szpera do przednionapedowych

Wszystko o rajdówkach "od środka" :)

Moderator: SebaSTI

Postprzez jgw » czwartek, 17 kwi 2003, 00:42

qrde mitrok ale wy tam macie lekkie zycie w tym crosie:)
w rajdowce trzeba sie zglosic w a grupie zeby ze szpera jezdzic a wiadomo ze ta grupa to juz wypasy
a propos otuliny na klatke to wyczytalem ze w tym roku tez wam odpuscili te homologowane i dalej mozna zakladac zwykle
mogliby chociarz w PPZM tez odpuscic tak jak u was
pozdr
jgw
N2
 
Posty: 157
Dołączył(a): piątek, 14 lut 2003, 01:02
Lokalizacja: z gor , z sudetow ..tzn.obok sniezki...zaraz pod szrenica:)


Postprzez żółtodziób » czwartek, 17 kwi 2003, 01:38

mitrok
zoltodziob: dla przykladu podam ci ze w rallycrossie w klasie drugiej CC/SC musza byc zgodne z homologacja grupy N i wszyscy jezdza na szperach.

... to Ty tak napisałeś, stąd moje wywody. No ale teraz już wszystko jasne. Tak czy siak wygląda na to że w rajdach w gr. N 0-3 przwie wszystko śmiga na luźnych dyfrach... Pozdro!

P.S. Faktycznie macie dobrze w tym rallycrossie... :wink:
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez mitrok » czwartek, 17 kwi 2003, 10:19

jgw: co do otulin to faktycznie zrobili nam dobrze z tym odpuszczeniem homologacji. Mam nadzieje ze w innych dyscyplinach szanowna komisja z PZM zrobi tak samo. A co do stosowania szper to w klasie 1 w A-grupie jest ona zabroniona :):):) Porypane te przepisy :) Choc z drugiej strony musze wam powiedziec ze testowalem szpere na jednym wyscigu (folkrace) i zdecydowanie wole jezdzic bez szpery. Auto po prostu co chwila stawalo bokiem na wiekszosci zakretow. Fakt ze byc moze opanowanie tego urzadzenia wymagaloby troche treningu, ale przez caly dzien nie moglem tego opanowac, wiec stwierdzam ze bez szpery jezdze duzo szybciej :) Co innego w przednionapedowkach.

zoltodziob: ech, faktycznie, zamotalem sie juz w tej klasie. Tamto zdanie wypowiedzialem nie znajac dokladnie przepisow 2 klasy, a wiedzac tylko ze wszyscy (ktorzy maja budzet) maja szpery i ze motory nie sa na pewno A-grupami. Ta wymiana pogladow zmusila mnie do zapoznania sie z regulaminem 2 klasy i najwazniejsze ze wypracowalismy wspolne zdanie w tym temacie :)

pozdrawiam i mam nadzieje ze kiedys wpadniesz na jakies zawody
mitrok

www.mitrok.pl
www.rallycross.waw.pl
Avatar użytkownika
mitrok
N3
 
Posty: 219
Dołączył(a): poniedziałek, 5 sie 2002, 11:25
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez żółtodziób » czwartek, 17 kwi 2003, 11:20

wpadnę na pewno, nie raz już wpadałem i jeszcze nie raz wpadnę. Tyle że 25/26 niestety odpada :( o że autko ze szperąmocno Ci się spinało świadczyłoby o prawdziwości twierdzenia że w słabszych autach szpera się nie sprawdza. Tak pisał Kosiński w WRC, choć nie wyjaśnił dlaczego, może właśnie dlatego że oprócz tego że bzyk staje się zbyt nerwowy..
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez jgw » piątek, 18 kwi 2003, 00:02

na luznej nawierzchni szpera jest nieoceniona i w slabych i mocnych samochodach ,gorzej gdy smigasz po asfalcie tutaj poprostu kiedy szpera zaczyna spinac ,silnik zaczyna tracic moc bo nie daje rady napedzic kol z tak duza przyczepnoscia
to troche jak start z miejsca na slicku slabym wozkiem ,strata w porownaniu do seryjnych opon na przyspieszeniu jest spora ale za to w zakretach odrabiasz wiecej:)
a co do jazdy malcem to nie mam pojecia :) to jest specyficzny pojazd i tutaj pewnie najwieksza role odgrywa doswiadczenie w prowadzeniu a nie techniczne sztuczki :)
jgw
N2
 
Posty: 157
Dołączył(a): piątek, 14 lut 2003, 01:02
Lokalizacja: z gor , z sudetow ..tzn.obok sniezki...zaraz pod szrenica:)

Poprzednia strona

Powrót do Mechanika rajdowa

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości