Orientuje się ktoś czy gdybym chciał przełożyć przełożenie główne ze skrzyni F17 W419 do skrzyni F16 C355 to da się to zrobić bez żadnych kombinacji czy tą będzie tak pasować bezpośrednio? i czy ogólnie przełożenia główne ze skrzyń F16, F17 i F18(głównie chodzi mi o F... ...419) będą do siebie wzajemnie pasować czy to są całkiem inne konstrukcje? Dzięki za odpowiedź.
chodzi o opla astre,
mi zależy żeby tam wmontować przełożenie 4.19 a z tego wykazu co ja mam wynika że F20 nie miała takiego przełożenia głównie z tego co się rozglądałem to chyba najbardziej powszechna skrzynia z tym przełożeniem to F17 i chyba na niej bym się najbardziej skupił tylko właśnie muszę wiedzieć jak jest z tym przełożeniem.
Zgadza się. Nie wiem niestety jak wygląda sprawa ze skrzynią F17... ja u siebie mam wrzuconą całą skrzynkę z daewoo lanos (4,19) nie pamiętam tylko czy przy silnikach 1.5 czy przy 1,6 takie były <hm
W kazdym razie polecam. www.gsiklub.pl/forum tam jest wiele kumatych osób i na bank znają temat od podszewki
tylko właśnie jest taka sprawa że nie wiem czy od lanosa to co piszesz to chyba jest dokładnie przełożenie 4.18(4.176...) z liczbą zębów 71/17, a te z przełożeniami 4.19 to mają 67/16, . Te przełożenia są przybliżone ale zależy mi na tym 4.19 bo ono jest w homologacji astry a tego 4.18 nie ma.
przez MSG Racing » poniedziałek, 20 gru 2010, 23:54
Panowie
Plik ze spisanymi prawie wszystkimi przełożeniami głównymi w skrzyniach.
http://www.megaupload.com/?d=X7XUYSQN Trzeba rozpakować i otworzyć plik z przeglądarki bodaj "inhalt"
"Rally is not a crime" Polska - FB
"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986