Seryjny korektor do kabiny + dorobiona śruba regulacyjna

Wszystko o rajdówkach "od środka" :)

Moderator: SebaSTI

Seryjny korektor do kabiny + dorobiona śruba regulacyjna

Postprzez sas » piątek, 22 sty 2010, 18:24

Witajcie,

Chciałem się dowiedzieć o Waszych doświadczeniach w tym temacie.
Przeczytałem gdzies na tym forum ostanio że można zamiast stosowania sportowego korektora (ktory zresztą ciezko zdobyc w wersji dwusekcyjnej) mozna zastosować seryjny korektor i dorobić do niego regulację.
Faktycznie jak się przyjrzałem mojemu korektorowi to zrobienie takiej regualcji jest banalne i to bez ingerencji w sam korektor, tylko powstaje pytanie jak ma się to do obowiązujących przepisów.
Czy auto z korektorem w kabinie bez problemu przechodzi przegląd cywilny oraz badanie przed np KJS? Jak muszą być poprowadzone przewody i czy są jakieś wytyczne co do mocowania samego korektora? Czy moze być w zasięgu ręki tak aby móc regulować podczas jazdy?
Co powie diagnosta jak pod autem nie zobaczy przewodów hamulcowych poprowadzonych w tradycyjny sposób?

Z góry dzięki za odpowiedzi. Kuba
sas
N2
 
Posty: 178
Dołączył(a): sobota, 24 gru 2005, 21:22
Lokalizacja: Warszawa


Postprzez kormoran » piątek, 22 sty 2010, 21:52

Witam.Nie wiem w jakim aucie chcesz to zamontować, ale takie cudo w oplu kadecie gsi w RSMP na BK przechodziło przez cały sezon i nie było z tym większego problemu, a na zwykłym badaniu technicznym myślę, że też nie będzie kłopotu. Natomiast w KJS to potrafią przyczepić się do wszystkiego, więc ciężko powiedzieć.
kormoran
 
Posty: 31
Dołączył(a): niedziela, 14 cze 2009, 22:36

Postprzez CZUCZU » poniedziałek, 25 sty 2010, 21:04

Ja to pisałem i przechodzi Bk. kolega budował saxolota do Rpp i tam w homo nawet była pokazana przeróbka. Przewody pod autem i tylko wychodzą do korektora i za wylatują dalej bo panowie z Bk niechetnie patrzają na przewody w kabinie
http://www.czuczu.estrefa.pl

Głośno i bokiem na przednich łapach..
Avatar użytkownika
CZUCZU
N3
 
Posty: 425
Dołączył(a): wtorek, 29 sie 2006, 10:03
Lokalizacja: Stalowa Wola

Postprzez sas » wtorek, 4 maja 2010, 11:31

Autko to golf2.
Właśnie się martwię o BK na KJSie bo może czasem bym do jakiegoś podszedł.
Graty mam już kupione i stoję przed dylematem co robić.
Foto jakiejś przykładowej dorabianej regulacji do korektora bardzo mile widziane. Wyobrażam sobie jak to zrobić ale nie widziałem nigdy nic takiego na żywo. Z góry dzieki.
sas
N2
 
Posty: 178
Dołączył(a): sobota, 24 gru 2005, 21:22
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez barylax » wtorek, 4 maja 2010, 14:42

na dolnym śląsku przechodziło u mnie w clio tak to wygląda
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... b2fa33d39b
Flokowanie , deski rozdzielcze , słupki , boczki inne gg 1456575 tel . 0-502-361-739
Avatar użytkownika
barylax
N2
 
Posty: 128
Dołączył(a): poniedziałek, 5 mar 2007, 01:05
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez sas » środa, 5 maja 2010, 19:31

Świetnie, dzięki za foto,
A powiedz mi, jak wygląda kręcenie regulacją u Ciebie. Pytam bo na zdjęciu nie widzę żadnej nakrętki która by trzymała ten nagwintowany pręt.
sas
N2
 
Posty: 178
Dołączył(a): sobota, 24 gru 2005, 21:22
Lokalizacja: Warszawa


Powrót do Mechanika rajdowa

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 1 gość