Trzecia Liga ???

Dla tych, którzy zaczynają i tych, którzy już wygrywają - dajcie sobie znać, gdzie się można poganiać!

Moderator: SebaSTI

Postprzez martin.h » piątek, 9 lis 2007, 14:58

Kolejne info dotyczące trzeciej ligi :D

http://rajdy.autoklub.pl/17738,news.html
Avatar użytkownika
martin.h
A6
 
Posty: 1109
Dołączył(a): środa, 4 sty 2006, 22:45
Lokalizacja: Chorzów


Postprzez Konrad » sobota, 10 lis 2007, 03:43

Jeśli się uda - za co trzymam kciuki - to będzie to najciekawsza liga dla zawodników, kibiców i dziennikarzy.

Bez podziału na grupy N i A - nie będzie jednak frekwencji. BK musi być i to na poziomie PPZM. Kto był ostatnio na KJS wie o czym mówię. I nie chodzi mi nawet o walke Malucha z SC, ale o SC i SC z kosmosu...

Fajnym pomysłem jest użycie seryjnych opon - np. wskazanych przez organizatora producentów. Gdyby jeszcze lobbing PZM wreszcie zadziałał i znalazłby się sponsor oponiarski... Nawet nie za darmo, ale bardzo dobre ceny za produkty danej marki.

Wpis góra 300, a rajd sobota i niedziela. Da się - popatrzcie na Kormorana 2007!
Konrad
N2
 
Posty: 169
Dołączył(a): piątek, 2 sie 2002, 00:20
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Góral » piątek, 14 gru 2007, 14:31

Sam pomysł ligi popieram, tylko niech mi ktoś wytłumaczy dlaczego po raz kolejny dusimy młodych zawodników stawiając im jeszcze jeden nowy próg do pokonania?
"The only thing in the world worse than a fake Rolex is a real one" J. Clarkson
Avatar użytkownika
Góral
N2
 
Posty: 131
Dołączył(a): poniedziałek, 25 wrz 2006, 21:32

Postprzez MSG Racing » piątek, 14 gru 2007, 14:33

Nie my, nie my. To oni :arrow: PZM
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Postprzez Loeb1987 » piątek, 14 gru 2007, 15:03

Czyli z tego co rozumiem to trzeba zaliczyć KJS'y żeby jeździć w III lidze ? !
Loeb1987
A6
 
Posty: 1190
Dołączył(a): czwartek, 22 lis 2007, 18:03
Lokalizacja: Kraków

Postprzez MSG Racing » piątek, 14 gru 2007, 15:06

Tak musisz sezon nie 6 KJS sobie pojeździć pokręcić sie i potem do 3L. Potem pewnie to samo w 3L żeby do PPZM iść i potem znów to samo żeby do MP przejść. Podkreślam raz jeszcze w UK można ta drogę w sezon przejść.

http://www.pzm.pl/Sporty_samochodowe/Rajdy/Regulaminy Regulamin

Minusy
Podział na klasy jest jak w KJS :/
Są trzy typy rajdów najdroższy to wpisowe 600zł :/
Nie dopuszczają aut topowych klas z MP a dlaczego nie mogą nimi goście pojechać skoro w ogóle mogą pojechać?
Swapy nie jadą :/
Ostatnio edytowano piątek, 14 gru 2007, 15:23 przez MSG Racing, łącznie edytowano 4 razy
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Postprzez Loeb1987 » piątek, 14 gru 2007, 15:11

Czyli jednym słowem znowu spaprali robote :/
Loeb1987
A6
 
Posty: 1190
Dołączył(a): czwartek, 22 lis 2007, 18:03
Lokalizacja: Kraków

Postprzez mortonrally » piątek, 14 gru 2007, 17:57

I wyszla kolejna porazka z 3 ligą. Mozna powiedzieć że jest to tańszy PPZM co niestety nic nie wnosi dla kierowców amatorów. Kolejne licencje, homologacje itp. Cena 300zł za 3 odcinki po 3 km to tez lekka przesada. Regulamin w niektorych punktach gorszy od PPZM. Nie rozumiem jednego po co pilotowi "prawo jazdy", jakoś w tym sezonie przejeździlem jako pilot ok. 20 KJS-ów i nie widze żadnego znaczenia czy powinienem mieć prawo jazdy czy nie bo nic to w sumie nie wnosi. Miało być tak pięknie więcej zawodników, bardziej popularne rajdy a jest jak zwykle porażka
POGANUS ; WALDEK ; ADAŚ -- GOOO !!!!!!!!!!!!
Obrazek
Avatar użytkownika
mortonrally
N3
 
Posty: 480
Dołączył(a): sobota, 28 lip 2007, 16:19

Postprzez Bullit_GSi » piątek, 14 gru 2007, 20:50

jaka porażka?

nie 3 OS-y tylko 9, bo 3 x 3

wpisowe 450 - 600 za O2 i O3 to nie 1200

no raczej nie spodziewałbym się żeby ktoś przyjechał full profi clio na proflexie i z kłówką, a to się dzieje w PPZM

ogólnie taniej i znacznie bardziej dostępnie, dokładnie dla tych którzy nie mają kasy na PPZM, koszty początkowe wysokie przyznaję, ale po przekroczeniu tego progu nie będzie najgorzej

no i jakaś szansa dla ludzi właśnie bez kasy na pościganie się z innymi na normalnych OS, na tanim sprzęcie

narazie zapowiada sie OK, może czas odkładac kaskę, zobaczymy jak się rozwinie ten pomysł, kto będzie organizował rajdy i ile eliminacji w ciągu sezonu się odbędzie
BRT
Bullit_GSi
N1
 
Posty: 60
Dołączył(a): czwartek, 26 maja 2005, 22:45

Postprzez am83 » piątek, 14 gru 2007, 21:15

Nie wiem czy ktoś pamięta, ale podobnie parę niezłych lat temu wyglądał PPZM. Historia koło zatacza, parę dzwonów i już będziecie używać systemów gaśniczych, za rok zwiększą wpisowe itd... To nie czarnowidztwo to Polska!
am83
 
Posty: 9
Dołączył(a): wtorek, 9 maja 2006, 18:17

Postprzez MSG Racing » piątek, 14 gru 2007, 22:09

Bullit ale maks liczba km OS'owych to 30 mimo wszystko. Co prawda 600zł to nie 1200 ale wpisowe 2x mniejsze i 60% mniej km OS'owych.
Klasa gości pozwala na start takimi cudami, choć jest trochę dziwny regulamin bo zabrania startu S1600,S2000 kit car 1600 i R2C i R3C (nie ma N4) ale pozwala jechać zawodnikom z lic R i R1 i nie mówi nic o tym czym mogą jechać. Myślę że będzie jak w PPZM i goście będą fajnymi autami przyjeżdżać. Bezsensem jest to że pilot musi mieć prawko :/

Ma ktoś tel do Andrzeja Górskiego i Szkuty? Muszę sie wypytać o kilka rzeczy bo jestem w kiepskiej sytuacji.
Z tego co sobie tak czytam wychodzi że ktoś kto ma do odebrania lic R1 (dawną K) ma problem. Jej odebranie sprawia ze może jechać PPZM i w 3L jako gość. Ktoś kto nie ma kasy a jeździł w KJS zostaje z niczym właściwie bo na PPZM go może nie stać w w 3L będzie jeździć o pietruszkę. Chyba że właśnie dostanie stopień niższy licencji. A co z tymi co maja dawną K a nie jeździli od jakiegoś czasu bo kasa nie pozwalała. Też w tym momencie muszą jako goście jechać.
Jedynym plusem jest brak okresu w jakim sie zbiera punkty do R1 :-) i myślę że można w trakcie sezonu zmienić licencje.
Oby
Tak czy inaczej ma ktoś numer do Andrzejów?
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Postprzez Biluch » środa, 19 gru 2007, 08:16

Ludzie czytajcie regulaminy dokładnie a nie Gadacie opowiadacie a w Regulaminie jest inaczej napisane (to aluzja nie do wszystkich)

600zł to maksymalne wpisowe u nas w Okręgu napewno będzie taniej i jeszcze dzisiaj będę o tym rozmawiał.

30Km oesowych to już można sobie coś śmignąć :D , co do licencji to tylko dla naszego bezpieczeństwa żebyś jak się rozwalisz miał za co się poskładać

Jedyne co mi się nie podoba to ciuchy które uważam że są za bardzo brane na wyrost.

Ale jak będziemy tylko narzekać jak większość to robi to nigdy nie będzie dobrze zresztą zawsze się znajdą ludzie którzy zamiast coś robić to siedzą przed kompem i piszą bzdury.

I jeszcze ktoś tam napisał że trzeba jeździć w trzeciej lidze żeby jeździć w PPZM co za bzdura znowu kolega nie doczytał można jechać jako zamykajązy na PPZM i też dostaniesz licencję.

Ogólnie uważam że trzecia liga to super sprawa nareszcie się coś dzieje od wielu lat w PZM a najważniejsze że zabroniono aut R2, R3 przynajmniej ludzie z słabszym sprzętem maja szanse wykazać się w PPZM a nie masz R3 czy R2 i rozdajesz karty

Pozdrawiam wszystkich niedowiarków i zapraszam do Okręgu Kuj-Pom w sezonie 2008 na III Ligę :wink:
www.rwdidiots.pl
Avatar użytkownika
Biluch
 
Posty: 29
Dołączył(a): wtorek, 12 cze 2007, 10:00
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez qbus » środa, 19 gru 2007, 09:31

Ogólnie uważam że trzecia liga to super sprawa nareszcie się coś dzieje od wielu lat w PZM a najważniejsze że zabroniono aut R2, R3 przynajmniej ludzie z słabszym sprzętem maja szanse wykazać się w PPZM a nie masz R3 czy R2 i rozdajesz karty


C2R2 jest dopuszczone... nie dopuszczone sa dwulitrowki. Heh... mocno przegieli z tymi oznaczeniami nowych klas, bedzie zamieszanie przez jakis czas.
"Janusz żyje wśród nas. My kibice nigdy o Nim nie zapomnimy."
www.racingshop.pl
Avatar użytkownika
qbus
S1600
 
Posty: 2756
Dołączył(a): poniedziałek, 9 cze 2003, 14:49
Lokalizacja: Myślenice

Postprzez rafal85 » środa, 19 gru 2007, 13:12

witam, od czasu do czasu startuje w PPZM jako kierowca i uwazam, ze pomysl z RD-3L jest jak najbardziej ok, wypełni ogromną luke miedzy kjs a pzm, przez co ułatwi, a nie utrudni starty w rajdach wyzszej rangi. Pozwoli uregulować imprezy takie jak "Kamionki"(akurat z kamionkami bedzie pewnie problem:-) supersprinty, superoesy i rozne okregówki, co pozwoli punktowac i byc klasyfikowanym na koniec sezonu. Mam tylko watpliwosci, czy bedzie zainteresowanie ze strony zawodnikow, ale w sumie ostatnio byłem na idiotycznym trzepakowym kjs za 150zl i połowa aut była przygotowana idealnie pod 3lige. Co do licencji, to jest dla mnie oczywiste, ze jakas musi byc, bo zawiera sie w niej ubezpieczenie, ciuchy i wyposażenie z utracona hom. jak najbardziej ok. Jedyne czego nie rozumiem, do dlaczego w klasie gosc nie mozna bedzie wystartowac wrc:-), s2000, n4 itd. Moim zdaniem rozgrywki na dobre maja prawo ryszyc dopiero w 2009, ale lepiej pozniej dobrze zorganizowane i przemyslane, niz wczesniej spartolone. Pozdrawiam kibiców i przyszłych zawodników
rafal85
 
Posty: 45
Dołączył(a): niedziela, 16 kwi 2006, 22:51

Postprzez Bullit_GSi » środa, 19 gru 2007, 13:33

No właśnie niedopuszczenie klas R2C i R3C czyli rozumiem np. C2R2 i ClioR3, jest super wiadomością, bo ppzm zaczynał wyglądać bardzo nieciekawe, jednak to są auta na MP i tam powinny się ścigać.

qbus -> ja zrozumiałem ten zapis w ten sposób, podobnie jak Biluch

Ogólnie jednak uważam, że powstanie 3 ligi zostało to ogłoszone dosyć późno no i ciekawe jak z organizacją takich imprez - kto się podejmie, narazie nic mi nie wiadomo, może ktoś ma jakieś przecieki?

Podliczałem także koszty, na takie minimum wymagań i jednak troszkę wyszło i chyba mi zajmie z pół roku żeby się ewentualnie dostosować do regulaminu.

Osobiście wziąłem także pod uwagę fakt, że ostatnio wogóle nie jeżdżę i potrzebne będzie mi kilka kjs na rozruch ;)
BRT
Bullit_GSi
N1
 
Posty: 60
Dołączył(a): czwartek, 26 maja 2005, 22:45

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do KJS

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron