Witam, długo zastanawiałem się w jakim dziale napisać i ostatecznie padło na mechanikę rajdową bo więcej moich pytań będzie związanych z mechanika.
Wiec zaczynajmy, chciał bym wystartować w kjs i jestem teraz na kupnie samochodu, długo się zastanawiałem czego szukcocać i stwierdziłem że nie ma sensu startować odrazu w wyższych kategoriach lecz wystartować w najniższej <900 (chyba dokładnie do 903). Pomyślałem żeby kupić cinquecento o pojemności 900 jak myślicie dobry wybór czy może jest coś lepszego ? W pierwszej kolejności chciał bym zadbać o bezpieczeństwo i myślałem nad wstawieniem klatki, foteli kubełkowych i pasów. Powiedzcie mi co będę mógł zrobić żeby poprawić po pierwsze bezpieczeństwo, po drugie przyczepność samochodu i po trzecie przyśpieszenie. Przy tej kat. pojemnościowej prędkości nie są szalenie wysokie i domyślam się że wiele więcej z takiego silnika nie wyciągnę no ale czekam na propozycje. Proszę nie pisać o kupnie 1,1 bądź wymianie na silnik od punto 1,2 bo chodzi o zostaniu w kat. 900. Z góry dziękuje za pomoc, każdy pomysł mile widziany jak i krytyka.