Silentbloki poliuretanowe

Wszystko o rajdówkach "od środka" :)

Moderator: SebaSTI

Silentbloki poliuretanowe

Postprzez Transformer » czwartek, 31 lip 2003, 22:42

Nie wiecie czasem czy ktos w okolicach Krakowa lub Katowic robi takowe?
http://www.alfa156.pl/ Alfa 156 | http://photomotive.net/ że niby blog | http://www.flickr.com/photos/airsiwy/ Zdjęcia
Avatar użytkownika
Transformer
N3
 
Posty: 256
Dołączył(a): sobota, 26 paź 2002, 20:38
Lokalizacja: Kraków


Postprzez schwepes » czwartek, 31 lip 2003, 23:17

Przedstrawicielem Powerflexa na Polskę jest GT Tuning z Krakowa
GT TUNING
30-551 Kraków, ul. Lwowska 28
Tel: (+48) 0601 466724, 0501 448337
E-mail: gttuning@free.com.pl
Web: www.gttuning.topnet.pl
(niestety nie odpowiadają na maile, a strona już nie istnieje...)

lub MajerTech z Olsztyna
MA-JER TECH
ul. Jagiellonska 74, 10-240 Olsztyn
Tel/Fax: (+48) 89 534 82 00
E-mail: maszek@majer-tech.com.pl
Web: www.majer-tech.com.pl
Contact: DANIEL MASZKOWSKI
Avatar użytkownika
schwepes
A6
 
Posty: 1209
Dołączył(a): piątek, 2 sie 2002, 22:13
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Transformer » piątek, 1 sie 2003, 09:38

Dzięki :) Powerflexa można dostać w rzeszowskim AT-Tuning czy jak to się tam teraz nazywa (www.at-tuning.com), natomiast mi bardziej chodziło o wytwórce lokalnego - bo chyba trudne technologicznie to nie jest :). A PF nie ma w dodatku w ofercie do mojego auta łączników stabilizatora, a na tym też by mi zależało :))
http://www.alfa156.pl/ Alfa 156 | http://photomotive.net/ że niby blog | http://www.flickr.com/photos/airsiwy/ Zdjęcia
Avatar użytkownika
Transformer
N3
 
Posty: 256
Dołączył(a): sobota, 26 paź 2002, 20:38
Lokalizacja: Kraków

Postprzez forti » piątek, 1 sie 2003, 20:01

jak nie jest skomplikowane to mozna zmodyfikowac seryjny silenblok kazdy tokarz to moze zrobic nie ma problemu
Kontakt do mnie gg 1215429
Avatar użytkownika
forti
 
Posty: 19
Dołączył(a): piątek, 9 sie 2002, 22:37
Lokalizacja: wroclaw

zastosowanie poliuretanu w zawieszeniu silnika

Postprzez axgt » niedziela, 16 lis 2003, 05:53

Ja z POLIURETANU zrobiłem sobie poduszkę skrzyni do AX .Dokładnie to tą okrągłą -odpowiedzialną za trzymanie silnika w płaszczyznie przód-tył.Jestem b.zadowolony-Biegi wchodzą lepiej , nie zmienia się też nic na dziurach , a przedewszystkim przy silnym hamowaniu.Wcześniej był z tym problem-stara poduszka była sama w sobie mięka ale i zużyta.Największą zaletą są jednak odgłosy jakie dochodzą do wnętrza samochodu- trzeba to usłyszeć! Tak więc gorąco polecam! Koszty :poliuretan (na wagę) + tokarz =40 pln! Więc taniej niż nowa seria .Jeszcze tylko nie wiem jak z trwałością , bo kolega mnie pocieszył ,że obudowa skrzyni może mi pęknąć ...Jak coś się będzie działo to poinformuję...
axgt
N1
 
Posty: 88
Dołączył(a): czwartek, 13 lis 2003, 19:01

Postprzez żółtodziób » niedziela, 16 lis 2003, 15:02

taaa... pewnie że biegi wchodzą lepiej i silnik lepiej się zbiera, ale to prosta droga do rozwalenia samochodu. Kogoś to interesuje głębiej to mogę wyjaśnić na czym sprawa polega,ale im twardsze poduchy i silentblocki zakładacie tym mocniejszą musiscie mieć budę.
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez axgt » niedziela, 16 lis 2003, 18:13

wolę żeby buda ucierpiała (i tak zmieniam ) niż żebym w końcu kiedyś nie dohamował przez kłopoty z biegami , a poza tym to zostało tam trochę rezerwy bo druga poduszka ( ta mniejsza) została seryjna.Myślę że jest to meritum.
axgt
N1
 
Posty: 88
Dołączył(a): czwartek, 13 lis 2003, 19:01

Postprzez żółtodziób » niedziela, 16 lis 2003, 21:57

:/ hmmm... to jeździj tak żeby dohamować za każdym razem... Jeśli puszczą zgrzewy wózek będzie baaaardzo ciężko zreperować, koszty mogą być porównywalne z naprawą po dzwonie...
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez axgt » wtorek, 6 sty 2004, 01:25

no cóż ,ponad 5000km ,trzy kjsy ,troche treningu ,troche szutru i poduszka sie trzyma ,buda też ,a spaw ten jest akurat b łatwy do jakichs "operacji" ,więc chyba żółtodziób przesadzasz.Ale zobaczymy dalej ,obyś nie miał racji.Pozdrawiam!
gg 6392176
axgt
N1
 
Posty: 88
Dołączył(a): czwartek, 13 lis 2003, 19:01

Postprzez ZiG » wtorek, 14 wrz 2004, 15:46

Powracam do tematu!

Czy ktos orientuje sie jaki gatunek poliuretanu nadaje sie na silentbloki zawieszenia. Tak by te elementy byly nieco twardsze od seryjnych i by ich wytrzymalosc byla na rozsadnym poziomie. Oczywiscie nie musi byc to poliuretan w czystej postaci, ale musi byc latwy w obrobce. Wobor tworzyw sztucznych jest obecnie tak szeroki, ze napewno jest wiele mozliwosci dobrania materialu. ?
Wygrywa ten kto popełnia najmniej bledow ;)
Avatar użytkownika
ZiG
N1
 
Posty: 94
Dołączył(a): sobota, 6 wrz 2003, 19:30
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez shogunnn » poniedziałek, 16 lut 2009, 15:18

Odświeżam temat, są gotowe elementy, zapraszam http://www.strong-flex.eu :wink:
POLYURETHANE COMPONENTS
WWW.STRONG-FLEX.EU
shogunnn
 
Posty: 2
Dołączył(a): wtorek, 10 lut 2009, 13:35
Lokalizacja: Wrocław


Powrót do Mechanika rajdowa

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość