów bo to sie liczy na KJS.
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do KJS

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron