de fast (?) end de fiurios...

Wszystko o rajdówkach "od środka" :)

Moderator: SebaSTI

Postprzez stein911 » poniedziałek, 3 maja 2004, 17:34

To czym pojedzie po bułki. To nie Ameryka, gdzie można sobie pozowolić na dwa samochody :!: :wink:
"Skoro Rosjanie robią kulki łożyskowe puste w środku, to wszystko się da zrobić!"
Avatar użytkownika
stein911
A6
 
Posty: 1055
Dołączył(a): środa, 29 paź 2003, 19:23
Lokalizacja: Aachen


Postprzez michal_wrc » poniedziałek, 3 maja 2004, 17:45

stein911 napisał(a):To czym pojedzie po bułki. To nie Ameryka, gdzie można sobie pozowolić na dwa samochody :!: :wink:

Jeśli ktoś inwestuje tyle kasy na podniesienie mocy do ponad 900 KM żeby zyskać pół sekundy na 400 metrowej prostej to pewnie stać go na drugi samochód. A jak nie to może ma rower :?: :)
Avatar użytkownika
michal_wrc
A5
 
Posty: 737
Dołączył(a): sobota, 13 gru 2003, 16:42
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez TommiCrazy » poniedziałek, 3 maja 2004, 22:53

turbiny mają duzy lag dlatego BARDZO DROGIE limitowane wozy produkowane z mocą okolo 1000hp mają 4ry turbiny
Obrazek
Mitsubishi Starion Turbo EX2000
Avatar użytkownika
TommiCrazy
A6
 
Posty: 1057
Dołączył(a): środa, 16 paź 2002, 20:40
Lokalizacja: Skawina-cheltenham UK

Postprzez stein911 » poniedziałek, 3 maja 2004, 23:57

Są takie, co maja ponad 1000 KM bez jakiegokolwiek doładowania.
Obrazek
"Skoro Rosjanie robią kulki łożyskowe puste w środku, to wszystko się da zrobić!"
Avatar użytkownika
stein911
A6
 
Posty: 1055
Dołączył(a): środa, 29 paź 2003, 19:23
Lokalizacja: Aachen

Poprzednia strona

Powrót do Mechanika rajdowa

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości