Czy to auto się nadaje??

Dla tych, którzy zaczynają i tych, którzy już wygrywają - dajcie sobie znać, gdzie się można poganiać!

Moderator: SebaSTI

Czy to auto się nadaje??

Postprzez tomek_glw » sobota, 3 sty 2009, 00:27

Witam wszystkich serdecznie w Nowym Roku.
To mój pierwszy post tutaj. Jestem dość "świeży" w tym temacie ale ostro przekopuję się przez Forum.
Chciałbym w tym roku - bez jakiegoś napinania się - tyle żeby trochę "liznąć" tą dyscyplinę - wystartować w jakimś KJSie.
Mam auto które być może jest dość kontrowersyjne i nie wiem czy da się i czy wogóle można wystartować nim w KJS. Jest to M3 E36. Na pewno nie nada się na trasy szutrowe bo jest zbyt twardy i niski ale asfalt - czemu nie. Dajcie znać co i jak i za wszelkie wskazówki z góry dziękuję!
Pozdrawiam!
tomek_glw
 
Posty: 6
Dołączył(a): piątek, 2 sty 2009, 23:04
Lokalizacja: Gliwice


Postprzez rallyfilip » sobota, 3 sty 2009, 12:23

Mozesz spokojnie wystartować taki sprzetem. Auto mocne, tył napęd - boki gwarantowane :) Jak się jeździ mocnym rwd na kajtku mozna zobaczyć tu: http://pl.youtube.com/watch?v=JsmUuIBbIK0

Jeżeli chcesz pojeździć szybciej zapraszam na zawody organizowane na torze FAP.
Avatar użytkownika
rallyfilip
N1
 
Posty: 56
Dołączył(a): poniedziałek, 22 mar 2004, 22:23
Lokalizacja: Tychy

Postprzez tomek_glw » sobota, 3 sty 2009, 12:40

rallyfilip napisał(a):Jeżeli chcesz pojeździć szybciej zapraszam na zawody organizowane na torze FAP.


Dzięki za odpowiedź. Będę wdzięczny za wszelkie info na temat tych zawodów, tzn. jakieś terminy, wymagania itd...

Pozdrawiam.
tomek_glw
 
Posty: 6
Dołączył(a): piątek, 2 sty 2009, 23:04
Lokalizacja: Gliwice

Postprzez młody_FFRT » sobota, 3 sty 2009, 12:46

Tutaj masz wsystko

daleko nie trzababyło szukać 2 tematy niżej :PP
www.sport-klatka.pl
http://www.youtube.com/user/JimmyWRC
Avatar użytkownika
młody_FFRT
N2
 
Posty: 177
Dołączył(a): piątek, 11 lip 2008, 17:56
Lokalizacja: os 4,8,12 -52 Rajdu Wisły 2005

Postprzez tomek_glw » sobota, 3 sty 2009, 12:53

Mam jeszcze pytanie odnośnie KJS'ów.
Mianowicie w regulaminie napisane jest, że auto musi mieć identyczne felgi i opony na obu osiach. Tak się składa, że u mnie fabrycznie przód ma 225/45/17 a tył 245/40/17. Felgi także mają różną szerokość.
Jak odniosłaby się do tego faktu komisja przy badaiu techn. przed startem?
tomek_glw
 
Posty: 6
Dołączył(a): piątek, 2 sty 2009, 23:04
Lokalizacja: Gliwice

Postprzez jarauto » sobota, 3 sty 2009, 14:15

twoje auto MA identyczne felgi i opony na obu osiach.

identyczne na osi przedniej,

oraz identyczne na osi tylnej.


Regulaminowo.
jarauto
N2
 
Posty: 173
Dołączył(a): wtorek, 15 lut 2005, 22:54
Lokalizacja: DK/3city/śląsk

Postprzez tomek_glw » sobota, 3 sty 2009, 22:20

jarauto napisał(a):twoje auto MA identyczne felgi i opony na obu osiach.

identyczne na osi przedniej,

oraz identyczne na osi tylnej.


Regulaminowo.


Niestety nie. Być może mówisz o wersji 3,0litra (do `96roku). Wiem, bo jestem właścicielem już dość długo, sam go sprowadzałem jest wpis w briefie a poza tym mam oryginalną instrukcję.
Przód 225, tył 245. Felgi (z pamięci) 7cali przód i 7,5 tył.
Model 3,2litra z `97roku.
Panowie na stacji diagnostycznej (przy rejestracji auta w kraju) przyczepili się właśnie do faktu różnych rozmiarów opon - polskie przepisy narzucają jednakowy rozmiar gum ale po przestudiowaniu papierów musieli odpuścić - w końcu tak to w fabryce wymyślili.

Pozdrawiam.
tomek_glw
 
Posty: 6
Dołączył(a): piątek, 2 sty 2009, 23:04
Lokalizacja: Gliwice

Postprzez men » sobota, 3 sty 2009, 22:35

Koła identyczne na osi. Czyli nie możesz mieć prawego koła innego niż lewe na jednej osi. Możesz za to mieć inne z przodu niż z tyłu. Fajne autko, ale klasyfikowany będziesz w klasie z Subaru i Evo, więc ciężko będzie o wyniki. Hej. Filmem wklejonym przez rallyfilip lepiej się nie sugeruj, jak będziesz tak jeździł to Maluchy ci wklepią
men
 
Posty: 42
Dołączył(a): wtorek, 12 cze 2007, 21:08

Postprzez tomek_glw » sobota, 3 sty 2009, 22:49

No jasne. Sorry - nie zajarzyłem ;)
Jeśli tak no to nie ma problemu.
Ja generalnie nie nastawiam się na super wyniki tylko raczej na dobrą zabawę. Auto jest dość ciężkie i daleko mu do zwinności mniejszych pojazdów ;) dlatego pytałem Was czy to wogóle ma sens.
No ale jazda bokami jest niezła.
tomek_glw
 
Posty: 6
Dołączył(a): piątek, 2 sty 2009, 23:04
Lokalizacja: Gliwice

Postprzez Philippe » niedziela, 4 sty 2009, 00:00

ja tez tak mam, ze mam różne rozmiary opon na lato - 205 przód, 215 tył i nikt sie nigdy nie przyczepił, chociaż książki na to nie mam :-)
Avatar użytkownika
Philippe
A5
 
Posty: 640
Dołączył(a): piątek, 5 maja 2006, 16:21

Postprzez Komin » niedziela, 4 sty 2009, 02:22

A czy ktoś może orientuje się jak jest z fotelami kubełkowymi według przepisów KJS 2009? Czy muszą mieć homologację czy nie? I jeszcze mam jedno pytanie: czy do startów w KJS trzeba być zrzeszonym w jakimś automobilklubie czy nie? Pozdrawiam.
Avatar użytkownika
Komin
 
Posty: 5
Dołączył(a): piątek, 2 sty 2009, 01:51
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Bujaka Jamajka » niedziela, 4 sty 2009, 10:04

W KJS możesz startowac seryjnym autem. Nie potrzebujesz kubełków w środku. Do startu w KJS nie musisz byc nigdzie zrzeszony.
Pozdrawiam :)
"RWD jest jak SEX, po co jeździć na ręcznym skoro można dać w pizdę" ...

Zdobysław Bucki fotografia rajdowa (i nie tylko) :)
Avatar użytkownika
Bujaka Jamajka
N3
 
Posty: 378
Dołączył(a): czwartek, 27 wrz 2007, 07:41
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Pancin » niedziela, 4 sty 2009, 12:24

men napisał(a):Fajne autko, ale klasyfikowany będziesz w klasie z Subaru i Evo, więc ciężko będzie o wyniki.


Nie koniecznie. Zapraszam na Super OES w Kielcach (link w podpisie). Specjalnie dla takich sprzętów mamy dodatkową klasę RWD, czyli oprócz pojemnościowej (faktycznie z Miśkami i Imprezami) rywalizujesz bezpośrednio z posiadaczami RWD.
Pancin

http://www.scyzzor.com]www.scyzzor.com
http://www.superoes.pl]www.superoes.pl
Avatar użytkownika
Pancin
N3
 
Posty: 227
Dołączył(a): poniedziałek, 9 maja 2005, 01:30
Lokalizacja: Kielce

Postprzez Komin » niedziela, 4 sty 2009, 14:30

Bujaka Jamajka napisał(a):W KJS możesz startowac seryjnym autem. Nie potrzebujesz kubełków w środku. Do startu w KJS nie musisz byc nigdzie zrzeszony.
Pozdrawiam :)


Ok. Ale jeśli bedę chciał zmienić fotele na kubełki, chociaż ten dla kierowcy (bo w maluchu będę latał jak w betoniarce:) to czy muszą mieć one homologację?
Avatar użytkownika
Komin
 
Posty: 5
Dołączył(a): piątek, 2 sty 2009, 01:51
Lokalizacja: Kraków

Postprzez AndreWRC » niedziela, 4 sty 2009, 15:03

Na logike... jak normalny fotel nie ma homo. to po co w kuble homologacja?
KAJTO OGNIA !!
Avatar użytkownika
AndreWRC
A5
 
Posty: 640
Dołączył(a): czwartek, 26 lip 2007, 15:47
Lokalizacja: Kraków N-H

Następna strona

Powrót do KJS

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość