Budowa klatki

Wszystko o rajdówkach "od środka" :)

Moderator: SebaSTI

Budowa klatki

Postprzez barteq » sobota, 10 maja 2008, 19:44

Czy osoba wykonująca samodzielnie klatę wg załącznika J powinna posiadać certyfikat PZMotu, aby klatka została uznana na badaniu technicznym?

wiadomo ze mowi sie o atestach na rury czy papierach spawacza, chociaz ja nie widzialem nigdy zeby ktos o to pytal

ale spotkalem sie ostatnio ze stwierdzeniem ze osoba wykonujaca musi miec jakis 'certyfikat pzm' zeby uznano klatke na badnaniu..
czy to moze jest zamiennie z papierami na rury i spawacza?
Ostatnio edytowano niedziela, 11 maja 2008, 18:12 przez barteq, łącznie edytowano 1 raz
barteq
 
Posty: 45
Dołączył(a): środa, 22 mar 2006, 13:44
Lokalizacja: Lublin


Postprzez nick555 » sobota, 10 maja 2008, 19:51

papiery spawacza trzeba miec :)
Skupuję stare radzieckie zegarki. Jak coś masz niepotrzebnego, zapraszam, może się dogadamy.
Avatar użytkownika
nick555
A6
 
Posty: 1530
Dołączył(a): wtorek, 14 wrz 2004, 22:19
Lokalizacja: Lublin

klatka

Postprzez robcio102 » niedziela, 11 maja 2008, 21:38

przy pierwszym badaniu musisz mieć kwity na rury jeśli wykonałeś klatke sam piszesz w książce wozu sportowego że sam to zrobiłeś i bierzesz na siebie odpowiedzialność ,i tu zaczynają się schody ,klatka musi być wykonana perfekt bo doczepią się do nawet najdrobniejszego błędu ,.Przeżyłem to na własnej skórze
robcio102
 
Posty: 43
Dołączył(a): niedziela, 22 maja 2005, 09:46


Powrót do Mechanika rajdowa

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość