Krótka skrzynia

Wszystko o rajdówkach "od środka" :)

Moderator: SebaSTI

Postprzez schwepes » niedziela, 19 gru 2010, 12:03

ostrzegam, że dalszy OT będzie usuwany!
proszę o powrót do merytorycznej dyskusji.
Avatar użytkownika
schwepes
A6
 
Posty: 1209
Dołączył(a): piątek, 2 sie 2002, 22:13
Lokalizacja: Kraków


Postprzez tomekw37 » niedziela, 19 gru 2010, 12:06

Orientuje się ktoś czy gdybym chciał przełożyć przełożenie główne ze skrzyni F17 W419 do skrzyni F16 C355 to da się to zrobić bez żadnych kombinacji czy tą będzie tak pasować bezpośrednio? i czy ogólnie przełożenia główne ze skrzyń F16, F17 i F18(głównie chodzi mi o F... ...419) będą do siebie wzajemnie pasować czy to są całkiem inne konstrukcje? Dzięki za odpowiedź.
tomekw37
 
Posty: 10
Dołączył(a): poniedziałek, 25 sie 2008, 23:49

Postprzez Lolek744 » niedziela, 19 gru 2010, 14:24

Chodzi o opla/daewoo?

Jeśli tak to na pewno f16, f20 mozna przekładać w dowolną stronę i wszystko pasuje.

To samo d16 z daewoo (jest pewność, że bedzie krotkie przelozenie bo f16 występowały z krótkim i z długim przełożeniem).
Lolek744
N2
 
Posty: 114
Dołączył(a): czwartek, 11 cze 2009, 11:45

Postprzez tomekw37 » niedziela, 19 gru 2010, 15:50

chodzi o opla astre,
mi zależy żeby tam wmontować przełożenie 4.19 a z tego wykazu co ja mam wynika że F20 nie miała takiego przełożenia głównie z tego co się rozglądałem to chyba najbardziej powszechna skrzynia z tym przełożeniem to F17 i chyba na niej bym się najbardziej skupił tylko właśnie muszę wiedzieć jak jest z tym przełożeniem.
tomekw37
 
Posty: 10
Dołączył(a): poniedziałek, 25 sie 2008, 23:49

Postprzez Lolek744 » niedziela, 19 gru 2010, 15:53

Zgadza się. Nie wiem niestety jak wygląda sprawa ze skrzynią F17... ja u siebie mam wrzuconą całą skrzynkę z daewoo lanos (4,19) nie pamiętam tylko czy przy silnikach 1.5 czy przy 1,6 takie były <hm

W kazdym razie polecam. www.gsiklub.pl/forum tam jest wiele kumatych osób i na bank znają temat od podszewki
Lolek744
N2
 
Posty: 114
Dołączył(a): czwartek, 11 cze 2009, 11:45

Postprzez tomekw37 » niedziela, 19 gru 2010, 23:33

tylko właśnie jest taka sprawa że nie wiem czy od lanosa to co piszesz to chyba jest dokładnie przełożenie 4.18(4.176...) z liczbą zębów 71/17, a te z przełożeniami 4.19 to mają 67/16, . Te przełożenia są przybliżone ale zależy mi na tym 4.19 bo ono jest w homologacji astry a tego 4.18 nie ma.
tomekw37
 
Posty: 10
Dołączył(a): poniedziałek, 25 sie 2008, 23:49

Postprzez Lolek744 » poniedziałek, 20 gru 2010, 13:48

Racja tam jest troszeczke inne główne.

Sprawdziłem i skrzynia F17 to jest chyba z diesla.. czyli baaardzo długie przełożenia ;/ Trzeba szukac F16 WR
Lolek744
N2
 
Posty: 114
Dołączył(a): czwartek, 11 cze 2009, 11:45

Postprzez MSG Racing » poniedziałek, 20 gru 2010, 23:54

Panowie
Plik ze spisanymi prawie wszystkimi przełożeniami głównymi w skrzyniach.
http://www.megaupload.com/?d=X7XUYSQN
Trzeba rozpakować i otworzyć plik z przeglądarki bodaj "inhalt"
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Poprzednia strona

Powrót do Mechanika rajdowa

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości