Swap a KJS

Dla tych, którzy zaczynają i tych, którzy już wygrywają - dajcie sobie znać, gdzie się można poganiać!

Moderator: SebaSTI

Swap a KJS

Postprzez gajus » poniedziałek, 14 gru 2009, 00:38

moze sie ktos orietuje jak sie ma sprawa ze swapami w kjs? dokladniej czy mozna jezdzic legalnie w kjs majac swapa? nie jestem pewny ale niektore cc sc maja wieksze silniki i jezdza. jak sie orietowalem jak sie sprawa ma z maluchem (126p) to zawsze sa jakies ale, a co to maluch jakis inny niz pozostale samochody? licze na odpowiedz kogos kto wie to z doswiadczenia a nie ze gdzies slyszal, czytal itd.
Jazda prosto jest dośc nudna, zakrętami trudna, a bokami cudna - moje motto... ;)

&

http://www.youtube.com/watch?v=Zw9VMOhQIGM&feature=email Moj 126p 900
gajus
N1
 
Posty: 73
Dołączył(a): wtorek, 31 lip 2007, 01:59
Lokalizacja: zza kierownicy ;)


Postprzez CZUCZU » poniedziałek, 14 gru 2009, 09:59

U nas rok temu cofneli swapa na Bk.
W tym roku niby zezwolili na to ale zawsze było jakieś ale.
Teoretycznie mocowanie silnika nie ma homologacji i nie ma testów jak sie zachowa w czasie wypadku.
http://www.czuczu.estrefa.pl

Głośno i bokiem na przednich łapach..
Avatar użytkownika
CZUCZU
N3
 
Posty: 425
Dołączył(a): wtorek, 29 sie 2006, 10:03
Lokalizacja: Stalowa Wola

Postprzez SZUMI » poniedziałek, 14 gru 2009, 12:29

Jeśli chodzi o Dolny Śląsk to w regulaminach KJS jest zakaz SWAPów, ale klika takich aut, szczególnie CC/SC strtuje i przechodzą BK.
FOTOGRAFIA Z RAJDÓW ITP.

r.szumny@wp.pl

http://motorecords.pl/galerie_autor,111,0,Ryszard_Szumny.html
SZUMI
A5
 
Posty: 659
Dołączył(a): niedziela, 8 sty 2006, 21:46
Lokalizacja: Ząbkowice

Postprzez Albert(Zambrów) » poniedziałek, 14 gru 2009, 20:29

Ja w cc mam swapa, silnik od punto 1.2, ale na BK nie miałem problemów. Może dlatego, że mam wbite w dowód.
...każdy ponad każdym, wszyscy najmądrzejsi...

Rajdy wporzO!

Banasik Rally Team OGIEŃ :!:
Avatar użytkownika
Albert(Zambrów)
A6
 
Posty: 1350
Dołączył(a): czwartek, 28 sie 2003, 13:04
Lokalizacja: Zambrów

Postprzez gajus » poniedziałek, 14 gru 2009, 20:56

slyszalem wlasnie ze cc z 1.2 przechodza bez problemu ale podobno maluchow nie puszczaja. nie wiem jaka to roznica bo i jedne i drugie nie wychodzily w serii z takimi silnikami. boja sie ze maluch z wiekszym silnikiem pokona kogos z wyzszej klasy? dla mnie to troche dziwne bo jezeli ma sie przeglad ubezpieczenie itd to powinni dopuszczac (pomijam auta ktorych stan techniczny na BK odbiega od jakichkolwiek norm).
Jazda prosto jest dośc nudna, zakrętami trudna, a bokami cudna - moje motto... ;)

&

http://www.youtube.com/watch?v=Zw9VMOhQIGM&feature=email Moj 126p 900
gajus
N1
 
Posty: 73
Dołączył(a): wtorek, 31 lip 2007, 01:59
Lokalizacja: zza kierownicy ;)

Postprzez sim_on » poniedziałek, 14 gru 2009, 22:31

prawdopodobnie z cc/sc z silnikiem 1.2 od punta czy innego z rodziny fiata jest o tyle latwiej ze 1.2 pasuje praktycznie p&p
Avatar użytkownika
sim_on
 
Posty: 40
Dołączył(a): wtorek, 8 wrz 2009, 22:38
Lokalizacja: kraków

Postprzez CZUCZU » poniedziałek, 14 gru 2009, 22:48

napisałem ci powód. silnik 1.2. 1.4 montujesz w orginalnym miejscu i nic nei robisz konstrukcyjnie.

przy maluchu ktos musi zrobic mocowanie silnika i flansze i te czesci nie maja homo. to samo z tarczówkami blaszka nie ma homologacji.
I tu niestety nic nie zrobisz
http://www.czuczu.estrefa.pl

Głośno i bokiem na przednich łapach..
Avatar użytkownika
CZUCZU
N3
 
Posty: 425
Dołączył(a): wtorek, 29 sie 2006, 10:03
Lokalizacja: Stalowa Wola

Postprzez gajus » wtorek, 15 gru 2009, 00:11

CZUCZU napisał(a):napisałem ci powód. silnik 1.2. 1.4 montujesz w orginalnym miejscu i nic nei robisz konstrukcyjnie.

przy maluchu ktos musi zrobic mocowanie silnika i flansze i te czesci nie maja homo. to samo z tarczówkami blaszka nie ma homologacji.
I tu niestety nic nie zrobisz

ehh szkoda, fajnie by bylo posmigac maluchem w wyzszej klasie...
Jazda prosto jest dośc nudna, zakrętami trudna, a bokami cudna - moje motto... ;)

&

http://www.youtube.com/watch?v=Zw9VMOhQIGM&feature=email Moj 126p 900
gajus
N1
 
Posty: 73
Dołączył(a): wtorek, 31 lip 2007, 01:59
Lokalizacja: zza kierownicy ;)

Postprzez Mars » wtorek, 15 gru 2009, 15:48

A czy bardzo się czepiają jak ma się 1,2 a w dowodzie wciąż 1,1? Zakładam, że nie ma to wpływu na przynależność do klasy. I to i to klasa powiedzmy II.
3xFSO + 1xFSM + na jesieni jakieś E36 :D
Avatar użytkownika
Mars
A6
 
Posty: 1753
Dołączył(a): niedziela, 25 kwi 2004, 10:17
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Albert(Zambrów) » wtorek, 15 gru 2009, 17:28

nie do końca. Jak jechałem KJS w ak-centrum, to klasa 1 była do 1150, i 1.2 było juz w klasie 2(do 1400). Ostatnio natomiast w Białymstoku klasa 1 była do 1400, wiec sie łapałem z innymi CC.

Dlaczego tak jest? Oto odpowiedź:

"Podział na klasy ustala OKSS i obowiązuje on w imprezach cyklicznych np. Mistrzostwa Okręgu. W innych imprezach podział na klasy ustala organizator. W imprezach cyklicznych wykraczających poza obszar jednego Okręgu podział na klasy ustala GKSS na wniosek zainteresowanych Okręgów." pkt. 7.2 Ramowego Regulaminu KJS.
...każdy ponad każdym, wszyscy najmądrzejsi...

Rajdy wporzO!

Banasik Rally Team OGIEŃ :!:
Avatar użytkownika
Albert(Zambrów)
A6
 
Posty: 1350
Dołączył(a): czwartek, 28 sie 2003, 13:04
Lokalizacja: Zambrów

Postprzez CzarnyWRC » wtorek, 15 gru 2009, 19:12

gajus napisał(a):ehh szkoda, fajnie by bylo posmigac maluchem w wyzszej klasie...


Z tego co pamiętam, to na warszawskich kjs-ach śmigają SWAP-y malarii 900, 1.1 itp. Nie wiem jak przechodzą BK ale normalnie jadą w wyższych klasach... A co do tarczówek to nawet na tegorocznym Warszawskim jechał otarczowany bączek...
By czuć upadek, z wysoka spaść trzeba...
Być na dnie, by móc sięgnąć nieba...

http://www.youtube.com/user/auxqrwa
Avatar użytkownika
CzarnyWRC
N3
 
Posty: 473
Dołączył(a): poniedziałek, 16 lip 2007, 01:07
Lokalizacja: Józefów

Postprzez Bujaka Jamajka » wtorek, 15 gru 2009, 23:49

Swego czasu na Al sprincie w wieliczce organizowanym przez p. Lenczowskiego pojawił się maluch swap z silnikiem chyba 1.2 albo 1.4 nie pamiętam dokładnie i nie miał problemów z jazdą w imprezie. To wprawdzie nie był KJS i moze dlatego go dopuścili ale widziałem różne wynalazki na KJSach i myślę że to zalezy od podejścia osoby robiącej BK.
"RWD jest jak SEX, po co jeździć na ręcznym skoro można dać w pizdę" ...

Zdobysław Bucki fotografia rajdowa (i nie tylko) :)
Avatar użytkownika
Bujaka Jamajka
N3
 
Posty: 378
Dołączył(a): czwartek, 27 wrz 2007, 07:41
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Philippe » środa, 16 gru 2009, 11:08

na Al Sprincie w Wieliczce nie jeździł prawie nikt i na eliminację zgłaszało się max 10 aut, więc dopuścili wszystko, byle by się zwracała impreza z wpisowego, w co i tak wątpię ;-)

aha, żeby dopuścili na pewno musisz mieć w dowodzie rej. zmienioną pojemność :-)
Avatar użytkownika
Philippe
A5
 
Posty: 640
Dołączył(a): piątek, 5 maja 2006, 16:21

Postprzez Bujaka Jamajka » czwartek, 17 gru 2009, 18:45

na pierwszej eliminacji było około 40 - 50 aut. wiec troszkę a pozniej już się wszystko posypało.
"RWD jest jak SEX, po co jeździć na ręcznym skoro można dać w pizdę" ...

Zdobysław Bucki fotografia rajdowa (i nie tylko) :)
Avatar użytkownika
Bujaka Jamajka
N3
 
Posty: 378
Dołączył(a): czwartek, 27 wrz 2007, 07:41
Lokalizacja: Kraków


Powrót do KJS

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron