Homologacja chrysler neon

Wszystko o rajdówkach "od środka" :)

Moderator: SebaSTI

Homologacja chrysler neon

Postprzez szakulowski » piątek, 17 cze 2011, 14:37

Mam pytanie. Znalazłem na stronie FIA homologacje do neona ale wszędzie pisze przy autach albo A albo N rozumiem że chodzi tu o grupe a przy neonie pisze C2. O co chodzi?? Tu jest link do str z homologacjami może ktoś mi wytłumaczy jak to czytać http://argent.fia.com/web/fia-public.ns ... 3.2011.pdf
Avatar użytkownika
szakulowski
 
Posty: 34
Dołączył(a): czwartek, 8 sty 2009, 14:59
Lokalizacja: Mysłakowice


Postprzez schwepes » piątek, 17 cze 2011, 17:49

Pewnie jakaś lokalna homologacja.
Avatar użytkownika
schwepes
A6
 
Posty: 1209
Dołączył(a): piątek, 2 sie 2002, 22:13
Lokalizacja: Kraków

Postprzez MSG Racing » piątek, 17 cze 2011, 18:28

Neon jeździł w wyścigach samochodów turystycznych tylko teraz nie pamiętam czy na wyspach czy w Szwecji. I zapewne w USA się ścigał.
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Postprzez schwepes » piątek, 17 cze 2011, 22:45

Google coś wspomina o turystycznych w Australii
Avatar użytkownika
schwepes
A6
 
Posty: 1209
Dołączył(a): piątek, 2 sie 2002, 22:13
Lokalizacja: Kraków

Postprzez THIM » piątek, 17 cze 2011, 22:48

W BTCC raczej nie.
Na liście grupę C2 ma sporo silników, może to jakaś homologacja do formuł? Dostęp do książki homologacyjnej mógłby to wyjaśnić.
BTW, oryginalne auto do sportu sobie wymyśliłeś ;)
Timon

http://blmotors.blog.pl/
http://www.facebook.com/BLmotors
Avatar użytkownika
THIM
A6
 
Posty: 1493
Dołączył(a): niedziela, 21 maja 2006, 17:51
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez szakulowski » sobota, 18 cze 2011, 09:21

To nie ja to sponsor sobie takie auto wymyślił. I teraz kłopot bo auto już jest a tu może być kłopot z homologacją. Jeżeli w USA jeździ taki w rajdach to wcale nie oznacza że na Europe też jest dopuszczony?
Avatar użytkownika
szakulowski
 
Posty: 34
Dołączył(a): czwartek, 8 sty 2009, 14:59
Lokalizacja: Mysłakowice

Postprzez voytec » niedziela, 19 cze 2011, 08:19

THIM napisał(a):W BTCC raczej nie.
Na liście grupę C2 ma sporo silników, może to jakaś homologacja do formuł?


W rzeczy samej. To jest homologacja silnika, jako bazy, głównie pod single-seater'y i prototypy. Od tego roku silniki (a właściwie ich konstrukcje z rozszerzeniem o typ i pojemność) są homologowane i oznaczane jako MOT. Głównie dotyczy to tych lobbowanych agregatów "globalnych", czyli 1.6T.
"Gdyby nie słupek, gdyby nie poprzeczka, gdyby się nie przewrócił byłaby rzecz wielka..."
Avatar użytkownika
voytec
N3
 
Posty: 430
Dołączył(a): poniedziałek, 9 sie 2004, 05:53
Lokalizacja: Stolp

Postprzez ictus » poniedziałek, 20 cze 2011, 08:36

szakulowski napisał(a):To nie ja to sponsor sobie takie auto wymyślił. I teraz kłopot bo auto już jest a tu może być kłopot z homologacją. Jeżeli w USA jeździ taki w rajdach to wcale nie oznacza że na Europe też jest dopuszczony?

tam chyba FIA nie ma wogole patronatu nad rozgrywkami wiec jezdza rozne wynalazki
http://www.slubfotki.pl - najszybszy fotograf slubny
http://www.ictus.go.pl - online portfolio
ictus
N3
 
Posty: 352
Dołączył(a): niedziela, 30 sty 2005, 16:25
Lokalizacja: olsztyn

Postprzez THIM » poniedziałek, 20 cze 2011, 17:17

ictus napisał(a):
szakulowski napisał(a):To nie ja to sponsor sobie takie auto wymyślił. I teraz kłopot bo auto już jest a tu może być kłopot z homologacją. Jeżeli w USA jeździ taki w rajdach to wcale nie oznacza że na Europe też jest dopuszczony?

tam chyba FIA nie ma wogole patronatu nad rozgrywkami wiec jezdza rozne wynalazki


Oni mają swoją federację, swoje przepisy. Ale licencji jedni drugim (FIA i "USAZMot") nie zabierają ;)
Timon

http://blmotors.blog.pl/
http://www.facebook.com/BLmotors
Avatar użytkownika
THIM
A6
 
Posty: 1493
Dołączył(a): niedziela, 21 maja 2006, 17:51
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez szakulowski » wtorek, 21 cze 2011, 15:36

No to temat zamknięty właśnie dostałem pismo z PZM tylko silniki są homologowane do formuły 2000. Tak więc zostaje 3 liga i volny pochar w Czechach :(
Avatar użytkownika
szakulowski
 
Posty: 34
Dołączył(a): czwartek, 8 sty 2009, 14:59
Lokalizacja: Mysłakowice


Powrót do Mechanika rajdowa

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron