Moderator: SebaSTI
ilovemaluch napisał(a):Starzyna to że auto ma homologacje to jeszcze nie znaczy że będzie lepszy bo mnóstwo szrotów ma homologacje FIA
starzyna napisał(a):ilovemaluch napisał(a):Starzyna to że auto ma homologacje to jeszcze nie znaczy że będzie lepszy bo mnóstwo szrotów ma homologacje FIA
ale sprawdzenie listy RPP już daje jakiś pogląd
viper napisał(a):Ludzie po co mu za 2 tys auto z homologacja jak 2 fotele z hom. Prawie tyle kosztują. Najważniejsze zeby auto miało pojemność do 1.4 i było o małych gabarytach ( 106, c/c, s/c, saxo, polo) w miarę nie zmęczone.
starzyna napisał(a):viper napisał(a):Ludzie po co mu za 2 tys auto z homologacja jak 2 fotele z hom. Prawie tyle kosztują. Najważniejsze zeby auto miało pojemność do 1.4 i było o małych gabarytach ( 106, c/c, s/c, saxo, polo) w miarę nie zmęczone.
pytał o to jakie modele najlepiej się nadają, to podpowiadam
ZbyszekChaosu napisał(a):Czyli rozumiem, że Poldek przegrywa batalie
W takim razie pozostaje CC np sporting lub co? Wiadomo, że jedno auto dadaje się bardziej a drugie mniej. Rozumiem, że Peugeot 106 albo Astra się nadają ale przecież nie każda. Są wersje lepsze i gorsze, nie mam tu na myśli tylko stanu zużycia ale głównie wersje silnika i czym one tam się jeszcze mogą różnić. Możecie podać konkretne przykłady, tak abyśmy zebrali różne opinie do kupy i złożyli z tego jedną listę potencjalnych rajdówek. Już nie tylko ja ale każdy będzie wiedział za czym warto się oglądać
ZbyszekChaosu napisał(a):Jeśli chodzi o VW to wydaje mi się że są jednak za ciężkie na KJS czy KZK.
ZbyszekChaosu napisał(a):Ciekawy pomysł ze sprawdzeniem homologacji, dzięki
Jeśli chodzi o VW to wydaje mi się że są jednak za ciężkie na KJS czy KZK.
Za francuzami się rozejrzę- jakie są koszty napraw i jak jest z awaryjnością. Miałem kiedyś 205-kę t częściej stała w garażu w naprawie niż jeździła gdziekolwiek.
A co z autami japońskimi? Co z Oplami?
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości