klima w wurcu???

Wszystko o rajdówkach "od środka" :)

Moderator: SebaSTI

Postprzez krzychd » wtorek, 18 mar 2003, 23:42

Tak, ale jeśli kierowca auta z klima bedzie lepiej skoncentrowany to moze nadrobic ten stracony czas.
KRzychd
Avatar użytkownika
krzychd
N3
 
Posty: 402
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 21:33
Lokalizacja: warszawa


Postprzez boczo » czwartek, 15 maja 2003, 20:54

Avatar użytkownika
boczo
N2
 
Posty: 103
Dołączył(a): czwartek, 1 sie 2002, 22:20
Lokalizacja: chicago

Postprzez żółtodziób » czwartek, 15 maja 2003, 21:49

rav: ale na długich, otwartych zakrętach i prostych wóz o większym rozstawie osi jest stabilniejszy. Evo 7 w takim układzie powinno być lepsze na szybkich odcinkach. właszcza że ma więcej mocy. A cięższe jest raptem o jakieś kilkanaście kilogramów, tyle to nie robi różnicy. Tylko Hołek płacze że jego wózek był za ciężki w Szwecji. W rzeczywistości ważył 8 kg (straszne, całe 8 kg... hehe) więcej niż Lancer evo 6 Kuliga... Evo 7 Sztuki było już tak samo cieżkie jak evo 6 Kuliga. Uważam więc że kwestia cięzaru Evo 7 to bicie piany, seryjny model jest lepiej wyciszony i ma więcej komfortowych dodatków które ważą sporo podczas gdy Evo 6 było literalnie obdarte ze wszystkiego na co pozwalała przyzwoitość... W rajdówce to żadna różnica, i tak zostaje właściwie tylko buda...
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez krzychd » czwartek, 15 maja 2003, 22:14

No zobaczymy kto jeszcze weźmie klimę i jak będą jechać. Ja jak jadę na miasto w gorący dzień to biorę Berlingo ojca,moje nie ma tego cudownego wynalazku i strasznie się wtedy pocę, denerwuję i dekoncentruję.
Zresztą w korku warto popatrzeć kto ma zamknięte szyby a kto nie i jak tacy ludzie się zachowują.
KRzychd
Avatar użytkownika
krzychd
N3
 
Posty: 402
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 21:33
Lokalizacja: warszawa

Postprzez żółtodziób » piątek, 16 maja 2003, 00:08

klima to dobra rzecz. Człowiek to nie maszyna, temperatura na takim Safari w wurcu jest większa niż w aucie drogowym w korku, a jeszcze trzeba łapami machać. Myślę że lepsza koncentracja z nawiązką wynagrodzi spadek osiągów.
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Poprzednia strona

Powrót do Mechanika rajdowa

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości