Hejka,
Poszukuję homologacji do Civica VTi 6gen. 96>
Czy ktoś z forumowiczów posiada coś? mogą być ksera, pdf lub w innym formacie a moze ktoś z was wie gdzie coś takiego mozna znalesc w necie??
mam civica ej9. chce zbudowac z niego rajdowke do ppzm. wiem ze zasadniczo musze przelozyc silnik i hamulce tak zeby byly zgodnie z ek4 (czyli silnik b16+ 4 tarcze jakiejstam srednicy itd). wiem jednak ze ek4 mialy np inne mocowania wachaczy nizej9. na ile takie rzeczy wazne sa dla homologacji? po szybkim podliczedniu wiem ze za podobne pieniadze bedzie mnie kosztowac przerobienie mojego na ek4 (silnik, hamulce, pompa ) co sprzedanie mojego i dolozenie do ek4. zastanawiam sie tylko czy nie bedzie to zbyt mocne rzezbienie palcem w g..nie i czy rowniez takie ... jak chocby wachacze tez sa wazne...
IMO geometria zawieszenia jest "dość" ważna... Ja bym zmienił auto, przy takim rzeźbieniu zawsze możesz przeoczyć jakąś różnicę. I mniej roboty jest z kupnem. Chyba, że masz sentyment do auta...
nawet nie o sentyment chodzi, ciezko po prostu znalezc nie bite ek4. moja znam od wyjazdu z salonu wiec wiem ze jedyna kolizja naprawiona byla w zasadzie tylko lakierniczo... mam po prostu ciezka motoryzacyjna rozkminke a chodzi mi nawet inne auto po glowie
Beret napisał(a):mam civica ej9. chce zbudowac z niego rajdowke do ppzm. wiem ze zasadniczo musze przelozyc silnik i hamulce tak zeby byly zgodnie z ek4
a powiedz jak zrobisz aby nr VIN sie zgadzał? szczepa?
bo homologacje mialy tylko ek4.
ps. jesli bedziesz chcial nie bita i salonowa ek4 to zgłos sie do mnie, znam najlepszy egzemplarz ek4 w PL
artx, jak podstawisz np ej9 dokladnie godna z homo ek4 to dostajesz ksiazke wozu sportowego i wszystko dziala. vin ma tu najmniejsze znaczenie, jedynie ulatwia zycie
poza tym za swoja ek4 pewnie chcesz jakies krocie...
ja nie mam juz ek4 i moje nie bylo bezwypadkowe znam poprostu egzemplarz idealny ale racja... tani nie jest
jesli chodzi o roznice miedzy ej9 a ek4: - grubszy stabilizator przedni - stabilizator tylny - inne wachacze przednie - hamulce tarczowe z tyłu - wieksze tarcze z przodu - uklad wydechowy i wiele innych oczywiscie na plus dla ek4, wiec nie oplaca sie zupelnie przebudowywac ej9 na "ek4" tylko kupic gotowego.
Ostatnio edytowano wtorek, 6 sie 2013, 16:41 przez ARTX, łącznie edytowano 1 raz
cześć!
Odświeżam temat
Czy udało Ci się znaleźć tą homologację?
Mogę tanio kupić swapowane EJ9, z bardzo zdrową budą z 2000r.
Auto kupie tylko z przeznaczeniem do rajdów, więc zależy mi żeby się nie wpakować jeśli nie będę mógł tym startować. Mam również okazję kupić anglika EK4, więc stabiliatory, wahacze nie robią problemu raczej bo przełoże wszystko z niego, ale czy różnic nie było większych.
Przydałaby się bardzo homologacja, jeśli ktoś ma będę bardzo wdzięczny.