Koszt utrzymania rajdowego CC lub SC

Wszystko o rajdówkach "od środka" :)

Moderator: SebaSTI

Koszt utrzymania rajdowego CC lub SC

Postprzez Kubus » poniedziałek, 7 lip 2003, 18:24

Moze wiecie jak wyglada sprawa utrzymania takiego auta.Np ile wynosi koszt wymiany przegubów i innych podzespołów?
www.facebook.pl/rajdomaniacy/
Avatar użytkownika
Kubus
A5
 
Posty: 830
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 17:16
Lokalizacja: Kraków


Postprzez kakao » piątek, 11 lip 2003, 14:58

Sięgnij do starszych numerów wrc, tam znajdziesz serię "budujemy rajdowe sc" . opisane są po koleji wszystkie modyfikacje, ich koszt i zywotność. był także materiał na temat kosztu startu w 1 el. MP - min. 5 tys. PLN
kakao
N3
 
Posty: 304
Dołączył(a): środa, 11 cze 2003, 10:50

Postprzez rav » wtorek, 15 lip 2003, 02:39

5 tys. zł to był koszt startu w rajdzie Polski. Tam jest 2 razy więcej OS-ów i wyższe wpisowe. Na dodatek policzyli koszty z własnym serwisem, a o ile wiem to kierowcy Sejów łączą się w grupy i obsługuje ich 1 serwis. SC i CC są tanie w utrzymaniu bo jeździ się na seryjnych oponach. Można założyć slicka, ale to powoduje straty bo znacznie spadają przyspieszenia i prędkości.
Avatar użytkownika
rav
A6
 
Posty: 1396
Dołączył(a): poniedziałek, 4 lis 2002, 00:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez kakao » piątek, 18 lip 2003, 12:45

rav zgodzę się ale przy założeniu że jeżdzimy pełną serią w PPZM, bo jezeli zaczniesz coś więcej dłubać koszty eksploatacji rosną a do tego zużycie sportowych podzespołów jest zdecydowanie szybsze, do tego dochodzi jeszcze styl jazdy wierowcy,
choć muszę przyznać że można jeżdzić tanio, szybko i skutecznie - najlepszym dowodem jest zwycięzca N0 w PPZM 2002 - Czepiel
kakao
N3
 
Posty: 304
Dołączył(a): środa, 11 cze 2003, 10:50


Powrót do Mechanika rajdowa

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości

cron