RALLY SPRINT C.H.T. MARYWILSKA 44

Dla tych, którzy zaczynają i tych, którzy już wygrywają - dajcie sobie znać, gdzie się można poganiać!

Moderator: SebaSTI

RALLY SPRINT C.H.T. MARYWILSKA 44

Postprzez Automobilklub Centrum » niedziela, 2 sty 2011, 21:19

Automobilklub Centrum otwiera nowy cykl imprez w 2011 roku, w Warszawie, na terenie strzeżonych parkingów zlokalizowanych przed CENTRUM HAL TARGOWYCH MARYWILSKA 44.

Rozpoczynamy w dniu 3 stycznia 2011r. od godz. 20.00 - 24.00.
Zapisy w godz. 20.00 - 21.00.
Start pierwszego uczestnika godz.21.00.

Cztery przejazdy po wyznaczonej trasie na nawierzchniach utwardzonych (kostka bauna,).

Klasyfikacja wg. pojemności silnika - w klasach oraz klasyfikacja - generalna.

Zapraszamy wszystkich pragnących doskonalić swoje umiejętności w kierowaniu samochodem z namiastką rywalizacji sportowej, w bezpiecznych warunkach - do udziału w imprezach, które z uwagi na odmienne założenia rozgrywane będą przemiennie.

W dniu 03. 01. 2011:
• "RALLY SPRINT CHT MARYWILSKA 44"
- w którym liczy się najlepszy osiągnięty wynik z sumy 4 przejazdów w danym dniu, w klasyfikacji generalnej i klasie. Impreza ta liczona jest do klasyfikacji cyklu o "PUCHAR CHT MARYWILSKA 44". Zwycięzcy otrzymają: medale. Na zakończenie cyklu (cykl będzie trwał około 3 miesięcy), zwycięzcy otrzymają - puchary i medale

W dniu 10.01. 2011:
• "SUPER SPRINT CHT MARYWILSKA 44"
- w szczególności dla "początkujących" kierowców. w którym liczy się najlepszy osiągnięty wynik, ze z 4 przejazdów w danym dniu, w klasie w zależności od pojemności silnika i klasyfikacji generalnej. Zwycięzcy otrzymają: medale.

Zapraszamy, szczególnie Osoby, które nigdy nie brały udziału w "rajdach", naprawdę warto doskonalić technikę jazdy w symulowanej rywalizacji sportowej, na zamkniętym, bezpiecznym obiekcie.

Warunki uczestnictwa:
Warunkiem uczestnictwa jest posiadanie ważnego prawa jazdy, samochodu z ważnym przeglądem technicznym, aktualnym ubezpieczeniem OC i NNW, (Pilot niewymagany) kasków dla załogi, oraz chęć spędzenia wolnego czasu w miłej, towarzyskiej sportowej atmosferze.

Samochody dopuszczone do udziału w KJS zostaną podzielone na klasy wg. pojemności skokowej silnika:
• Klasa 0 - do 1000 cm3
• Klasa 1 - do 1150 cm3
• Klasa 2 - do 1400 cm3
• Klasa 3 - do 1600 cm3
• Klasa 4 - do 2000 cm3
• Klasa Open - powyżej 2000 cm 3
• Klasa Pań (Minimum 3 Panie)
• Grupa RWD (Samochody napędzane tylko na tylną oś) z wyłączeniem klasy Gość.
• Klasa Gość - Zawodnicy z licencją, samochody bez podziału na poj. silnika. Klasa Gość klasyfikowana jest jedynie tylko w swojej klasie - Dopuszcza się start na oponach przeznaczonych do sportu.
Klasę, Grupę stanowi min. 5 samochodów. W przypadku braku klasy samochody zostają włączone do klasy bezpośrednio wyższej. Jeżeli brak jest klasy Open, klasy te liczone są tylko w klasyfikacji generalnej imprezy ale punkty do klasyfikacji cyklu są zaliczane wg frekwencji klasy Open.
Samochody posiadające silniki z turbo doładowaniem zostaną dopuszczone do startu w klasie pojemnościowej wynikającej z pomnożenia nominalnej pojemności silnika:
- z zapłonem Zi x współczynnik 1,7
- z zapłonem ZS (diesel) x współczynnik 1,5
(zgodnie z załącznikiem "J" FIA).

Z uwagi, że część imprez rozgrywana zostanie na terenach, gdzie obowiązują specjalne rygory porządkowe, uczestnicy bezwzględnie musza podporządkować się zarówno poleceniom organizatora jak i służbom ochrony. Nie podporządkowanie spowoduje natychmiastowe wykluczenie uczestnika z imprezy, jak również musi być przygotowany na konsekwencje karne służb porządkowych. Ostatecznie, w skrajnych przypadkach zakazu udziału w imprezach organizowanych przez Klub.

Wpisowe 50zł / kierowca
tylko w dniu imprezy przed startem.
• Poniedziałek zbiórka o godz. 20:00 - 21:00
Dojazd...
Zapisy, wydawanie dokumentów
21:00 Start I zawodnika.

Informacje dodatkowe: 0-602-25-95-90 , 0-501-713-180
Wszelkie pytania proszę kierować na adres e-mail automobilklub@ak-centrum.pl
Serdecznie zapraszamy
Automobilklub Centrum
Automobilklub Centrum
N2
 
Posty: 147
Dołączył(a): poniedziałek, 2 maja 2005, 21:44
Lokalizacja: Warszawa


Postprzez CzarnyWRC » sobota, 5 lut 2011, 14:09

Ja mam takie pytanko... Czy w tego typu imprezach tj.Rally Sprint (bez walki o punkty do licencji) mogę używać samochodu z nieodłączoną instalacją LPG?

BTW: http://www.rajdy.hoga.pl/big_fot_galeri ... dj=6&i=130

ten trzeci to organizator? heh
By czuć upadek, z wysoka spaść trzeba...
Być na dnie, by móc sięgnąć nieba...

http://www.youtube.com/user/auxqrwa
Avatar użytkownika
CzarnyWRC
N3
 
Posty: 473
Dołączył(a): poniedziałek, 16 lip 2007, 01:07
Lokalizacja: Józefów

Postprzez Kruk » sobota, 5 lut 2011, 16:29

Ten trzeci to tajna broń - dodatek dla lepszej przyczepności tylnej osi :wink:.
Musiał mieć dobrze ściemnione tylne szyby :lol: .
To córka mojego kolegi.
http://www.dlamartynki.com.pl/ Wszystkich ludzi dobrego serca prosimy o pomoc każdy grosz i wszelka inna pomoc to dla nas nadzieja.
KONTO:55 1690 0013 3068 0011 5720 0002 Dominet Bank z dopiskiem , dla Martyny.
Kruk
A6
 
Posty: 1973
Dołączył(a): sobota, 28 cze 2003, 09:06
Lokalizacja: Warszawa


Powrót do KJS

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość

cron