Najlepsze, najmocniejsze, najciekawsze auta pararajdowe

Wszystko o rajdówkach "od środka" :)

Moderator: SebaSTI

Postprzez ZiG » sobota, 13 wrz 2003, 00:02

W takim razie czy willimas od 1.8 16v ma jakies wieksze roznice niz te kilkanscie koni i 200ccm pojemnosci mniej. Kiedys slyszalem, ze topowa wersja rozni sie tez zawieszeniem i ma dodatkowe wzmocnienia. Jak z tym jest ?
Wygrywa ten kto popełnia najmniej bledow ;)
Avatar użytkownika
ZiG
N1
 
Posty: 94
Dołączył(a): sobota, 6 wrz 2003, 19:30
Lokalizacja: Szczecin


Postprzez TommiCrazy » sobota, 13 wrz 2003, 01:01

Wiliams napewno jest twardszy, bo reszta to bardzoej auta cywilne , wiliams ma napewno 4ry wentylowane tarczówki , przetłoczke na błotniku i napewno całkowicie inną skrzynie biegów !!!
Obrazek
Mitsubishi Starion Turbo EX2000
Avatar użytkownika
TommiCrazy
A6
 
Posty: 1057
Dołączył(a): środa, 16 paź 2002, 20:40
Lokalizacja: Skawina-cheltenham UK

Postprzez luks » poniedziałek, 10 lis 2003, 19:07

jak macie stronki o podobnych rodzynkach jak niżej to zapodajcie :)
rs200

ciekawa jest możliwość zmiany rozdziału mocy na przód i tył (3możliwości).. jakiś prekursor aktywnego dyfru? :wink:
rajdy
rajdy
rajdy
Avatar użytkownika
luks
N3
 
Posty: 452
Dołączył(a): sobota, 22 mar 2003, 22:13
Lokalizacja: 71

Postprzez TommiCrazy » wtorek, 11 lis 2003, 05:09

to chyba jakis efekt specjalny, niewierze ze było tyle tych aut w fabryce !!!!
Obrazek
Mitsubishi Starion Turbo EX2000
Avatar użytkownika
TommiCrazy
A6
 
Posty: 1057
Dołączył(a): środa, 16 paź 2002, 20:40
Lokalizacja: Skawina-cheltenham UK

Postprzez psz » wtorek, 11 lis 2003, 12:31

E tam, bylo chyba, tak zreszta pisza na tej stronie, ktora ogladales w dziale "History":
Of the 144 RS200s that left the factory only about 90 cars are thought to exists, and very few in standard 250bhp specification. 90 cars were road cars, 29 were rally cars, 24 were of evolution spec, and one was a special IMSA GTO version. A large proportion of the cars were left hand drive (92 in total). 67 cars were sold to British buyers, 26 to the USA, 9 to Germany, 2 to Canada, 2 or 3 to each EEC country, 12 to Japan, 1 to Jordan and 1 to Gutamala.


Zreszta iles takich wozkow musieli zrobic, homologowac rajdowke, ale oczywiscie nie pamietam ile :oops:
pozdro!
"měl bych se smát ale mám úsměv Mikymauze"
Avatar użytkownika
psz
A5
 
Posty: 671
Dołączył(a): piątek, 21 mar 2003, 15:32
Lokalizacja: Siemianowice Śl.

Postprzez luks » wtorek, 11 lis 2003, 21:58

psz napisał(a):
Zreszta iles takich wozkow musieli zrobic, homologowac rajdowke, ale oczywiscie nie pamietam ile :oops:
pozdro!


200 do homologacji i 10 do ewolucji..
zresztą poczytajta
fajna strona o B grupie

btw to z ferrari w Bgrupie to mnie zaskoczyli...to samo z porsche....
szkoda, że nie ma nic o bardziej regionalnych wynalazkach typu Łada VFTS..
rajdy
rajdy
rajdy
Avatar użytkownika
luks
N3
 
Posty: 452
Dołączył(a): sobota, 22 mar 2003, 22:13
Lokalizacja: 71

Postprzez Jucek » czwartek, 20 lis 2003, 20:53

to ja mam pytanie odnośnie paliwa.Czy do malucha (rok 91,wiec chyba bez katalizatora) mozna nalać benzyne bezołowiową (np V powera) czy trzeba lać tylko i wyłącznie euro95.
Jucek
N3
 
Posty: 396
Dołączył(a): niedziela, 24 sie 2003, 19:59
Lokalizacja: Legnica

Postprzez luks » czwartek, 20 lis 2003, 23:30

no tylko to chyba na inny wątek......

z tego, co wiem silniki na bezołowiową oprócz posiadania kata mają przystosowane np zawory (chyba mocniejsze).. imho - nie.
rajdy
rajdy
rajdy
Avatar użytkownika
luks
N3
 
Posty: 452
Dołączył(a): sobota, 22 mar 2003, 22:13
Lokalizacja: 71

Postprzez żółtodziób » piątek, 21 lis 2003, 02:05

jucek: można nalać wszystkiego, powera pomieszanego z biopaliwem i wodą, silnik i tak nie dozyje 50 000 km...
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez TommiCrazy » niedziela, 28 gru 2003, 17:19

No i pięknie , jak dobrze pujdzie to wejde w posiadanie pakietu tuningowego z USA do Galant/Eclipse do silników 4g63 , pakiet to turbina G16 dająca moce w tym silniku 350-450HP (prawie 700$ plus okolo 1000$ na reszte osprzętów potrzebnych przy wspolpracy z turbiną w takim modelu, ciekaw jestem tylko kto i za ile by takie cos złożył, fajnie sie to zapowiada. w usa czesci tego typu są duzo tansze niz u nas w europie. Oby sie wszystko udało , jesli w okolicy wakacji bedzie praca o ktorej mysle to juz nic niestanie mi na przeszkodzie.
Obrazek
Mitsubishi Starion Turbo EX2000
Avatar użytkownika
TommiCrazy
A6
 
Posty: 1057
Dołączył(a): środa, 16 paź 2002, 20:40
Lokalizacja: Skawina-cheltenham UK

Postprzez !ADI! » niedziela, 28 gru 2003, 17:47

Tommi Ty tak nam tu gadu gadu o pakiecie. A czy już uporałeś się z tym komputerem?
!ADI!
S1600
 
Posty: 2699
Dołączył(a): wtorek, 15 paź 2002, 16:59
Lokalizacja: Żywiec/Kraków

Postprzez TommiCrazy » poniedziałek, 29 gru 2003, 17:24

Niewiem co sie dzieje z mechanikime, od paru dni nic i no nagrywam mu sie na poczte :/
Obrazek
Mitsubishi Starion Turbo EX2000
Avatar użytkownika
TommiCrazy
A6
 
Posty: 1057
Dołączył(a): środa, 16 paź 2002, 20:40
Lokalizacja: Skawina-cheltenham UK

Postprzez Zepter » piątek, 2 sty 2004, 14:18

luks: O ile mnie skleroza nie myli to RS 200 miał rozkład momentu obrotowego 40 % na przód i 60 % na tył. W skrajnie trudnych (śliskich) warunkach można było włączyć 50 na 50 blokując na sztywno centralny dyfer.
Avatar użytkownika
Zepter
N3
 
Posty: 434
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 22:00
Lokalizacja: Węgrów

Poprzednia strona

Powrót do Mechanika rajdowa

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości