Klatka wg zał. J

Wszystko o rajdówkach "od środka" :)

Moderator: SebaSTI

Klatka wg zał. J

Postprzez THIM » wtorek, 28 lis 2006, 22:04

Planuję zakup malucha z klatką. Śni mi się GSMP (klasa historyczna), więc klatka musi być zgodna z załącznikiem J. Przypuśćmy, że wygląda ona ok, razem ze średnicą rur, jakością spawów, punktami mocowania itp. Jednak sprzedawca nie ma na nią żadnych papierów. Czego można się spodziewać na BK? W regulaminie GSMP nie ma nic o dokumentach na klatkę. Czy sędziowie mogą mnie spytać o papier na rury lub spawacza? Jak to wygląda w praktyce?
Avatar użytkownika
THIM
A6
 
Posty: 1493
Dołączył(a): niedziela, 21 maja 2006, 17:51
Lokalizacja: Wrocław


Postprzez nick555 » wtorek, 28 lis 2006, 22:17

zdobądź telefon do p. Marka Szczechury... dowiesz się najmniejszych szczegółów. A jak chcesz dopiero zaczynać to pomoże Ci pewnie jeszcze prędzęj.
Skupuję stare radzieckie zegarki. Jak coś masz niepotrzebnego, zapraszam, może się dogadamy.
Avatar użytkownika
nick555
A6
 
Posty: 1530
Dołączył(a): wtorek, 14 wrz 2004, 22:19
Lokalizacja: Lublin

Postprzez THIM » wtorek, 28 lis 2006, 22:23

A on jest sędzią technicznym? Gdzie go szukać?
Avatar użytkownika
THIM
A6
 
Posty: 1493
Dołączył(a): niedziela, 21 maja 2006, 17:51
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Albert(Zambrów) » środa, 29 lis 2006, 16:41

Musisz miec atest na rury, kwit od spawacza ze to fachowiec spawal. To wszystko, no chyba ze ma homologacje, to wtedy juz wiadomo. A czy zgodna z zał. J, obadają siedziowie na badaniu. Jak cchesz mic pewnosc, to załącnzik j w ręke, i sam badaj, czy zmoe byc :)
...każdy ponad każdym, wszyscy najmądrzejsi...

Rajdy wporzO!

Banasik Rally Team OGIEŃ :!:
Avatar użytkownika
Albert(Zambrów)
A6
 
Posty: 1350
Dołączył(a): czwartek, 28 sie 2003, 13:04
Lokalizacja: Zambrów

Postprzez pigal » piątek, 1 gru 2006, 01:26

chyba nie musi byc papieru na rury i od spawacza.musi byc tylko zgodna z zal.
pigal
pigal
N2
 
Posty: 136
Dołączył(a): środa, 9 mar 2005, 14:08

Postprzez barteq » sobota, 2 gru 2006, 23:21

z tego co sie orientuje musi byc zgodna z zal j a co do kwitow to ewentualnie na rury ale nie wiedzialem zeby to ktos sprawdzal
barteq
 
Posty: 45
Dołączył(a): środa, 22 mar 2006, 13:44
Lokalizacja: Lublin

Postprzez pigal » niedziela, 3 gru 2006, 17:24

no wlasnie nas nigdy nie prosili o atest na rury ani na spawacza.
pigal
pigal
N2
 
Posty: 136
Dołączył(a): środa, 9 mar 2005, 14:08

Postprzez chodek » niedziela, 3 gru 2006, 17:28

Zeby wystartowac w II lidze wystarczy miec klatkę zgodną z załącznikiem, zaden papier nie jest potrzebny od firmy/fachowca ktory to wykonał? Jak jest w mistrzostwach polski?
C20XE
Avatar użytkownika
chodek
A6
 
Posty: 1025
Dołączył(a): niedziela, 13 lut 2005, 16:11
Lokalizacja: Przasnysz/Wa-wa

Postprzez THIM » niedziela, 3 gru 2006, 21:00

pigal napisał(a):chyba nie musi

Właśnie o to "chyba" mi kaman. Może to zależy od zawodnika? Mnie nie znają, podstawiłbym auto bez książki samochodu sportowego, więc może być ciężko. Dlatego pytam, jak jest w praktyce, bo w zał. J rury i spawy są opisane, tylko jak to sprawdzić?
Avatar użytkownika
THIM
A6
 
Posty: 1493
Dołączył(a): niedziela, 21 maja 2006, 17:51
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Albert(Zambrów) » poniedziałek, 4 gru 2006, 10:56

Wy wszyscy macie racje, musi byczgodna z zał. J. A zal. J traktuje wrażnie o materiałach i jakosci spawów. WIęc, jeśli ma byc zgodna z zał. j, to musicie miec piapiery na rury i od spawacza. Jak to wygląda w pratyce nie wiem, ale to co napisalem wyzej jest napenwo sluszne.
...każdy ponad każdym, wszyscy najmądrzejsi...

Rajdy wporzO!

Banasik Rally Team OGIEŃ :!:
Avatar użytkownika
Albert(Zambrów)
A6
 
Posty: 1350
Dołączył(a): czwartek, 28 sie 2003, 13:04
Lokalizacja: Zambrów

klatka

Postprzez robcio102 » sobota, 24 mar 2007, 00:44

koledzy z tą klatką to jest tak jak masz papier na rury to super w książce wozu sportowego wpisujesz kto tę klatke wykonał jeśli nie wiesz kto wpisujesz że sam ją wykonałeś i ponosisz za to odpowiedzialność przy pierwszym badaniu będzie ono bardzo skrupulatne więc jak sam masz obiekcje co do spawów to bądż pewny że sędziowie też ją będą mieli a tak naprawde klatka to chyba jedyny element na którym nie warto oszczędzać chyba że wolisz mieć 2000zł w kieszeni garnituru pogrzebowego bo taka jest różnica między klatką u fachowca a klatką u kolegi który się tego uczy na tobie przy maluchu to pewnie będzie 500zł oceń sam czy tyle jest warte twoje życie ,jak auto ma książke wozu sportowego to żadne papiery ci nie są potrzebne bo były tylko przy pierwszym przeglądzie wymagane(najlepiej faktura imienna na Ciebie dotyczy rur)
robcio102
 
Posty: 43
Dołączył(a): niedziela, 22 maja 2005, 09:46


Powrót do Mechanika rajdowa

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość