Katalizator metalowy

Wszystko o rajdówkach "od środka" :)

Moderator: SebaSTI

Katalizator metalowy

Postprzez CZUCZU » piątek, 12 lut 2010, 22:22

Witam dostałem katalizator przelotowy metalowy i pytanie mam.
On ma wśrodku przelot fi 20 niczym nie tłumiony tak ma być ??
Zawsze myślałem że katalizator jest bardziej skomplikowany. Do katalizatora magnaflow jest certyfikat że to katalizator. ma oznaczenia itp.
http://www.czuczu.estrefa.pl

Głośno i bokiem na przednich łapach..
Avatar użytkownika
CZUCZU
N3
 
Posty: 425
Dołączył(a): wtorek, 29 sie 2006, 10:03
Lokalizacja: Stalowa Wola


Re: Katalizator metalowy

Postprzez voytec » sobota, 13 lut 2010, 01:42

CZUCZU napisał(a):Witam dostałem katalizator przelotowy metalowy i pytanie mam.
On ma wśrodku przelot fi 20 niczym nie tłumiony tak ma być ??
Zawsze myślałem że katalizator jest bardziej skomplikowany. Do katalizatora magnaflow jest certyfikat że to katalizator. ma oznaczenia itp.


Nie, katalizator samochodowy na pierwszy rzut oka nie jest podzespolem skomplikowanym. Co innego, jesli mielibysmy rozmawiac o procesie technologicznym wytworzenia wkladow i zachodzacych podczas katalizacji procesach chemicznych.
Foto - tak mniej wiecej wyglada wklad Twojego?
Oczywiscie "siatka" moze sie roznic przepustowoscia - gęstoscia kanalow: sa 100, 200, 300, 400 lub 500 cpsi.
Certyfikat to jedno, ale zalezy tez, w jakich zawodach chcesz startowac - w rajdowej III i II lidze wystarczy, aby kat byl atestowany, ale w MP wymagany jest albo seryjny, albo z homologacja FIA. Dopytaj o to kompetentna osobe, aby nie bylo problemow.

Pozdr.!
"Gdyby nie słupek, gdyby nie poprzeczka, gdyby się nie przewrócił byłaby rzecz wielka..."
Avatar użytkownika
voytec
N3
 
Posty: 430
Dołączył(a): poniedziałek, 9 sie 2004, 05:53
Lokalizacja: Stolp

Postprzez CZUCZU » sobota, 13 lut 2010, 10:27

http://photos01.allegroimg.pl/photos/40 ... 11849201_3

tak wygląda własnie jest całkowity przelot..... i dają na to certyfikat co jest wg mnie chore.

Auto do gsmp

I chyba jednak kupie coś innego bo się boje o Bk.
http://www.czuczu.estrefa.pl

Głośno i bokiem na przednich łapach..
Avatar użytkownika
CZUCZU
N3
 
Posty: 425
Dołączył(a): wtorek, 29 sie 2006, 10:03
Lokalizacja: Stalowa Wola

Postprzez voytec » sobota, 13 lut 2010, 17:09

Jesli to faktycznie ma atest jako katalizator to cos sie zaczynam zastanawiac, czy to oryginalny produkt, a nie jakis "chinczyk" - wszak Magnaflow to nie jest firma-krzak . Dla mnie jest to ewidentna atrapa katalizatora i jakas wariacja strumienicy. Certyfikat to moze podzialac w SKP, w sporcie nikogo nie wzruszy. IMO na BK2 jest za to wylot.
Zapytaj chlopakow z GSMP A-1150, np. Karniaka (jest na forum), jak to musi byc - czy oryginalny lub z homo FIA, czy wystarczy atestowany handlowy, bo w HS tez dokladnie obowiazuje homologacja. Ew. uderz do zrodla, czyli p.Marka Sz.
"Gdyby nie słupek, gdyby nie poprzeczka, gdyby się nie przewrócił byłaby rzecz wielka..."
Avatar użytkownika
voytec
N3
 
Posty: 430
Dołączył(a): poniedziałek, 9 sie 2004, 05:53
Lokalizacja: Stolp

Postprzez CZUCZU » sobota, 13 lut 2010, 18:03

temat załatwiony bedzie nowy katalizator i tyle a ten oddałem coś mocno naciagane jest to nie huhu katalizator nie jest
http://www.czuczu.estrefa.pl

Głośno i bokiem na przednich łapach..
Avatar użytkownika
CZUCZU
N3
 
Posty: 425
Dołączył(a): wtorek, 29 sie 2006, 10:03
Lokalizacja: Stalowa Wola


Powrót do Mechanika rajdowa

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron